Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko harrastamattomuus turnoff?

Vierailija
23.02.2015 |

Jäin sinkuksi ja olen nyt jonkun aikaa tapaillut miehiä tinderin kautta. Lähes jokaisella on mainittuna joku liikunnallinen harrastus. (Sali, lätkä, jalkapallo)
Itse kun en oikein harrasta mitään ja ihmettelen, miten kukaan repeää harrastamaankaan. Viihdyn vapaa-ajalla sohvalla, katsellen telkkaria, pelaan jotain tai olen koneen ääressä. Koiraa kyllä ulkoilutan vajaan tunnin päivässä yhteensä. Silloin tällöin askartelen hama-helmistä ja kokeilen uusia reseptejä. Hyvin saan päivän kulumaan ja liikuntaakin hyötyliikunnan merkeissä. Mutta eihän nuo oikein ole harrastuksia?

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ikäni harrastanut yhtä sun toista, mutta en koskaan liikuntaa. Olen käynyt soittotunneilla, ollut puhallinorkesterissa, erilaisilla kädentaitokursseilla, ommellut jne. jne.

Se harrastaminen voi olla todellakin paljon muutakin kuin vain se kuntosali tai juoksulenkki. Se koirakin voi olla harrastus. Sen kanssa voi harrastaa muutakin kuin sitä pissatusta talon nurkalla.

On myös ihmisiä, jotka ihan tosissaan harrastaa leipomista. Vapaa-aika menee leivontablogeja/-lehtiä lukiessa, uusia reseptejä testaillessa ja maistellessa. Harrastus sekin.

Vierailija
62/62 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin ovat miehet ainakin minun antaneet ymmärtää. Olen opiskelija ja paljon aikaa kuluu itse opiskeluun, lisäksi saatan vaihtaa linjaa, joten myös pääsykokeisiin lukuun, koska vaihto on helpoin pääsykokeen kautta. Käyn myös töissä silloin tällöin. Olen lapsesta asti tottunut liikuntaan, olen käynyt luontopoluuilla, harrastanut paria lajia, hiihtänyt, lasketellut, rullaluistellut, pelannut golfia, luistellut... Nykyisin pääasiassa vain lenkkeilen ja käyn talvella muutaman kerran talviurheilemassa. Minulla on myös ollut taiteellinen harrastus, jota en enää harrasta ohjatusti. Olen aina lisäksi lukenut paljon.

Silti, koska minulla ei ole omaa saliohjelmaa fitnesskropan saavuttamiseksi tai kymmentä järkkärikameraa, niin asiasta vedetään viiva siihen, että minua ei saa ylös sohvalta... 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla