Surkea tekosyysi mikset ompele nuoresi wanhojen tanssien pukua itse?
Kommentit (19)
En ymmärrä kaavoista saatikka kaavoittamisesta tuon taivaallista. Lisäksi en luota siihen, että osaan käsitellä oikein kangasta koneeni kanssa eli että se menisi ommelluksi, kuten on suunniteltu. Osaan kyllä neuloa, mutta en juurikaan ommella.
Mitäpä jos välillä kertoisit oman surkean tekosyysi surkeisiin aloituksiin, ap.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä kaavoista saatikka kaavoittamisesta tuon taivaallista. Lisäksi en luota siihen, että osaan käsitellä oikein kangasta koneeni kanssa eli että se menisi ommelluksi, kuten on suunniteltu. Osaan kyllä neuloa, mutta en juurikaan ommella.
Mikä ompelukone sulla oikein on kun et osaa ommella?
Vierailija kirjoitti:
Sinähän voit sitten neuloa mekon vanhojen tansseihin.
Ei tarvi, koska nuori teki sen itse.
Ei tekosyitä, ompelin itse tyttärelleni. Mutta vähän viime tinkaan meni, korjailin vielä viimeisenä yönä. Paljon aikaa ja vähän vielä extraa päälle kannattaa varata.
Tsemppiä kaikille jotka tekee itse! 70-luvulla ommeltiin itselle leninki käsityötunnilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ompelukone sulla oikein on kun et osaa ommella?
Varmaankin Singer 368.
Vierailija kirjoitti:
Tsemppiä kaikille jotka tekee itse! 70-luvulla ommeltiin itselle leninki käsityötunnilla.
Ei ommeltu. Budjetissa ei rahat riittäneet.
On hankittu vaan yksi lapsi jotta on varaa myös huolehtia siitä ja hankkia mitä tarvitsee. Lapsen ekan n. 12 v. aikana ompelin varmaan kymmenkunta naamiaisasua (vappu + halloween), mutta vanhojentansseihin ostetaan puku. Tyttö haluaa jonkun noita/gootti/tms -tyylisen puvun, joten sellaisen askarteleminen kaikkinen pitseineen ja kerroksineen on liian iso homma.
Ap ei osaa edes nappia ommella. Se ruikuttaa naisille 24/7 omaa saamattomuuttaan miehenä.
Vierailija kirjoitti:
90-luvulla ei, koska päällä oli lama ja kaikenlaiset säästöt.
Miksi mekon ompelu ei ole lukiossa valinnainen taideopinto?
Olen ommellut 2 tyttärilleni. Molempia on käytetty myös sitseissä ja toista lainasi miniä gaalajuhliin.
Vanhojen tansseissahan pitää olla vanhanaikainen puku, joten kyllä sieltä vintiltä löytyy jotain päällepantavaa ilman ompelemisiakin. Ilmaiseksi.