Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten mies uskaltaa vedellä paljaalla?

Vierailija
23.02.2015 |

Olin viikonloppuna uuden tuttavuuden luona "yökylässä". Sanoin heti alkuun että onhan kortsuja, olihan niitä. no alettiin siinä sitten hommiin jotka jatkui aika kauan, yhtäkkiä huomasin että kortsua ei enää ollut ja sanoin että wtf, missä se on, ja mies sanoi että otti sen pois!!!!!! No mies oli aikaisemmin sanonut että on eronnut viikko sitten pitkästä ja vakavasta parisuhteesta, ja on 100% varma ettei mitään tautia ole, sillä on ollut saman naisen kanssa viimeiset viisi vuotta. sanoin että en syö edes pillereitä, ja että miten ihmeessä mies joka on tuntenut minut noin tunnin on valmis ottamaan riskin, ettei minulla ole mitään sptautia.. ihan jäätävää..no kysyi sitten että no onko mulla mitään, sanoin että ei tietenkään ole, mutta että eihän nyt hän sitä olisi voinut mitenkään tietää, tai jos itsekään en vaikka olisi ollut siitä tietoinen.. mitä hittoa mies jolta pyystää kortsun käyttöä kelaa ottaessaan sen pois!!!????

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idiootti mies... Ei jatkoon. Sinuna menisin testeihin.

Vierailija
2/27 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin kiusallanikin sanonut kärsiväni herpeksestä, siksi tahdoin varmistaa kumin olemassaolon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten nainen uskaltaa antaa paljaalla? Sinullako ei ole asiassa vastuuta?

Vierailija
4/27 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

totta!!! olin niin hämilläni etten ehtinyt miettiä, mutta toi olis ollut ihan sairaan hauska "kosto" miehelle:DDD

ap

Vierailija
5/27 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 15:41"]Miten nainen uskaltaa antaa paljaalla? Sinullako ei ole asiassa vastuuta?

[/quote]hahah xD

Vierailija
6/27 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä menin kerran yhen nettityypin luo.."ei tässä mitään kumeja tarvita"..olin puutteessa ja paniikissa ja annoin paljaalteen.oli ihan kauheen pieni piipp... En syö pillereitä..jälkiehkäisytabut hommasin ja kävin kaikki testit..ja paniikissa tänne vuodattelin..kiitossiis tuesta ja tsempeistä joita n. Vuosi sitten sain.

Vierailija
7/27 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukutko sä ap kesken panon jos et huomaa että mies ottaa kumia pois?

Vierailija
8/27 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 15:41"]

Miten nainen uskaltaa antaa paljaalla? Sinullako ei ole asiassa vastuuta?

[/quote]

mun mielestä mulla ei ole vastuuta sen jälkeen kun oon laittanut sen perkeleen kortsun miehelle ja pyytänyt sitä käyttämään sitä.. miehellä oli siinä vaiheessa vähän niinkuin kaksi vaihtoehtoa; käyttää kondomia tai vedellä ilman, mutta ihan vaan käteensä... ja mies oli minua huomattavasti vanhempi, joten toki oletin että jotain vastuuta miehelläkin..

Vierailija
9/27 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 15:47"]

[/quote]

Ei sitä huomaa, monet kumit on niin hyviä että ei nainen tunne onko kumi päällä vai ei. Itse myös epäilin kerran yhden miehen kanssa että oli ottanut kumin pois kesken. Vaadin siis kumia ja laittoi sen vähän nuristen, mutta jatkettiin puuhailua pimeässä ja aamulla huomasin että maassa oli käyttämättömän näköinen kumi. Tuli aika äkkilähtö asunnolta ja onneksi ei ollut tauteja enkä tullut raskaaksi. Miehet on monet todella kusipäitä ja itsekkäitä paskoja kun tekee noin!!!

Vierailija
10/27 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 15:47"]

[/quote]

hahahha:D:D ilmeisesti nukuin:DD

Vierailija
11/27 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on yksi mies joskus sanonut, kun yritti samaa juttua, että kyllä nainen saa päättämällä estettyä hedelmöittymisen. Lähdin pois ja äkkiä..

Vierailija
12/27 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 15:57"]Mulle on yksi mies joskus sanonut, kun yritti samaa juttua, että kyllä nainen saa päättämällä estettyä hedelmöittymisen. Lähdin pois ja äkkiä..
[/quote]

Kuka muuten sanoi ihan julkisuudessa vastaavaa ihan äsken?

Vierailija
13/27 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sitä nyt voi vedellä paljaalla, kyllä siihen kossua ainakin pitää lisätä.

Vierailija
14/27 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 16:03"]

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 15:57"]Mulle on yksi mies joskus sanonut, kun yritti samaa juttua, että kyllä nainen saa päättämällä estettyä hedelmöittymisen. Lähdin pois ja äkkiä.. [/quote] Kuka muuten sanoi ihan julkisuudessa vastaavaa ihan äsken?

[/quote]

En tiedä. Kuka on sanonut? Taitaa olla yleinenkin luulo tämä.

Vierailija
15/27 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 15:57"]

Mulle on yksi mies joskus sanonut, kun yritti samaa juttua, että kyllä nainen saa päättämällä estettyä hedelmöittymisen. Lähdin pois ja äkkiä..

[/quote]

apua, onko tää totta, mikä tollaselta vajakilta on jäännyt ymmärtämättä hedelmöittymisestä. 

jotenkin niin outoa, että jotkut ihmiset ei ymmärrä että sitä kortsa kannattaa käyttää jo ihan omanitsensäkin takia.. siinä kun joku yhdenillan vosu poksahtaa paksuksi on vähän myöhäistä itkeä.. ja jos ajattelen sen niin että itse olisin mies, olisin ainakin tupla tarkka ettei nainen voi tulla raskaaksi, koska päätösvalta lapsen suhteen on siinävaiheessa aikalailla naisella.. Näin naisena saa sentään itse vahingon käydessä tehdä päätöksen miten etenee lovechildin kanssa..

Vierailija
16/27 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ilman kumia tuntuu 1000 kertaa paremmalta ja taudit lähtee antibiooteilla, paitsi herpes. 20 v. panouralla yks klamydia.

M37

Vierailija
17/27 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 16:07"]

No, ilman kumia tuntuu 1000 kertaa paremmalta ja taudit lähtee antibiooteilla, paitsi herpes. 20 v. panouralla yks klamydia. M37

[/quote]

Niin ja HIV..

Vierailija
18/27 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 16:07"]No, ilman kumia tuntuu 1000 kertaa paremmalta ja taudit lähtee antibiooteilla, paitsi herpes. 20 v. panouralla yks klamydia.

M37
[/quote]

No entäs elarit?

Vierailija
19/27 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idiootti. ^^^

Vierailija
20/27 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 16:07"]

No, ilman kumia tuntuu 1000 kertaa paremmalta ja taudit lähtee antibiooteilla, paitsi herpes. 20 v. panouralla yks klamydia. M37

[/quote]

joo, no ton nyt on niin moneen kertaan kuullu jokainen nainen.. tottaki se on kivempaa mihelle ilman, eikä nyt moni nainenkaan varsinaisesti nauti siitä kumista, mutta siis tuntemattomien paneminen ilman nyt vaan on tyhmää. noin niinkku panouralla olevana, ootko kelannut sitä että monet taudit on oireettomia miehellä, mutta naisella ei, eli jos ehdit levittää sitä tarpeeksi ei välttämättä kaikille naisille tule tieto sairaudesta ja seurauksena voi olla jopa lapsettomuutta.. jotenkin en vaan tajuu kuka nainen antaa sun panna niitä ilman, siksi että SUSTA se tuntuu paremmalta, apua mitä ovimattoja monet naiset on seksin ja ehkäsyn suhteen..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yksi