Vittuilu toimii flirttinä parhaiten
Pitääpä kokeilla itsekin.
https://www.is.fi/menaiset/ihmiset-ja-suhteet/art-2000008423425.html
Kommentit (79)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muhun on kokeiltu tota ainakin kahdesti muistan ja kyllä sai melko äkkiä perääntymään jos esim. yhtäkkiä baarin tupakkapaikalla ihan tuntematon mies alkaa arvostelemaan ulkonäköäni. Mitä ihmettä mä sitä jäisin kuuntelemaan?
Vittuilu on taitolaji, se ei tietystikään tarkoita toisen loukkaamista. Tosikko tosin ottaa sen varmaan aina loukkauksena, oli kuinka taitavaa tahansa. Onneksi meillä joillain, kuten omassa suhteessani sekä näköjään Emmillä ja Aleksilla, se naljailu tuo suhteeseen kipinää ja hauskuutta sekä ihmeellisellä tavalla yhdistää. Ja sitten saa kuunnella ulkopuolisten päivittelyjä siitä, miten on niin ihanan näköinen suhde jossa vaikuttaa olevan kemiaa vaikka muille jakaa.
Oletko varma etteivät ne ulkopuolisetkin v*ttuile?
Samaa mietin :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muhun on kokeiltu tota ainakin kahdesti muistan ja kyllä sai melko äkkiä perääntymään jos esim. yhtäkkiä baarin tupakkapaikalla ihan tuntematon mies alkaa arvostelemaan ulkonäköäni. Mitä ihmettä mä sitä jäisin kuuntelemaan?
Vittuilu on taitolaji, se ei tietystikään tarkoita toisen loukkaamista. Tosikko tosin ottaa sen varmaan aina loukkauksena, oli kuinka taitavaa tahansa. Onneksi meillä joillain, kuten omassa suhteessani sekä näköjään Emmillä ja Aleksilla, se naljailu tuo suhteeseen kipinää ja hauskuutta sekä ihmeellisellä tavalla yhdistää. Ja sitten saa kuunnella ulkopuolisten päivittelyjä siitä, miten on niin ihanan näköinen suhde jossa vaikuttaa olevan kemiaa vaikka muille jakaa.
Kyllä, koska he eivät juuri ole niitä naljailijaihmisiä kavereiden kanssa eivätkä suhteissaan. Ja sitten ihmettelevät että miksi toiset oikeasti viihtyvät kaksin ja raivaavat arjesta niin paljon yhdessäoloaikaa kuin vain irtoaa, samaan aikaan kun omassa suhteessa ovat riippuvaisia muista menoista ja haalivat niitä, kun puolisolta ei irtoa viihdyttävää seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rahan ja statuksen perässä tuo akka on.
On paljon mahdollista että on ihan sama mitä Herlevi sanoisi.
Nainen tienaa yli 3000€/kuussa. Mihin hän tarvitsee Herlevin rahoja?
Ilkeily ja testailu saavat minut kyllä heti poistumaan paikalta. Luonnehäiriön merkki tuollainen käyttäytyminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On paljon mahdollista että on ihan sama mitä Herlevi sanoisi.
Nainen tienaa yli 3000€/kuussa. Mihin hän tarvitsee Herlevin rahoja?
Ehkä enemmänkin.
Keskimääräinen kuukausipalkka tehtävänimikkeelle Rakennusmestari on 3 840 euroa kuukaudessa.
Palkka oli kuntasektorilla 3 681 € (223 yksittäistä palkkaa), valtiolla 4 041 € (27 yksittäistä palkkaa) ja yksityisellä sektorilla 3 858 € (1712 yksittäistä palkkaa). Keskipalkka perustuu koko maan palkkatietoihin vuodelta 2020.
https://duunitori.fi/palkat/rakennusmestari
Ehkä meidän tavisten ei kannata ottaa mallia siitä miten missit, kauniit, rikkaat ja menestyvät nappailevat toisiaan seurustelusuhteeseen. Minä en jotenkin usko, että nää jutut toimisivat meikäläisellä. En tosin usko, että kuuntelisin mitään vttuilevaa miestä 2 minuuttia pidempään vaikka olisin kuinka kaunis ja sen takia kärsinyt vääränlaisesta flirtistä.
Hauskaa huomata, että heti kun joku kertoo toimivasta parisuhteesta joka saa ulkopuolisilta myös ihailua, oli se sitten minä tai Akseli, niin alkaa epäkohtien etsintä. :D Mutta sehän on vain merkki siitä, ettei itsellä vastaavaa ole.
Vierailija kirjoitti:
Hauskaa huomata, että heti kun joku kertoo toimivasta parisuhteesta joka saa ulkopuolisilta myös ihailua, oli se sitten minä tai Akseli, niin alkaa epäkohtien etsintä. :D Mutta sehän on vain merkki siitä, ettei itsellä vastaavaa ole.
Miksi parisuhteesta pitäisi saada ulkopuolisilta ihailua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi parisuhteesta pitäisi saada ulkopuolisilta arvostelua?
Me mieheni kanssa vit tuilemme toisille leikkimielisesti joka päivä, MUTTA tämä alkoi vasta kun olimme jo pari. Muuten ei varmaan olisi poistuttu yhdessä yökerhosta silloin 15vuotta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän ei ollut se pointti. Se vaan näyttää sen, miten moni sellaista suhdetta nimenomaan haluaisi. Eli turha kommentoida ikävästi, kuinka vain kakkosluokan mies turvautuu vittuiluun tms. Tosin eihän tän palstan negistelijät yllätä, eksyin tänne pitkästä aikaa ja samaa vanhaa näyttää olevan.
Vierailija kirjoitti:
Tuostakin huomaa, miten kieroksi ja omituiseksi tämä aika on mennyt. Jos tarkoittaa hyvää, se pitää esittää pahana. En ymmärrä, harmittaa vaan, miten eksyneitä ihmiset on.
Voi hyvänen aika! Löysää vähän...Eihän tuolla tarkoiteta mitään ilkeää piruilua, tarkoituksellista loukkaamista, vaan hyväntahtoista pilke silmäkulmassa sarkasmia! Oleellinen osa meidänkin suhdetta.
Toivon tälle parille kaikkea hyvää!
T. Koko aikuisiän saman ihmisen kanssa parisuhteessa ollut "vittuilija"
Kyse on siitä miten sen tekee. Täytyy sanoa että itsekin voisin ennemmin kiinnostua tyypistä joka tekisi sen pilke silmäkulmassa, niin että alkaisi naurattaa, kuin sellaisesta joka olisi jutuiltaan kaikkien normien mukainen mutta huumorintajuton ja puiseva.
Huvittavasti veetuilu on harvinainen taito ja vaatii jotain vastaanottajaltakin. Tässä on tainnut tähdet olla oikeassa asennossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen jolla on omistusasunto ja tienaa omat rahat on rahan perässä.
Mäkin olen varmaan rahan perässä kun mies on julkisuudessa mutta silti tienaa vähemmän kuin minä.
Sivusta ja ottamatta kantaa kyseiseen pariin. Eihän nuo kaksi sulje toisiaan pois. Omat rahansa tienaava voi silti olla vanhan rahan perässä. Ei joku kolme tonnia kuussa mihinkään luksuselämää johda.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mietin :D
Ei kun tietty ne muut on aina täysin huumorintajuttomia tosikkoja kun taas v*ttuilija ymmärtää täydellisesti huumorin nyanssit - omasta mielestään.
Akseli on pohjalaane huumoriukko. Ne on semmosia naljailijoita ja toiset naiset tykkää siitä. Emmi kouvolalaisena osaa ymmärtää semmoista kun kouvolalaiset on vähän samanlaista sakkia. Se vittuilu pitää osata tehdä oikein. Sillai hyväntahtoisen hauskasti eikä toista loukkaavasti. Uskoisin, että Akseli on just näin toiminut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän ei ollut se pointti. Se vaan näyttää sen, miten moni sellaista suhdetta nimenomaan haluaisi. Eli turha kommentoida ikävästi, kuinka vain kakkosluokan mies turvautuu vittuiluun tms. Tosin eihän tän palstan negistelijät yllätä, eksyin tänne pitkästä aikaa ja samaa vanhaa näyttää olevan.
Minusta vaikutti että se juuri oli pointti. Koetaan niin suurta paremmuutta omasta tavasta olla että kuvitellaan muiden kadehtivan, vaikka todellisuus olisi jotain ihan muuta. Mutta ei siinä, jokainen tyylillään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mäkin olen varmaan rahan perässä kun mies on julkisuudessa mutta silti tienaa vähemmän kuin minä.Sivusta ja ottamatta kantaa kyseiseen pariin. Eihän nuo kaksi sulje toisiaan pois. Omat rahansa tienaava voi silti olla vanhan rahan perässä. Ei joku kolme tonnia kuussa mihinkään luksuselämää johda.
Luksuksen perässä? Ehkä luksuksen perässä oleva valitsisi helpomman ammatin kuin rakennusmestari, jossa kynnet liikantuu.
Mäkin olen varmaan rahan perässä kun mies on julkisuudessa mutta silti tienaa vähemmän kuin minä.