Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytätkö alusvaatteet ja sukat "loppuun" asti ?

Vierailija
27.11.2021 |

Eli pienet reiät ei haittaa.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän nolotti kun menin fyssarille, ja käski ottaa vaatteet pois. Peräreiän kohdalla oli 5cm aukko ja siinä sitten takareittä venuteltiin....

Vierailija
22/27 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukkahousujen haarakiilasta saat hassunhajuisen nenäliinan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin! Mulle tulee kiertoon myös miehen vähän reikäiset sukat jos muuten ovat siis vielä ok käyttää vaikka ovat kokoa 43-45 (oma koko 38-39).

Joku on haukkunut pihiksi mutta en ala heittämään mielestäni käypää kamaa roskiin jonkun muun mielipiteiden takia. Hajuista olen kyllä jokseenkin tarkka mutta muuten vaatteen käyttöikä kestää about niin kauan kun se pysyy puettuna :D

Vierailija
24/27 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki

Vierailija
25/27 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän alusvaatteita kunnes kyllästyn ja myyn ne sitten pesemättöminä miehille ja saan hyvin rahat uusiin :-) Saattaa häiritä joitain herkimpiä äityleitä mutta mitäpä minä vanhoilla kulahtaneilla alkkareilla tai rintsikoilla tekisin ja säästyn vielä pesemiseltäkin.

Vierailija
26/27 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla sama mitä aiempi kirjoitti: jemmaan vähän risoja ja otan matkoille mukaan ja heitän käytön jälkeen pois.

Lähinnä alusvaatteille/-topeille/sukille teen noin, mutta jonkun verran myös muille vaatteille.

Jos olen menossa esim. lomalle paikkaan jossa sää vähän epävarmaa onko miten kylmä sää, saatan ottaa jonkin "kulahtaneen neuleen" tmv. mukaan kaiken varalta.

Sitten jos odotettua kylmempää käytän (takin alla lämmittämässä) ja heitän menemään lähtiessä.

Jemmaan kyllä kaikkea muutakin reissuille, esim. shampoota/kasvovoidetta jne. en käytä loppuun vaan jemmaan viimeiset pohjat, ja pakkaan jämät aikanaan sitten matkalle mukaan.

Vierailija
27/27 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin