Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huomenna julkaistaan äitiyspakkaus 2015 - mitä odotat pakkaukselta?

Vierailija
23.02.2015 |

Minkälaista kuosia ajattelet vaatteissa olevan? Entä värimaailma; vieläkö mennään aika paljon kritiikkiäkin saaneella retroilu-linjalla vai joko vaihdetaan värit kirkkaammiksi?
Minkälainen olisi Sinun mieleisesi pakkaus, jos kriteerinä olisi sopivuus niin tytölle kuin pojallekin? :)

Kommentit (111)

Vierailija
21/111 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo huomenta suomessa makuupussi juuri näkyi! Oli vihreää ja eläinkuviota. Vähä sinistänin ja valkeaa/harmaata siinä. Oman makuun aika poikamainen oli.

Vierailija
22/111 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoista odotellaan, joten ensimmäisen kerran pakkaus oikeasti kiinnostaa. Viime pakkauksen haalari oli kiva, mutta toivon, että uusi pakkaus ei olisi niin retro.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/111 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 09:03"]Esikoista odotellaan, joten ensimmäisen kerran pakkaus oikeasti kiinnostaa. Viime pakkauksen haalari oli kiva, mutta toivon, että uusi pakkaus ei olisi niin retro.
[/quote]
Makuupussin perusteella ei ainakaan ollut!

Vierailija
24/111 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 09:03"]Esikoista odotellaan, joten ensimmäisen kerran pakkaus oikeasti kiinnostaa. Viime pakkauksen haalari oli kiva, mutta toivon, että uusi pakkaus ei olisi niin retro.
[/quote]
Makuupussin perusteella ei ainakaan ollut!

Vierailija
25/111 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Ei tullu ku laatikosta kuvaa...

Vierailija
26/111 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuolla Kertun sivuilla näkynyt mielestäni kuin se laatikko... Mistä ja milloin pakkauksen on yleensä voinut nähdä kokonaan? Malttamattomuutta ilmassa, ekaa kun odottelen :)

Vierailija
27/111 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania vaatteita. Punaiset potkuhousut ja ruskea asu mun lemppareita. Harmi kun mulle ei tuu vauvaa... Terv kuivahtanu 40 vee

Vierailija
28/111 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa. Laatikko tässä onkin juuri se, joka kiinnostaa. Eli ei.

Kela on jälleen pimittämislinjalla. Missään nimessä ei voi näyttää, millaisia vaatteita verorahoilla tällä kertaa kustannetaan.

Vierailija
29/111 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä toivoisin et ihmiset ois edes hitusen kiitollisia kun lahjana saavat eikä aina jaksaisi valittaa..

Vierailija
30/111 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 09:19"]Mä toivoisin et ihmiset ois edes hitusen kiitollisia kun lahjana saavat eikä aina jaksaisi valittaa..
[/quote]
Lahjana? Meinaakko että valtio antaa ilmaiseksi lahjan mitä ei ole kustannettu esim. verorahoilla joita me maksamme? t. Työssäkäyvä joka yrittää lasta

Vierailija
31/111 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kiitollinen :) Mutta en ymmärrä miten siihen nyt kuluisi enemmän verorahoja jos pakkaus julkaistaisiin silloin kun se on luvattu julkaistavan...

Vierailija
32/111 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis missä?? Linkkiä kiitos!

Vierailija
33/111 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 09:20"][quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 09:19"]Mä toivoisin et ihmiset ois edes hitusen kiitollisia kun lahjana saavat eikä aina jaksaisi valittaa..
[/quote]
Lahjana? Meinaakko että valtio antaa ilmaiseksi lahjan mitä ei ole kustannettu esim. verorahoilla joita me maksamme? t. Työssäkäyvä joka yrittää lasta
[/quote]

No kyllä se on lahja sille joka sen saa. Ihan samanverran maksat veroja sait sellaista tai et. Vuosi sitten sain ja olin superonnellinen siitä vaikken mikään ihan varaton ole. Ei ois tullu mieleenkään haukkua sitä! Joitan vaatteita käytetty paljon. Jotkut meni ohi kun bebe oli jo 3kk 7,5 kiloinen ja kesä oli niin kuuma et oli vaan vaipoissaan. Ihana juttu oli kuosi mikä tahansa. Mut suomalainen nyt vaan valittaa.. aina ja kaikesta.. masentavaa

Vierailija
34/111 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedotustilaisuus alkaa ilmeisesti kympin huudeilla, jossa siis pakkaus julkaistaan. Eli ei enää kauaa tarvi venailla millainen tulossa.

Vierailija
35/111 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kela-Kertun fb-sivulla kuva pakkauksesta. Kamalan poikamainen! Miksi on ok pukea tyttö vaaleansiniseen, mutta pojalle ei muka käy punainen? Onneksi omat lapset on tehty kahtena edellisenä vuonna, jolloin paketit oli kivat. Taas alkoi äityispakkauksen alamäki!

Vierailija
36/111 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebookissa Kela-Kerttu julkaissut jo kaikki kuvat äitiyspakkauksesta 2015. Tosi kivalta näyttää.

https://m.facebook.com/kelakerttu

Vierailija
37/111 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

PLÄÄH!! Tummanruskeaa ja sinistä. Ja jo pois muodista mennyttä pöllökuviota. Missä kaikki modernius!!??

Vierailija
38/111 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai tuota ole pakko ottaa. .

Vierailija
39/111 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt näkyy muutakin kuin pelkää pahvilaatikko :D

https://www.facebook.com/kelakerttu

Vierailija
40/111 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi kun ruma. Taas ruskeaa, sinistä, harmaata. Miksi esim. se punainen on niin pelottava väri?

Olisipa edes tuotaa liilaa uskallettu laittaa johonkin vaatteeseen...

Makuupussi on ihan sen näköinen kun olisi valmiiksi haalistunut.