Vittuilu toimii flirttinä parhaiten
Pitääpä kokeilla itsekin.
https://www.is.fi/menaiset/ihmiset-ja-suhteet/art-2000008423425.html
Kommentit (79)
Vierailija kirjoitti:
Hauskaa huomata, että heti kun joku kertoo toimivasta parisuhteesta joka saa ulkopuolisilta myös ihailua, oli se sitten minä tai Akseli, niin alkaa epäkohtien etsintä. :D Mutta sehän on vain merkki siitä, ettei itsellä vastaavaa ole.
Jep, tahallinen väärinymmärtäminen. Ihan kuin ei tajuttais mistä oikeesti on kyse. Ja täällä jo haukutaan luonnehäiriöiseksi...
Hohhoijaa.
Tai sitten ihmisillä ei ole oikeasti huumorintajua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rahan ja statuksen perässä tuo akka on.
Nainen jolla on omistusasunto ja tienaa omat rahat on rahan perässä.
Mäkin olen varmaan rahan perässä kun mies on julkisuudessa mutta silti tienaa vähemmän kuin minä.
No sinä olet sen julkisuuden tuoman statuksen perässä tietenkin, et rahan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hauskaa huomata, että heti kun joku kertoo toimivasta parisuhteesta joka saa ulkopuolisilta myös ihailua, oli se sitten minä tai Akseli, niin alkaa epäkohtien etsintä. :D Mutta sehän on vain merkki siitä, ettei itsellä vastaavaa ole.
Miksi parisuhteesta pitäisi saada ulkopuolisilta ihailua?
Sehän ei ollut se pointti. Se vaan näyttää sen, miten moni sellaista suhdetta nimenomaan haluaisi. Eli turha kommentoida ikävästi, kuinka vain kakkosluokan mies turvautuu vittuiluun tms. Tosin eihän tän palstan negistelijät yllätä, eksyin tänne pitkästä aikaa ja samaa vanhaa näyttää olevan.
Älä nyt loukkaannu. Kaikki eivät voi olla ykkösluokkaa. Moni meistä jää kokonaan ilman parisuhdetta, ja sen jälkeen kun suhde on muodostettu, ei ole niinkään väliä, tapahtuiko suhteen muodostuminen oman persoonan vai v*ttuilun myötävaikutuksella.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä toimii, jos on tunnettu kauan. Jos uusi tuttavuus alkaa vittuilla, se on ehdoton heippa.
Siis monihan alkaa jo ihan siinä pokaamisvaiheessa, treffeille kysymisen yhteydessä. Todella vastenmielistä, helppo päättää lähdenkö treffeille vai en. Yleensä nämä eivät edes ole mitään adoniksia, vaan tuollainen käytös on yleistä nillä ei-niin-hyvännäköisillä miehillä, joiden voisi kuvitella panostavan edes hyvään käytökseen.
Eikös toi vittuiluvinkki ole jossain pelimiehen oppaassakin mainittu toimivaksi konstiksi herättää naisen mielenkiinto?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muhun on kokeiltu tota ainakin kahdesti muistan ja kyllä sai melko äkkiä perääntymään jos esim. yhtäkkiä baarin tupakkapaikalla ihan tuntematon mies alkaa arvostelemaan ulkonäköäni. Mitä ihmettä mä sitä jäisin kuuntelemaan?
Vittuilu on taitolaji, se ei tietystikään tarkoita toisen loukkaamista. Tosikko tosin ottaa sen varmaan aina loukkauksena, oli kuinka taitavaa tahansa. Onneksi meillä joillain, kuten omassa suhteessani sekä näköjään Emmillä ja Aleksilla, se naljailu tuo suhteeseen kipinää ja hauskuutta sekä ihmeellisellä tavalla yhdistää. Ja sitten saa kuunnella ulkopuolisten päivittelyjä siitä, miten on niin ihanan näköinen suhde jossa vaikuttaa olevan kemiaa vaikka muille jakaa.
Hyväntahtoinen naljailu on eri kuin vittuilu.
Mistä sinä tiedät miten Emmi tuota termiä käyttää? Itse uskon, että nimenomaan käsittää pilke silmäkulmassa vitsailuna. Ja tällä perusteella täällä haukutaan AKSELIA. Vaikka ette te tiedä yhtään mitä hän on sanonut tai tehnyt
Hauskaa elämää vaan teillekin, nirppikset!
Ohis
Vittuilu on ruman miehen flirtti. Ikiaikainen totuus.
Vierailija kirjoitti:
Eikös toi vittuiluvinkki ole jossain pelimiehen oppaassakin mainittu toimivaksi konstiksi herättää naisen mielenkiinto?
Keiden arvelet tuollaisia oppaita lukevan ja tarvitsevan?
Naiset! Oletteko onnistuneet iskemään miehen vittuilulla?
