Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet, onko nainen kiihottava raskaana ollessaan?

Vierailija
23.02.2015 |

Haluaisin kuulla miesten mielipiteitä asiasta.

Kommentit (31)

21/31 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on. Luulen, että se on biologisesti täysin normaalia, kun mies pitää kantavaa naarasta miellyttävänä. Itselle tuo on tosin kehittynyt fetissiksi asti.. Miksi se kiehtoo minua? No itse muotoilisin sen niin, että pidän ajatuksesta, että naisen kohdussa kasvaa jotain (jokseenkin sairasta, mutta minkäs teet.) Sekä tietysti ihanan pyöreä muoto kiihottaa.

Vierailija
22/31 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniita kyllä mutta ei kiihottavia. Vaimon odottaessa meni kyllä kaikki halut, jotenkin ajattelin että tuleva lapseni on siinä kolmaspyörä aktissa...

Vierailija
24/31 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että se raskaana oleva nainen on kiihottava aivan sen takia jo koska raskaana oleminen kertoo naaraan olevan hedelmällinen mikä alitajuisena tietona lisää kiihotusta uroksessa.

Ja kyllä ainakin omasta mielestä raskaana oleva nainen on melkein aina kiihottavampi kuin sama nainen ilman raskautta (poikkeuksiakin on)

Vierailija
25/31 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI!

Vierailija
26/31 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei v###a ole🤢🤢🤢🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮.

Vierailija
27/31 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisesti ottaen naiset ovat kiihottavia. Raskaana tai ei. 😀

Vierailija
28/31 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

RandomKirjoittelija kirjoitti:

Kyllä on. Luulen, että se on biologisesti täysin normaalia, kun mies pitää kantavaa naarasta miellyttävänä. Itselle tuo on tosin kehittynyt fetissiksi asti.. Miksi se kiehtoo minua? No itse muotoilisin sen niin, että pidän ajatuksesta, että naisen kohdussa kasvaa jotain (jokseenkin sairasta, mutta minkäs teet.) Sekä tietysti ihanan pyöreä muoto kiihottaa.

Mikähän ihmeen funktio sillä biologiassa olisi, että koiras haluaa yhtyä jos raskaana olevan naaraan kanssa?

Sanoisin että biologian kannalta asia on juurikin päin vastoin. Koirasta ei tuollainen parittelu kiinnosta ja koiraankin testosteroni/libido laskee jos pyörii raskaana olevan naisen ja/tai lasten vaikutuspiirissä.

Vierailija
29/31 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei v###a ole🤢🤢🤢🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮.

T. pesunkestävä homppe, joka synnytettiin isänsä peräaukosta.

Vierailija
30/31 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen naishenkilö mutta haluan silti vastata vastaukseni tulee olemaan ilkeä ja ymmärrän jos tulen saamaan siitä vihaa mutta ainakin olen sitten rehellinen

Mun mielestä raskaana olevat naiset näyttää alieneilta

Se onkin varmasti yksi syy miksi en ikinä aio enkä halua olla raskaana

Vierailija
31/31 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se raskaus sitä muuta, mutta seksiä en halunnut kun tuntui inhottavalta tökkiä omaa vauvaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kahdeksan