Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntuu että mies pettää mua

Vierailija
23.02.2015 |

Mies on baareissa melkein joka ilta. pelaa biljardia ja muuten vaan on siellä kavereiden kanssa ei juopottele. Mä oon kotiäiti ja meille on tulossa kolmas. Vaihdoin miehen takia uskontoa. Enkä voi mennä baariin katsomaan mitä mies tekee. Tiedän että kaveripiiriin kuuluu nuoia blondeja.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä lailla. Ole vahva uskossasi, ja tee kuten mies sanoo.

Vierailija
2/12 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pettääkin niin kyseessähän on yksittäistapaus ja sinut on rikastettu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trololol.

Vierailija
4/12 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna vaihtaisin uskonnon sijasta miestä, ja sassiin! Juu, ne blondit on varmaan mailatyttöjä, ja niinhän ne oikeasti onkin.

Vierailija
5/12 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelluuko ne siellä? Testaa!

Vierailija
6/12 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olet tekemisissä rauhanuskonnon miehen kanssa niin ei hätää

Vierailija
7/12 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole huoleti sinua ei pidetä huorana kuten näitä baarityttöjä. Minä vaihdoin juuri musun kristittyyn maamieheensä.

Vierailija
8/12 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä oo sua pettämässä, itselle ainakin oli kaverit todella tärkeitä nuorempana ja rouva oli hiilenä ja luuli kans että muita mirrejä, mutta en tosiaan ollut pettämässä vaan pitämässä kavereiden kanssa hauskaa. Musta tässä on myös se, kun osalle ihmisiä tuodaan sosiaaliset paineet liian varhain että pitäis olla perhe ja bla bla bla... Mä en olisi vielä silloin halunnut perustaa perhettä, mutta koska koti uskonto ja isänmaa. VITTU Uskonto on perustajansa huora ja isänmaa vaihtuu rajan mukaan. Kotia pitäisi suojella, muttei tyhjää kuorta. Mun mielestä uskonto on paskaa.

Vierailija
9/12 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markkina-arvosi on korkealla kantasuomalaisten miesten keskuudessa. Taidat olla myös vaikeasti lihava.

Vierailija
10/12 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 17:04"]Markkina-arvosi on korkealla kantasuomalaisten miesten keskuudessa. Taidat olla myös vaikeasti lihava.
[/quote]
suksi kuuseen idiootti!

Vierailija
11/12 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 16:58"]

Ei välttämättä oo sua pettämässä, itselle ainakin oli kaverit todella tärkeitä nuorempana ja rouva oli hiilenä ja luuli kans että muita mirrejä, mutta en tosiaan ollut pettämässä vaan pitämässä kavereiden kanssa hauskaa. Musta tässä on myös se, kun osalle ihmisiä tuodaan sosiaaliset paineet liian varhain että pitäis olla perhe ja bla bla bla... Mä en olisi vielä silloin halunnut perustaa perhettä, mutta koska koti uskonto ja isänmaa. VITTU Uskonto on perustajansa huora ja isänmaa vaihtuu rajan mukaan. Kotia pitäisi suojella, muttei tyhjää kuorta. Mun mielestä uskonto on paskaa.

[/quote]

Alkoi lupaavasti mutta lässähti kuin entisellä miehellä;)

Vierailija
12/12 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markkinaarvo on nolla... Ihana rakastaja suo koneinsinööri afrikasta ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän