Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kotiäitiys on aika kamalaa!

Vierailija
23.02.2015 |

Tuntuu että elämä on vain yritystä pitää vauva tyytyväisenä ja kammottavan tylsiä kotitöitä, miws ei huomioi naisena ja omaa aikaa on ihan liian vähän.

Muilla samoja fiiliksiä?

Kommentit (70)

Vierailija
41/70 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ajattelen ne vauvakerhot lasteni harrastuksena, tapaavat paljon erilaisia pieniä lapsia ja saavat vaihtelua leluihin ja arkeen. Omat harrastukseni ovat asia erikseen. Lisäksi olen saanut ystäviä vauvakerhoista, ystäviä joiden kanssa on paljon muutakin yhteistä kuin vain äitiys. Käymme eri leikkipuistoissa ja myös seurakunnan kerhoissa (vaikka en uskovainen olekaan). Sen lisäksi käymme päivisin kirjastoissa, kaupoilla, kävelemme paljon, käymme sukulaisilla ja ystävillä, osalla suht saman ikäisiä lapsia. Joskus vaan lötkötetään sisällä koko päivä ihan ilman omantunnon tuskia. Lapset ovat 1v ja 2v ja tämä on ollut elämäni parasta aikaa! Toisaalta harrastan tosiaan melkein joka päivä seksiä mutta seksin määrä on pysynyt meillä aina aika vakiona joten en usko että johtuu siitä ;)

Vierailija
42/70 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 21:27"]Mä ajattelen ne vauvakerhot lasteni harrastuksena, tapaavat paljon erilaisia pieniä lapsia ja saavat vaihtelua leluihin ja arkeen. Omat harrastukseni ovat asia erikseen. Lisäksi olen saanut ystäviä vauvakerhoista, ystäviä joiden kanssa on paljon muutakin yhteistä kuin vain äitiys. Käymme eri leikkipuistoissa ja myös seurakunnan kerhoissa (vaikka en uskovainen olekaan). Sen lisäksi käymme päivisin kirjastoissa, kaupoilla, kävelemme paljon, käymme sukulaisilla ja ystävillä, osalla suht saman ikäisiä lapsia. Joskus vaan lötkötetään sisällä koko päivä ihan ilman omantunnon tuskia. Lapset ovat 1v ja 2v ja tämä on ollut elämäni parasta aikaa! Toisaalta harrastan tosiaan melkein joka päivä seksiä mutta seksin määrä on pysynyt meillä aina aika vakiona joten en usko että johtuu siitä ;)
[/quote]

Jatkan vielä että toinen oli oikea tissitakiainen, nopea kaupassa käynti vaati että imetin siellä kaupan aulassa tai jollain bussipysäkillä aina vähintään kerran. Mutta en antanut sen haitata, liina päälle ettei tissit vilku. Pikku hiljaa pärjäsi pidempiä aikoja eikä tarvinnut koko ajan olla syöttämässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/70 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 21:19"]Jaa, itse olen ollut kotiäitinä 7 vuotta yhteen putkeen ja kotiäitiys vaan jatkuu, odotan viidettä lastamme. Enpä voisi parempaa aikaa edes kuvitella. Kaikki lapset ovat aina olleet kotihoidossa ja kotona on riittänyt tekemistä niin paljon, ettei tylsistymään pääse koskaan. Ja miten lasten kanssa voisikaan tylsistyä, koko ajan touhataan jotain ja vauvat ovat aina hoituneet siinä samalla.

Ja kotityöt eivät ole koskaan inhottaneet, nehän nyt olisi hoidettavana oli sitten lapsia tai ei. 
[/quote]
Huhhuh! Säälin sua:( Elämäsi on tainnut olla hitusen sisällötöntä jos tuo on parasta mitä tiedät?!

Vierailija
44/70 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 21:18"]

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 21:11"]

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 20:17"]

Jos mulla ois muija joka ois lasten kanssa kotona kaikki päivät valittamassa niin joo, tuskin tekis mieli illalla kellistää sitä.

[/quote]

Mikset sinä jäänyt hoitovapaalle?

[/quote]

eihän se käy. mieskö imettää? lisäksi te palstalussukat aina selitätte, kuinka äidin ja lapsen välillä on side, jota muut ei ymmärrä, ja se rajaton äidinrakkaus! oli niin ihanaa raskautua! vauva asusteeksi!

[/quote]

Eikö mies osaa pitää kädessä tuttipulloa? Kaljapulloako pelkästään?

Rintamaitoa voi pumpata ja pakastaa, ja korvikkeellakin kasvaa ihan kunnollisia ihmisiä. Sitä paitsi aika harva lapsi saa rintamaitoa enää yksivuotiaasta lähtien - siis kun vanhempainvapaa loppuu ja hoitovapaa alkaa.

Vierailija
45/70 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 21:37"][quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 21:19"]Jaa, itse olen ollut kotiäitinä 7 vuotta yhteen putkeen ja kotiäitiys vaan jatkuu, odotan viidettä lastamme. Enpä voisi parempaa aikaa edes kuvitella. Kaikki lapset ovat aina olleet kotihoidossa ja kotona on riittänyt tekemistä niin paljon, ettei tylsistymään pääse koskaan. Ja miten lasten kanssa voisikaan tylsistyä, koko ajan touhataan jotain ja vauvat ovat aina hoituneet siinä samalla.

Ja kotityöt eivät ole koskaan inhottaneet, nehän nyt olisi hoidettavana oli sitten lapsia tai ei. 
[/quote]
Huhhuh! Säälin sua:( Elämäsi on tainnut olla hitusen sisällötöntä jos tuo on parasta mitä tiedät?!
[/quote]
Samaa mietin!
Siivoamista, syöttämistä, kieltämistä, vaipan vaihtoa, yöheräämisiä, kiukuttelua, itkua... Loooove it.....NOT! Elämää on kodin ulkopuolellakin ja myös muissa merkeissä kuin lapsissa

Vierailija
46/70 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 21:41"][quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 21:37"][quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 21:19"]Jaa, itse olen ollut kotiäitinä 7 vuotta yhteen putkeen ja kotiäitiys vaan jatkuu, odotan viidettä lastamme. Enpä voisi parempaa aikaa edes kuvitella. Kaikki lapset ovat aina olleet kotihoidossa ja kotona on riittänyt tekemistä niin paljon, ettei tylsistymään pääse koskaan. Ja miten lasten kanssa voisikaan tylsistyä, koko ajan touhataan jotain ja vauvat ovat aina hoituneet siinä samalla.

[/quote]
[/quote]
Samaa mietin!
Siivoamista, syöttämistä, kieltämistä, vaipan vaihtoa, yöheräämisiä, kiukuttelua, itkua... Loooove it.....NOT! Elämää on kodin ulkopuolellakin ja myös muissa merkeissä kuin lapsissa
[/quote]
Kaikki eivät ole niin onnekkaita, että olisivat eläneet mielekästä elämää koskaan! Joskus ne lapset ovat ainoa asia mitä on saanut aikaiseksi ja juu, surullista kyllä, usein lapsiarkikaan kivaa ole:( Life sucks big time!

Vierailija
47/70 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 21:45"][quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 21:41"][quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 21:37"][quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 21:19"]Jaa, itse olen ollut kotiäitinä 7 vuotta yhteen putkeen ja kotiäitiys vaan jatkuu, odotan viidettä lastamme. Enpä voisi parempaa aikaa edes kuvitella. Kaikki lapset ovat aina olleet kotihoidossa ja kotona on riittänyt tekemistä niin paljon, ettei tylsistymään pääse koskaan. Ja miten lasten kanssa voisikaan tylsistyä, koko ajan touhataan jotain ja vauvat ovat aina hoituneet siinä samalla.

[/quote]
[/quote]
Samaa mietin!
[/quote]
Kaikki eivät ole niin onnekkaita, että olisivat eläneet mielekästä elämää koskaan! Joskus ne lapset ovat ainoa asia mitä on saanut aikaiseksi ja juu, surullista kyllä, usein lapsiarkikaan kivaa ole:( Life sucks big time!
[/quote]
Pitääkö elämän olla aina mielekästä? Useimmiten ei ole

Vierailija
48/70 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 21:45"]

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 21:41"][quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 21:37"][quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 21:19"]Jaa, itse olen ollut kotiäitinä 7 vuotta yhteen putkeen ja kotiäitiys vaan jatkuu, odotan viidettä lastamme. Enpä voisi parempaa aikaa edes kuvitella. Kaikki lapset ovat aina olleet kotihoidossa ja kotona on riittänyt tekemistä niin paljon, ettei tylsistymään pääse koskaan. Ja miten lasten kanssa voisikaan tylsistyä, koko ajan touhataan jotain ja vauvat ovat aina hoituneet siinä samalla. Ja kotityöt eivät ole koskaan inhottaneet, nehän nyt olisi hoidettavana oli sitten lapsia tai ei.  [/quote] Huhhuh! Säälin sua:( Elämäsi on tainnut olla hitusen sisällötöntä jos tuo on parasta mitä tiedät?! [/quote] Samaa mietin! Siivoamista, syöttämistä, kieltämistä, vaipan vaihtoa, yöheräämisiä, kiukuttelua, itkua... Loooove it.....NOT! Elämää on kodin ulkopuolellakin ja myös muissa merkeissä kuin lapsissa [/quote] Kaikki eivät ole niin onnekkaita, että olisivat eläneet mielekästä elämää koskaan! Joskus ne lapset ovat ainoa asia mitä on saanut aikaiseksi ja juu, surullista kyllä, usein lapsiarkikaan kivaa ole:( Life sucks big time!