Kyllä nämä pelimiesten käsikirjat ovat hienoja. Ei niiden avulla oikeaa naista saa, mutta voipa ainakin av:llä setäselittää naisille, mistä ”naiset oikeasti tykkäävät”.
Ihminen joka vittuilee, on mielestäni sivistymätön moukka. Sukupuolesta riippumatta. Vaikka kuinka sitä yritetään vääntää "nokkelaksi, hyväntahtoiseksi naljailuksi".
Vahva mies kaataa naiset.
mies53v
Olen asunut vuosia Savossa, ja olen havainnut että henkilön harrastaman v*ttuilun määrä on yleensä kääntäen verrannollinen v*ttuilun sietokykyyn. Eli mitä ”huumorintajuisemmaksi” tällainen ihminen itseään kuvailee, sitä varmemmin hänellä menee herne omaan nenuliin.
Ylipäätään jos ihminen kuvailee itse itseään ”huumorintajuiseksi”, puuttuu häneltä jonkinlainen nyanssien taju.
Vierailija kirjoitti:
Veikkaisin, että lähtökohtaisesti jokainen pyrkii lähestymään vastakkaista sukupuolta omana itsenään. Sitten jos se ei toimi, aletaan lueskella ”teorioita”. Eli näillä ilkeilijöillä on jo lähtökohtaisesti vaikeuksia saada seuraa.
Mieti pitkään ja hartaasti millainen ihminen olet itse. Haukut toista ilkeilijäksi, vaikka et tiedä hänen käytöksestään yhtään mitään. Sen perusteella että joku muu henkilön nimittää "vittuiluksi" hänen toimintaansa, et voi tehdä johtopäätöksiä siitä mitä se kyseinen ihminen on oikeasti sanonut tai tehnyt, millä sävyllä, intentiolla. Oliko ne kenties oikeesti vitsejä, joille itsekin nauraisit siinä kyseisessä tilanteessa...?
Todella naurettavaa monen käytös täällä taas. Aikuiset ihmiset!
Outo ketju. Kaikki myöntävät, että yhteinen huumorintaju on tärkeää, mutta sitten tuomitaan toisten ihmisten huumorintaju.
Vittuilu on taitolaji. On oltava tosi tarkka, ettei mene pahantahtoisuuden puolelle.
Pelimiehen käsikirja kyllä taitaa olla käsimiehen pelikirja.
Vierailija kirjoitti:
Ihminen joka vittuilee, on mielestäni sivistymätön moukka. Sukupuolesta riippumatta. Vaikka kuinka sitä yritetään vääntää "nokkelaksi, hyväntahtoiseksi naljailuksi".
Musta taas sä missaat paljon elämässäsi, jos et hyvää sarkasmia osaa arvostaa ja siitä nauttia! :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkaisin, että lähtökohtaisesti jokainen pyrkii lähestymään vastakkaista sukupuolta omana itsenään. Sitten jos se ei toimi, aletaan lueskella ”teorioita”. Eli näillä ilkeilijöillä on jo lähtökohtaisesti vaikeuksia saada seuraa.
Mieti pitkään ja hartaasti millainen ihminen olet itse. Haukut toista ilkeilijäksi, vaikka et tiedä hänen käytöksestään yhtään mitään. Sen perusteella että joku muu henkilön nimittää "vittuiluksi" hänen toimintaansa, et voi tehdä johtopäätöksiä siitä mitä se kyseinen ihminen on oikeasti sanonut tai tehnyt, millä sävyllä, intentiolla. Oliko ne kenties oikeesti vitsejä, joille itsekin nauraisit siinä kyseisessä tilanteessa...?
Todella naurettavaa monen käytös täällä taas. Aikuiset ihmiset!
En puhunut kenestäkään yksittäisestä ihmisestä, vaan kommentoin yleisellä tasolla.
Ja yleisen tason kommentointini taas perustuu laajaan kokemukseen yöelämässä. Ilkeilijät harvoin ovat niitä kedon komeimpia ja älykkäimpiä kukkia. Yleisellä tasolla siis.
Vierailija kirjoitti:
Muhun on kokeiltu tota ainakin kahdesti muistan ja kyllä sai melko äkkiä perääntymään jos esim. yhtäkkiä baarin tupakkapaikalla ihan tuntematon mies alkaa arvostelemaan ulkonäköäni. Mitä ihmettä mä sitä jäisin kuuntelemaan?
Eihän tuo ole hyväntahtoista vittuilua.
Samalla tavalla kuin aina sanotaan, että koomikko saa tehdä komiikkaa uskonnosta tai politiikasta, niin parisuhteen vittuilu ei saa koskaan koskea naisen ulkonäköä tai mitään, mikä on toiselle herkkä paikka. Tästä seuraa, että toinen tulee tuntea hyvin.
Treffitilanteessa ei ole siksi varmaan ollut mitään raskasta vittuilua.
Ehkä toimii, jos on tunnettu kauan. Jos uusi tuttavuus alkaa vittuilla, se on ehdoton heippa.