Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten mies uskaltaa vedellä paljaalla?

Vierailija
23.02.2015 |

Olin viikonloppuna uuden tuttavuuden luona "yökylässä". Sanoin heti alkuun että onhan kortsuja, olihan niitä. no alettiin siinä sitten hommiin jotka jatkui aika kauan, yhtäkkiä huomasin että kortsua ei enää ollut ja sanoin että wtf, missä se on, ja mies sanoi että otti sen pois!!!!!! No mies oli aikaisemmin sanonut että on eronnut viikko sitten pitkästä ja vakavasta parisuhteesta, ja on 100% varma ettei mitään tautia ole, sillä on ollut saman naisen kanssa viimeiset viisi vuotta. sanoin että en syö edes pillereitä, ja että miten ihmeessä mies joka on tuntenut minut noin tunnin on valmis ottamaan riskin, ettei minulla ole mitään sptautia.. ihan jäätävää..no kysyi sitten että no onko mulla mitään, sanoin että ei tietenkään ole, mutta että eihän nyt hän sitä olisi voinut mitenkään tietää, tai jos itsekään en vaikka olisi ollut siitä tietoinen.. mitä hittoa mies jolta pyystää kortsun käyttöä kelaa ottaessaan sen pois!!!????

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on ihan tutkittu juttu, että paikka paikoin aikuisten ihmisten ehkäisytietous on siis aiiiivan retuperällä. Mua tällanen lähinnä raivottaa. Opetellaan ensin perusasiat ja sitten vasta aletaan nousemaan sillä "panouralla".

Vierailija
22/27 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, soitapa miehelle loppuvuodesta ja onnittele isyydestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se mies siitä raskaaksi tule, ja jos ei omaisuutta/tuloja, niin ei taloudellista rasitettakaan.

Vierailija
24/27 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ottaa kumin pois siten ettei nainen huomaa, esim. jossain asennonvaihdossa tai vastaavassa, sitä pitäisi pitää raiskauksena tai muuna seksuaalirikoksena. On niin järkyttävää hyväksikäyttöä naista kohtaan.

(Ironista on, että nämä samat jannut ovat todennäköisimmin niitä, jotka naisen tultua raskaaksi syyttävät naista huijaamisesta tms.)

Vierailija
25/27 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 17:39"]

Jos mies ottaa kumin pois siten ettei nainen huomaa, esim. jossain asennonvaihdossa tai vastaavassa, sitä pitäisi pitää raiskauksena tai muuna seksuaalirikoksena. On niin järkyttävää hyväksikäyttöä naista kohtaan.

(Ironista on, että nämä samat jannut ovat todennäköisimmin niitä, jotka naisen tultua raskaaksi syyttävät naista huijaamisesta tms.)

[/quote]

Ja samaan tapaan naiset jotka valheellisesti raskauttavat itsensä salaa mieheltä, ovat raiskareita ja seksuaalirikollisia.

Vierailija
26/27 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä uskaltais ellei olis puhuttu asiasta aiemmin ja todettu ettei ole tauteja kummallakaan. Jos on pillerit ja ei tauteja niin kyllä mä sitten voin ja sitten on myös niitä "varmoja päiviä" jolloin voin parisuhteessa ottaa riskin, eikä mua edes niin kamalasti haittais vaikka musta isä tulisikin, jos kumppani on vaan mieluinen.

Vierailija
27/27 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Käy kaikissa testeissä kun itämisajat ovat kuluneet. Siis koko setti. Klamydia, tippuri, kuppa, hepatiitit, herpeksen vast ainetesti verestä. Ja tietty HI-virus

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän