Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisitteko päänne syväjäähän kuoltuanne? (tuo yksi haluaa) Itse en uskaltaisi.

Vierailija
27.11.2021 |

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/de945ebc-a086-4d1b-87d9-599d3935d932

Tuo on vain plussan tilanneille. Ei minullakaan plussaa ole, mutta asia selviää silti.

Eikö olisi lähinnä kamalaa, jos oma tietoisuus herätettäisiin jossain koneessa. Itse ei voisi tehdä yhtään mitään. Tuo on lähinnä painajaismaista. En ymmärrä ollenkaan, mikä tuossa olisi jäädytetyn kannalta hyvä asia.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lähestyn ikuisen elämän käsitettä panostamalla henkisten asioiden pohtimiseen ainutkertaisen elämäni aikana.

Uskon tietoisuuden/sielun liittyvän kollektiiviseen tietoisuuteen ihan ilmaiseksi.

Vierailija
22/26 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on kyllä viimeinen asia, mistä haaveilen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos päätäni kutittaisi, kuka raapisi sitä?

Vierailija
24/26 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tämä elämä riitä minulle. Jos kaikki toimisi niin kuin tämä nainen toivoisi, niin mitä se sitten tekee kun se herätetään syväjäästä? :D Pää vaan möllöttää paikallaan. Vai toivooko se, että sen pään voi liittää johonkin vartaloon, että saa uuden elämän tms. Ja miten helkkarissa noita säilytetään? Entäs jos se laitos vaikka räjähtää lol

Vierailija
25/26 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiintoisaa, millä pää eläisi. Tuossa tilassa tavanomainen energiansaanti ravinnon kautta ei oikein onnistu.

Vierailija
26/26 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkakohan suuren laskun saa käteensä sen jälkeen kun herätetään tulevaisuudessa eloon jäästä.  Kallista lystiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän