Tuntuu että mies pettää mua
Mies on baareissa melkein joka ilta. pelaa biljardia ja muuten vaan on siellä kavereiden kanssa ei juopottele. Mä oon kotiäiti ja meille on tulossa kolmas. Vaihdoin miehen takia uskontoa. Enkä voi mennä baariin katsomaan mitä mies tekee. Tiedän että kaveripiiriin kuuluu nuoia blondeja.
Kommentit (12)
Jos pettääkin niin kyseessähän on yksittäistapaus ja sinut on rikastettu.
Sinuna vaihtaisin uskonnon sijasta miestä, ja sassiin! Juu, ne blondit on varmaan mailatyttöjä, ja niinhän ne oikeasti onkin.
Onneksi olet tekemisissä rauhanuskonnon miehen kanssa niin ei hätää
Ole huoleti sinua ei pidetä huorana kuten näitä baarityttöjä. Minä vaihdoin juuri musun kristittyyn maamieheensä.
Ei välttämättä oo sua pettämässä, itselle ainakin oli kaverit todella tärkeitä nuorempana ja rouva oli hiilenä ja luuli kans että muita mirrejä, mutta en tosiaan ollut pettämässä vaan pitämässä kavereiden kanssa hauskaa. Musta tässä on myös se, kun osalle ihmisiä tuodaan sosiaaliset paineet liian varhain että pitäis olla perhe ja bla bla bla... Mä en olisi vielä silloin halunnut perustaa perhettä, mutta koska koti uskonto ja isänmaa. VITTU Uskonto on perustajansa huora ja isänmaa vaihtuu rajan mukaan. Kotia pitäisi suojella, muttei tyhjää kuorta. Mun mielestä uskonto on paskaa.
Markkina-arvosi on korkealla kantasuomalaisten miesten keskuudessa. Taidat olla myös vaikeasti lihava.
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 17:04"]Markkina-arvosi on korkealla kantasuomalaisten miesten keskuudessa. Taidat olla myös vaikeasti lihava.
[/quote]
suksi kuuseen idiootti!
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 16:58"]
Ei välttämättä oo sua pettämässä, itselle ainakin oli kaverit todella tärkeitä nuorempana ja rouva oli hiilenä ja luuli kans että muita mirrejä, mutta en tosiaan ollut pettämässä vaan pitämässä kavereiden kanssa hauskaa. Musta tässä on myös se, kun osalle ihmisiä tuodaan sosiaaliset paineet liian varhain että pitäis olla perhe ja bla bla bla... Mä en olisi vielä silloin halunnut perustaa perhettä, mutta koska koti uskonto ja isänmaa. VITTU Uskonto on perustajansa huora ja isänmaa vaihtuu rajan mukaan. Kotia pitäisi suojella, muttei tyhjää kuorta. Mun mielestä uskonto on paskaa.
[/quote]
Alkoi lupaavasti mutta lässähti kuin entisellä miehellä;)
Markkinaarvo on nolla... Ihana rakastaja suo koneinsinööri afrikasta ;)
Sillä lailla. Ole vahva uskossasi, ja tee kuten mies sanoo.