Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisystävän toiminta ahdistaa

Vierailija
28.11.2021 |

Olen seurustellut vuoden verran itseäni vähän nuoremman naisen kanssa. Hän on suurimman osan ajasta äärimmäisen ihana ihminen, mutta viime aikoina riidellessämme on muutamaan otteeseen sattunut jotain todella ahdistavaa.

Ensinnäkin nainen on suuttuessaan estänyt minua liikkumasta ottamalla minut tiukkaan puristusotteeseen. Ei kuristanut eikä lyönyt, mutta puristanut aggressiivisesti ja estänyt liikkeeni sekä poistumiseni paikalta. Olen häntä isompi ja fyysisesti paljon vahvempi, joten en pelkää hänen satuttavan minua.

Sitten se mikä tässä kuitenkin on oikeasti pelottavaa: jos yritän vääntää itseni irti hänen otteestaan, hän väittää minun pahoinpitelevän häntä. Viimeksi vielä mainitsi, että hänelle tulee helposti mustelmia (ilmeisesti vihjaten siihen, että niitä olisi sitten hyvä näyttää vaikka poliisille).

Tällainen on minulle parisuhteissani täysin uutta enkä vahingossakaan pahoinpitelisi ketään. Me olemme erittäin hyväosaisia ja ulospäin menestyviä ihmisiä, joista kukaan ei todennäköisesti uskoisi tällaista.

Olen sanonut hänelle niin selvästi kuin pystyn, että tämä ei käy. Silti se on vain toistunut. Hän on kertonut minulle tulleensa aiemmissa suhteissaan pahoinpidellyksi, mutta koska hän on käyttänyt täsmälleen samoja kuvauksia kuin syyttäessään minua, olen alkanut epäillä, että näinköhän on oikeasti tullut.

Ja kyllä, olen varmasti ollut erittäin inhottava ja ärsyttävä, mutta ei kai se tuollaiseen oikeuta. Onko tällaista tullut jollekulle ja vastaan ja mitä tällaisessa voi tehdä?

M41

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistushullu taas vauhdissa

Vierailija
2/58 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikotie. Siellä se uusi asunto on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahjo nainen.

Vierailija
4/58 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaha, jos olis ollu M51 niin se ois legendaarinen palstan hopeakettu!

Vierailija
5/58 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaha, jos olis ollu M51 niin se ois legendaarinen palstan hopeakettu!

Ei hopeaketulla ole naisystävää, vaan jatkuvasti vaihtuvia mielikuvitustsirpuloita.

Vierailija
6/58 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensikommenteista paistaa läpi asenne tähän oikeaan ongelmaan. Lähes kaikki naiset pahoinpitelevät puolisoitaan ja hiljentävät henkisellä väkivallalla.

Vierailija
7/58 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli nuorena tyttöystävä joka riidellessä oli todella aggressiivinen ja saattoi tehdä tuota pitämistä tai myös lyödä. Kerran sitten pidin ranteista kiinni ettei löisi (alkoi sitten potkimaan), mutta esitteli myöhemmin äidilleen mustelmia ranteissa ja kertoi kuinka minä olen väkivaltainen. Onneksi tajusin lähteä.

Vierailija
8/58 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaiset naiset ovat sitä alinta ihmissaastaa, joiden takia niitä oikeasti pahoinpideltyjä naisia ei oteta vakavasti.

Tuo on myös äärimmäisen loukkaavaa sinua kohtaan. Sinuna asettaisin ultimatumin: joko pahoinpitelypuheet loppuvat ja hän lopettaa myös sinun fyysisen koskemattomuutesi loukkaamisen, tai tienne eroavat. Niin kuin monille naisille täällä sanotaan: ansaitset parempaa.

Vierailija
9/58 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pariterapiaan!

Vierailija
10/58 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopimus: tästä lähtien aina jos tulee riitaa, teillä tulee olla ainakin 2 metrin välimatka. Lähemmäs ei mennä ennen kuin riita tai asia on keskusteltu loppuun.

Vierailija
11/58 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero

Vierailija
12/58 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juokse. Ja sen jälkeen itsetutkiskeluun niiltä osin ettei tarvitse seuraavan kanssa olla erittäin inhottava ja ärsyttävä. Terapia voi auttaa siinä kun kerran on varaa etkä halua tätä lisää.

Vierailija
13/58 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat aavistaa itsekin, ettei tuosta hyvää seuraa. Etenkin entisiin pahoinpitelyihin palaaminen ja niistä oikeutusta etsiminen kertoo, ettei kaikki ole niinkuin pitäisi. Itse lähtisin suhteesta ennen kuin mielikuvitus ja totuus olisivat kietoutuneet toisiinsa niin vahvasti, ettei kukaan enää tiedä, kumpi on kumpi. Toisin sanoen, tuo ei mene kuin hullummaksi.

Vierailija
14/58 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippumatta siitä, tekeekö tuollaista mies vai nainen, kyseessä on väkivaltainen parisuhde ja ainoa ratkaisu on ero.

Vierailija
15/58 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso red flag. Lopettaisin suhteen heti. Tuollainen käytös tulee vain lisääntymään. Nainenhan kontrolloi ja manipuloi sinua ja sellainen käytös ei ikinä ainakaan lievene. Oikeasti ota tämä asia vakavasti.

Vierailija
16/58 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aloittajan tarina on totta, niin eihän siihen ole kuin yksi ratkaisu.

Eroon koko suhteesta.

Vierailija
17/58 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iso red flag. Lopettaisin suhteen heti. Tuollainen käytös tulee vain lisääntymään. Nainenhan kontrolloi ja manipuloi sinua ja sellainen käytös ei ikinä ainakaan lievene. Oikeasti ota tämä asia vakavasti.

Lisään tähän vielä, että veljeni oli suhteessa kuvailemasi kaltaisen naisen kanssa. Voisin kertomasi perusteella luulla, että kyse on samasta naisesta, niin samanlaiselta touhulta kuulostaa. Oli tuota herkästi mustelmille tulemisesta uhkailua, riitatilanteissa toisen estämistä ja kaasuvalottamista, että on veljeni vika, kun hän on nyt tällainen kun veljeni on niin inhottava ja ärsyttävä jne jne. Onneksi veljeni lopetti suhteen. Hänen mielenterveytensä alkoi jo pettää.

Vierailija
18/58 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, olet nyt pois naisesi kynsistä ja hampaista, joten olet vapaa kuin taivaanlintu lähtemään pois hänen luotaan.

Jos et sitä tee, niin ei kannata valittaa, ketään ei kiinnosta. Tsiisus...

Vierailija
19/58 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riidoissa ei koskaan saa koskea toiseen.

Ex koski minuun ja otti väkisin kiinni. Tuli paljon mustelmia, vaikka ei kunnolla hakannut, vaan piti kiinni ja istui päälle. On ex mies, koska petti törkeällä tavalla.

Vierailija
20/58 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Red flag tuossa on myös se että nainen on muun aikaa äärimmäisen ihana ihminen. Tämähän se on jolla esim narsku hurmaa suhteen alussa ja saattaa jatkaa sitä parikin vuotta. Tiedän yhden tällaisen suhteen jossa, äärimmäisen ihanasta kuoriutui aikaa myöten tyyppi joka yritti ajaa naisen yli. Mies jaksoi esittää ihanaa useamman vuoden kunnes pari osti talon ja parissa viikossa helvetti oli irti.