Kotiäitiys on aika kamalaa!
Tuntuu että elämä on vain yritystä pitää vauva tyytyväisenä ja kammottavan tylsiä kotitöitä, miws ei huomioi naisena ja omaa aikaa on ihan liian vähän.
Muilla samoja fiiliksiä?
Kommentit (70)
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 19:54"]Ne kerhot on tosiaan ihan persiistä. Ap
[/quote]
Miksi?
Musta on ihanaa olla kotona. Vauva on ihana ja tykkään rauhallisesta elämästä vailla työstressiä. Tapailen muita kotiäiti ystäviäni päivisin ja nautin joka päivästä.
Mulla on taapero ja vauva kotona. Koskaan ei ole ollut näin paljon aikaa nähdä kavereita, harrastaa liikuntaa (salilla lastenhoito) ja harrastaa sitä seksiäkin. Meillä vauva valvottaa mutta nukun sit lasten kanssa päiväunet, siivota ehtii myöhemminkin. Ei varmaan sovi kaikille, mulla on elämäni parasta aikaa.
Jos ei halua itse sopeutua ja kasvaa aikuisena, vaan tahtoo asioiden kulkevan ikuisesti oman rytmin mukaan, niin onhan sellainen muutos todella karmivaa. Kaikki ei sopeudu kotiäidiksi ja pyörittämään pikkuvauva-arkea.
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 19:57"][quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 19:54"]Ne kerhot on tosiaan ihan persiistä. Ap
[/quote]
Miksi?
[/quote] en halua olla tekemisissä randomisti joidenkin naisten kanssa joilla ainoa yhteinen nimittäjä kanssani on äitiys. Boooring! Ap
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 20:01"][quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 19:57"][quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 19:54"]Ne kerhot on tosiaan ihan persiistä. Ap
[/quote]
Miksi?
[/quote] en halua olla tekemisissä randomisti joidenkin naisten kanssa joilla ainoa yhteinen nimittäjä kanssani on äitiys. Boooring! Ap
[/quote]
Vika ei ole kotiäitiydessä tai vauvassa vaan sun asenteessa.
Toivottavasti isällä on mahdollisuus jäädä kotiin kun se ei sulle sovi.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 19:57"][quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 19:54"]Ne kerhot on tosiaan ihan persiistä. Ap
Miksi?
en halua olla tekemisissä randomisti joidenkin naisten kanssa joilla ainoa yhteinen nimittäjä kanssani on äitiys. Boooring! Ap
Todellakin.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 21:41"][quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 21:37"][quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 21:19"]Jaa, itse olen ollut kotiäitinä 7 vuotta yhteen putkeen ja kotiäitiys vaan jatkuu, odotan viidettä lastamme. Enpä voisi parempaa aikaa edes kuvitella. Kaikki lapset ovat aina olleet kotihoidossa ja kotona on riittänyt tekemistä niin paljon, ettei tylsistymään pääse koskaan. Ja miten lasten kanssa voisikaan tylsistyä, koko ajan touhataan jotain ja vauvat ovat aina hoituneet siinä samalla.
Ja kotityöt eivät ole koskaan inhottaneet, nehän nyt olisi hoidettavana oli sitten lapsia tai ei.
Huhhuh! Säälin sua:( Elämäsi on tainnut olla hitusen sisällötöntä jos tuo on parasta mitä tiedät?!
Samaa mietin!
Siivoamista, syöttämistä, kieltämistä, vaipan vaihtoa, yöheräämisiä, kiukuttelua, itkua... Loooove it.....NOT! Elämää on kodin ulkopuolellakin ja myös muissa merkeissä kuin lapsissa
Kaikki eivät ole niin onnekkaita, että olisivat eläneet mielekästä elämää koskaan! Joskus ne lapset ovat ainoa asia mitä on saanut aikaiseksi ja juu, surullista kyllä, usein lapsiarkikaan kivaa ole:( Life sucks big time!
Ei voi olla totta. Jos lapset ovat ainoa asia, mitä on saanut aikaiseksi, tilanne on kyllä todella säälittävä. Miten sellainen voi edes hankkia lapsia? Eihän sillä ole niille mitään annettavaa!
Mieti niitä raukka parkoja jotka ovat eka lastentarhassa töissä, sitten äitiys "lomalla" ja sitten lastentarhassa ja töiden jälkeen äitinä illan. Ei käy kateeksi!!!
Nonni! Joko osaatte arvostaa äitejä? Niitten työ on raskasta fyysisesti mutta eritoten henkisesti! Nih!!