Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pystyy tekemään aloitteen seksiin, jos ei rakasta?

Vierailija
23.02.2015 |

Tämä ihmetyttää... Olen minäkin yhden yön juttuja harrastanut, mutta silloin en ole myöskään inhonnut miestä. Tuossa toisessa ketjussa jotkut puolisot eivät rakasta toisiaan... Miten siinä tilanteessa kostuu seksiin? Itse ainakin rakkauden loppuessa alan inhoamaan miestä niin pahasti, että ei todellakaan pystyisi nauttimaan seksistä.

Tällä hetkellä mulla on ihana mies, jonka kanssa olen oppinut täysin uusia juttuja ja pystynyt heittäytymään seksiin ihan uudella tavalla. Rakastan, luotan ja nautin.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siihen tarttee kuin panetuksen :)

Vierailija
2/5 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä hyvin kuin mies pystyy fyysiseen suoritukseen ilman sen kummempia tunteita.Vaikka ei ns.rakasta ei välttämättä tarvitse vihatakkaan...toki seksistä nauttii varsinkin nainen erilailla kun on tunteet mukana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taas on tapailukokemuksia, että en ole oikein kokenut yhteyttä mieheen henkisesti, mutta olen kuitenkin nauttinut seksistä. Se on kovin ristiriitainen tilanne. Mutta koen, että voi olla myös "seksiä seksinä". Kuitenkin tuo sitten kaatuu omaan mahdottomuuteensa tuo asetelma, ei seksi voi pitää mitään yllä, jos homma ei muuten toimi.

Vierailija
4/5 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi ei ole sama asia kuin rakastelu rakkaan kanssa. Välillä kemiat kohtaavat vaikka ajatukset eivät.

Vierailija
5/5 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä vaan muna pilluun ah ah!