Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isäni leskelle ehdittiin kertoa, että hän saa isoäitini perinnöstä lisää paljastuneesta omaisuudesta osuuden (noin 100 000€)

Vierailija
28.11.2021 |

…mutta kertoja olikin väärässä käsityksessä! Ei leski saa isoäitini perinnöstä yhtään mitään! Kyllä minua naurattaa, kun tiedän, että nyt MINÄ istunkin perinnönsaajana sen akan sijasta, koska kun isoäitini perintöä aikoinaan jaettiin, tämä akka edusti siellä isääni, vaikka isäni edustajana olisi kuulunut olla minun, ei tuon suvun ulkopuolisen akan.
Mutta nyt isäni on tässä välissä kuollut ja tuleva lisäperinnön saaja olen minä ja summa on tietysti tuota isompi, koska tämä ylimääräinen lokki tipahtaa joukosta pois. Mahtaa häntä kirvellä 😁

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko se hautakiviasia on selvitetty, kun siitä ei ole kuulunut mitään aikoihin?

Vierailija
2/12 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä heppalehdet, joko se on selvitetty?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin rahoilla ostaa asunnon, johon lasteni isä tulisi vuokralaiseksi. Siitä saisi kivaa tuottoa, koska yhteiskuntahan maksaa hänen vuokransa. Ja he saisivat (toivottavasti) nykyistä paremman asunnon.

Ap

Vierailija
4/12 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli isoäiti kuoli ennen isää, isä on edelleen se perillinen.

Vierailija
5/12 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on jo ihan intona asiasta ja on myös erittäin vahingoniloinen siitä, että leski sen sijaan ei saa ropoakaan. On nähnyt, miten törkeästi leski on kohdellut minua ja isän muita läheisiä.

Ap

Vierailija
6/12 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaa...onko tää se kuuluisa äitihullu mistä joskus puhutaan?

Vierailija
7/12 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuoli kyllä. Miten isäni voi olla, kun mä hänen sijassaan perin isoäitini? Kun isäni on jo kuollut? Ja verottajallahan on joka tapauksessa sääntö, että alle 2 vuoden sisään kuolleiden henkilöiden perinnöistä ei mene veroa kahta kertaa. Tähän luulisi voivan soveltaa sitä. Kuolemien välillä oli kylläkin 3,5v.

Ap

Vierailija
8/12 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aaa...onko tää se kuuluisa äitihullu mistä joskus puhutaan?

Juuri se. Palstan vastenmielisin hullu.

Vierailija
9/12 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis varmaan melko raskasta olla ihminen, joka elää vahingonilosta ja vihasta.

Vierailija
10/12 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä tämä harhautti sukulaisen alunperin luulemaan, että leski on mukana jaossa. Mutta ei ole, koska isoäitini testamentissa lukee, että avio-oikeus häneltä tulevaan omaisuuteen on poissuljettu.

Ap

Vierailija
11/12 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäli isällä on leski, niin olisiko niin, että se isä on kuollut? Tällöin isän jälkeläiset tulevat perillisiksi hänen sijaansa.

Vierailija
12/12 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun aviopuoliso kuolee, tehdään ositus. Eli leski saa saman kuin avioerossa saisi. Tasinkoa ei makseta köyhemmälle puolisolle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä neljä