Huomenna julkaistaan äitiyspakkaus 2015 - mitä odotat pakkaukselta?
Minkälaista kuosia ajattelet vaatteissa olevan? Entä värimaailma; vieläkö mennään aika paljon kritiikkiäkin saaneella retroilu-linjalla vai joko vaihdetaan värit kirkkaammiksi?
Minkälainen olisi Sinun mieleisesi pakkaus, jos kriteerinä olisi sopivuus niin tytölle kuin pojallekin? :)
Kommentit (111)
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 17:31"]
se on kyllä tylsää kun kaikki värit tuntuu olevan tyttöjen värejä, mutta pojille on vain vihreä, sininen, ruskea, musta ja harmaa.
[/quote]
Äitiyspakkaus voisi olla edelläkävijä. Edes yksi vaate joka vähän rikkoisi rajoja, esim. autokuvioinen vaaleanpunainen vaate.
Jos siellä on samat tyypit päättämässä, niin se on edelleen yhtä tylsä kuin aina ennenkin: vaaleansinistä, vaaleankeltaista ja valkoista, eläinkuvioita....
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 17:34"][quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 17:31"]
se on kyllä tylsää kun kaikki värit tuntuu olevan tyttöjen värejä, mutta pojille on vain vihreä, sininen, ruskea, musta ja harmaa.
[/quote]
Äitiyspakkaus voisi olla edelläkävijä. Edes yksi vaate joka vähän rikkoisi rajoja, esim. autokuvioinen vaaleanpunainen vaate.
[/quote]
Kannatan :) nykypäivänä voitais päästä tästä tyttöjen/poikienväri ajattelutyylistä jo pois.
Minulle ei pakkausta enää tule, mutta omasta puolestani voitaisiin palata siihen vanhaan malliin, jossa vaatteiden enemmistö (tai jopa kaikki vaatteet) ovat valkoisia. Nykyään niitä voi kuitenkin helposti värjätä, jos niikseen. Valkoisia on helppo yhdistellä muihin (itse ostettuihin) eivätkä ne pienillä niin likaannukaan. Ihan yhtä vaikea on kakkatahroja saada pois turkoosista kuin valkoisesta.
Itse tykkäisin mustavalkoisuudesta, harmaasta, turkoosista, ehkä keltaisestakin. Ehdoton ei t.vihreä, t.lila, t.oranssi. Sensijaan siniset sävyt on OK.
Ois tosi kiva jos ois eri pakkaukset tytölle ja pojalle. Osa vaatteista vois olla samoja mutta osassa vois olla vaaleanpunaista tytölle, pojalle esim vihreää tai sinistä.
1 kpl Fazerin sinistä, pari röökiaskia, punainen ED ja kynttilöitä! Pidän kynttilöistä, ne tuovat tunnelmaa.
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 17:49"]1 kpl Fazerin sinistä, pari röökiaskia, punainen ED ja kynttilöitä! Pidän kynttilöistä, ne tuovat tunnelmaa.
[/quote]
Itse pitäisin RedBullista enemmän! Ja kynttilät voisivat myös tuoksua.
Tuskin saadaan vaaleanpunaista vielä vuosiin. Voisivat kuitenkin aloittaa edes siitä punaisesta väristä, sopii kummalle tahansa.
Autokuvioita punaiseen paitaan ja kukkia siniseen!
Tiesittekös muuten etä kun näitä pakkauksia alettiin silloin "kauan sitten" jakaa niin pojille ja tytöille oli ihan omat pakkaukset eli tytöt saivat silloin esim juurikin sitä v.punaista mitä nyt monet kaipaa. Ois kiva jos nykyäänkin saisi valita esim kahdesta eri pakkauksesta että kumman värimaailman ottaa.
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 19:38"]
Poikia toivotaan ja avoimesti. Verorahoilla. HÄPEÄ SUOMI!
[/quote] No minä toivon kyllä ihan avoimesti TYTTÖÄ!!!