Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Persut itse näkevät itsensä mielellään -kriittisenä.

02.03.2015 |

On milloin mitäkin kriittisyyttä, maahanmuuttokriittisyyttä, rokotuskriittisyyttä, kehitysapukriittisyyttä EU-kriittisyyttä, kulttuurikriittisyyttä.

Mä näen asiat ennemminkin niin, että puolueessa valitetaan jatkuvasti jostain, mutta mitään ei oikein olla valmiita viemään yhdessä eteenpäin, ei hakemaan ratkaisuja tai kompromisseja.

Valittajien puolue.

Tuollainen asenne toimii vielä eduskunnassa oppositiossa, mutta kuten olemme nähneet niin kunnanvaltuustoissa, joissa ei ole tuollaista oppositioasemaa ole, vaan pitäisi hoitaa yhteisiä yhdessä muiden kanssa, niin tulokset eivät ole olleet mairittelevia, jarrutusta, valituksia, oikeudenkäyntejä ja asiat jämähtäneet paikoilleen.

Eipä siis tarvitse olla kummoinenkaan ennustaja, jotta voi ennustaa kivikkoista retkeä, jos Persut seuraavaan hallitukseen hinkuvat ja pääsevät.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persut nyt sattuvat olemaan likimain ainoa puolue, joka on uskaltanut nostaa maahanmuuttokysymyksessä ns. kissan pöydälle. Muilla puolueilla linja on joko hyssyttelevä tai rajat-auki-kaikille. Persujen hallitustaipaleesta on vielä ennenaikaista puhua mitään, mutta eipä nykyisenkään hallituksen nykyisillä tai entisillä puolueilla ole varaa paukutella henkseleitään.

Vierailija
2/6 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon ap:kin on aikaansa persuiluun käyttänyt :)

ap, mikä on sun puolue?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/6 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 16:30"]

paljon ap:kin on aikaansa persuiluun käyttänyt :)

ap, mikä on sun puolue?

[/quote]

Ei mulla ole mitään "puoluetta", en siis kuulu jäsenenä mihinkään puolueeseen ja useimmiten vaaleissakin valitsen äänestettävän henkilön perusteella.

Poliittinen suuntaus on maltillinen oikeistoliberaali, joka on vähän vaikea yhtälö nykyisille puolueille, koska lähes kaikissa on sit riskinä esim. eduskuntavaaleissa riskinä, että se ääni menee kuitenkin konservatiivisesti ajattelevalle (Kokoomus, Keskusta) tai vasemmistolaisesti ajattelevalle (Vihreät)

Vierailija
4/6 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap on tyypillinen demari :)

Vierailija
5/6 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Tero taas jaksaa aina valittaa perussuomalaisista.

6/6 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 16:50"]

ap on tyypillinen demari :)

[/quote]

Demarit on niin paljon enemmän kiinnostuneita toisten ihmisten tienaaman rahan jakamisesta kuin sen luomisesta, että ei kiitos. Ei sovi mun ajattelutapaani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän