Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saada unta lentokoneessa?

Vierailija
23.02.2015 |

pitkä lento edessä ja en ainakaan tähän asti ole millän lennolla pystynyt nukkumaan. Olisiko kellään hyvää keinoa saada nukutuksi edes muutama tunti? Auttaisikohan alkoholi? Onko kukaan ottanut nukahtamis- tai unilääkettä?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kloroformi toimii hyvin ja eetteri myös

Vierailija
2/28 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite pystyn nukkua vaan siinä ikkunapaikalla, kun saa nojata seinään. Mut koittaa vaan laittaa silmät kiinni ja lepäillä, niin ehkä se unikin sit tulee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nahat silmille ja unta palloon. Minä en tarvitse muuta. Jos haluaa varmistaa hyvät unet, niin silmälaput ja korvatulpat/kuulokkeet. Huivi, johon kääriytyä, tai kevyt peitto on hyvä. Koneestahan saa filtin ja tyynyn, jonka voi laittaa tukemaan niskaa. Rasittavaa liikuntaa ennen koneeseen menoa, niin on fyysinen väsy ja uni tulee vaivatta.

Vierailija
4/28 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 15:11"]

pitkä lento edessä ja en ainakaan tähän asti ole millän lennolla pystynyt nukkumaan. Olisiko kellään hyvää keinoa saada nukutuksi edes muutama tunti? Auttaisikohan alkoholi? Onko kukaan ottanut nukahtamis- tai unilääkettä?

[/quote]

Miehen tutulla oli joitain ulkomailta ostettuja yrttejä. lennon alkaessa otti muutaman ja nukahti samantien. Heräsi sitten kun oltiin perillä. miehelleni tarjosi samoja yrttejä muttei mies uskaltanut kokeilla. Tuo tuttu oli kanssa ottanut aika runsaasti alkoa ennen lentoa.

Mutta mä en osaa nukkua lennoilla. Olen kokeillut rauhoittavia sekä alkoa tuloksetta. Jotenkin se tuoli on niin epämukava.

Vierailija
5/28 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari lasia viiniä, silmälaput silmille ja unettavaa musiikkia kuulokkeista. Näin sain itse hetken nukuttua.

Vierailija
6/28 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukahtamislääke on ihan hyvä. Nopeavaikutteinen, mutta ei tee tokkuraiseksi jos ei pystykään nukkumaan kauaa. Alkoholia ei missään nimessä, se väsyttää vielä enemmän vaikka nukahtaisitkin. Lisäksi haiset ällöttävältä.

Vierailija
7/28 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkillä lennoilla saa nukuttua, koska ei siellä muutakaan tekemistä ole. Ota mukaan niskatyyny ja unimaski, ne auttavat.

ÄLKÄÄ käyttäkö nukahtamis- tai unilääkkeitä. Ne tekevät unesta helposti niin syvää, että ihminen ei ahtaassa tilassa liiku. Siitä taas seuraa pitkän lennon jo ennestään huomattavan veritulppariskin moninkertaistuminen.

Vierailija
8/28 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukahtamislääkkeillä mäkin olen nukkunut, eikä uni todellakaan ole ollut syvää. Tarpeeksi kuitenkin, että on saanut levätyksi. Alkoholia en suosittele.

Vierailija
9/28 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse otan muutaman hyvän kirjan mukaan. Enkä ota stressiä nukkumisesta, nukun jos nukuttaa. Jos ei nukuta, kyllä se uni tulee myöhemmin. Parinkymmenen minuutin torkuilla hoituu tarvittaessa isompi aikaero.

Vierailija
10/28 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile melatoniinia tai luontaistuote valeriaanaa....

Vierailija
11/28 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvatulpat, niskatyyny ja maski silmille.

Vierailija
12/28 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta lippu business- tai ykkösluokkaan, saat taatusti nukuttua niissä sängyissä!

Vierailija
13/28 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei alkoholia lentokoneessa. oikeastiko ette ole lukeneet miljoonia juttuja siitä? perillä mukavampaa, kun ei ole pöhnäinen olo, ja siellä perillä saa sitten nauttia, siitä alkostakin. muut vinkit ketjussa ok.

enkä itse todellakaan sylje lasiin =) samoin jättäkää ne kuplivat juomat, myös limut juomatta koneessa, tekee tukalan olon, koska kaasunmuodostus.

Vierailija
14/28 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan alkoa

Vierailija
15/28 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite nukuin koko 10 tunnin lennon matkasta varmaan puolet, kun tinttasin alkoa alkulennosta. Nukkuessa pää selviää eikä ole herätessä ja perillä pöhnö olo. Mies tissutteli koko lennon ja olikin aika tööt perillä :D

Vierailija
16/28 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä tyyny on a ja o. Itse olen ottanut ihan normityynyn matkavarusteeksi kun olen ollut ikkunapaikalla jossa on mahdollista ottaa mukavia nojausasentoja ja aion jatkossakin ottaa. Korvatulpat, maskit jne. myös auttavat.  

Vierailija
17/28 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitat silmät kiinni ja alat nukkumaan.
Mietit miten nukkumatti kävi heittämässä unihiekat silmillesi juuri ennen kuin menit lentokoneeseen.

Vierailija
18/28 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 16:33"]

Ite nukuin koko 10 tunnin lennon matkasta varmaan puolet, kun tinttasin alkoa alkulennosta. Nukkuessa pää selviää eikä ole herätessä ja perillä pöhnö olo. Mies tissutteli koko lennon ja olikin aika tööt perillä :D

[/quote]

wt

Vierailija
19/28 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melatoniini 10mg, kunnon vastaäänikuulokkeet, silmälaput ja peitto.

Vierailija
20/28 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännit koneessa on ihan parasta! Varsinkin pitkillä reittilennoilla joissa viina virtaa ilmaiseksi :) Voi sitä taannoista Helsinki-Bangkok lentoa :D Ainoo haittapuoli on se juopon haju et kiva mennä sellasena sit thaikkujen eteen :D No mitä välii hei ku siitä lomasta kerta maksetaaki:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yhdeksän