Mies teki vaalikoneen testin ja vastasi oudosti yhteen kysymykseen
Kysymys oli siis kannattaako tunnustaa jos pettää. Mies vastasi -en osaa sanoa. Löytyy iltalehden tai iltasanomien sivuilta tuo vaalikone.
Pisti hiukan miettimään että hän ajattelee noin. Minulle on sanonut että kerrasta poikki jos petän häntä mutta onko tuo hänen mielipide omasta mahdollisesta pettämisestä.
Kommentit (14)
Minä vastasin myös samoin. En ole pettänyt tai joutunut pettämisen kohteeksi, joten minulla ei ole asiaan oikeastaan omakohtaista mielipidettä.
En myöskään ymmärtänyt, mitä tekemistä kysymyksellä oli vaalikoneessa. Moraalia sillä ei todellakaan voi mitata, koska pettäjillä ja petetyillä on tunnepuoli mukana vastauksessa. Surkea vaalikone muutenkin tuo.
Parisuhdekriisi vaalikoneen takia. Only in AV! :D
Olipas muuten surkea vaalikone :D Antoi kyllä saman puolueen, kun muutkin vaalikoneet, mutta huomattavan isommilla prosenteilla.
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 16:47"]
Olipas muuten surkea vaalikone :D Antoi kyllä saman puolueen, kun muutkin vaalikoneet, mutta huomattavan isommilla prosenteilla.
[/quote]
Mulla se antoi persut, kaikki muut vaalikoneet antoi Viskipuolueen tai kokkarit. Tosin etäisin puolue oli edelleenkin SKP :D
Eiköhän tuo nyt jo osoita että vaalikoneet on ihan höpöhöpöä
En tiennyt kaverini olevan ehdolla, mutta oli mulle sopivin ehdokas tuon vaalikoneen mukaan. :D
Olihan tuolla joku "onko kissat koiria viisaampia"-kysymyskin :D
Öööhh miksi vaalikoneessa on tuollaisia kysymyksiä :D
Kyllä vaan on :) Käy itse katsomassa vaikka. Ap
Minä vastasin samoin. Ja petän..