[/quote]

Suureksi harmiksenne on pakko kertoa, että olen kyllä elänyt ennen lapsiakin erittäin mukavaa elämää. Tällä hetkellä kotiäitiys on kuitenkin ehdottomasti parasta, joten repikää siitä.

Vierailija
49/70 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla työ on hektistä ja imee kyllä kaikki mehut jos antaa. Äitiyslomat on ollu ihanan rauhallisia ja kotityöt noh, yksinkertaisia ja siten mielekkäitä touhuja. Siis vaikka hommaa ja vauhtia riittää, ei paine niskassa ole sama kuin töissä. Ja kun voi itse päättää! Jos ulkona paistaa aurinko, sinne vaan ja tekee sit vaikka ranuja jos ei muuta ruokaa ennätä :) töissä kun on, niin harvoin saa näin nauttia keväästä, katsoo vaan ikkunasta et siellä ihana aurinko paistaa... väsyttäähän se tietenki ihan saa....sti, mut oon koittanu ajatella, et se väsymys on vakio mut ehkä sen kestää paremmin kun lähtee vaikka sinne perhekerhoon. Ja väsymys on ihan sama kun on töissä ollu ja koittanu töitä tehä pää sumussa. Mulla siis yksi lapsi on todella huono nukkumaan. Kotona saa sentään päiväunet nukkua kun lapset nukkuu ;)

Vierailija
50/70 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 20:49"]

Mä olen saanut seksiä korkeintaan kahdesti viikossa. Ehkä jos saisin siivottua enemmän, 3 kertaa olisi mahdollista. Mutta kun ei meinaa onnistua, vauva kitisee heti, jos jää huomiotta. Ap

[/quote]

Pistä vauva kantoliinaan tai -reppuun, kun siivoat, niin on tyytyväinen.

Vierailija
51/70 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mä nautin valtavasti äitiydestä. Pidän sitä etuoikeutena ja ihailen lapsiani päivittäin. Onnellista, rakkauden ja naurun täyteistä elämää (kaikki lapset vauvasti asti aurinkoisia ja hyväntuulisia).

Mulle unelmien täyttymys. Ja takana miehen täysi tuki.

Vierailija
52/70 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ole?

Vierailija
53/70 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noup, kyllä mun mies mua iha naisena kohteli..
Mut noin muute nii onhan se aika tylsää eikä rahaa saa paljoa, itsekin odottelen että milloin kehtaisi jo mennä töihin mutta en raaskisi laittaa vuoden ikäistä vielä hoitoon

Vierailija
54/70 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
55/70 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin munkin mielestä! Elämä on niiin tylsää ja samalla väsyttävää, kun vauva kitisee suurimman osan ajasta. Annat kaikkesi ja silti toinen on tyytymätön, tulee riittämätön olo. Ja kammoan kaikkia mammakerhoja, joissa äidit kilpailee siitä, kenellä on ihanin elämä.

Vierailija
56/70 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 19:48"]Niin munkin mielestä! Elämä on niiin tylsää ja samalla väsyttävää, kun vauva kitisee suurimman osan ajasta. Annat kaikkesi ja silti toinen on tyytymätön, tulee riittämätön olo. Ja kammoan kaikkia mammakerhoja, joissa äidit kilpailee siitä, kenellä on ihanin elämä.
[/quote]
Oleko käynyt kerhoissa? Itsellä ainakin aika päinbastaiset kokemukset. Toki siellä jaetaan positiivisia hetkiä mutta myös rankkuudesta puhutaan.

Vierailija
57/70 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saisi edes joka päivä kunnon seksiä niin kyllä tän elämänvaiheen kestäisi valittamatta. Ap

Vierailija
58/70 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellasta se välillä on. Tilanteet tosin muuttuu, vauvakin kasvaa ja kummankin maailma vähän avartuu. Nyt mietin itse välillä, kahden leikki-ikäisen kanssa, kuinka ihana sen esikoisvauvan kanssa oli välillä vain kölliä vierekkäin ja ihmetellä vaikkapa omia sormia :)

Vierailija
59/70 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne kerhot on tosiaan ihan persiistä. Ap

Vierailija
60/70 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä se oli elämän parasta aikaa.