Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

LA marraskuussa 2015

23.02.2015 |

Moikka!

Joko löytyy muita hiljattain plussanneita, joilla laskettu aika osuisi marraskuulle? :)

Kommentit (115)

81/115 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei naiset :) Mites teillä muilla on turvotuksen laita? itselläni normaalisti suht littee maha, mut heti ku plussasin nii alko kauhee turvotus. Tää kuva otettu eilen illalla kun oli Rv4+3

Tossu83 Rv4+4

esikoinen 12/15
kuopus 2/19

82/115 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kanssa turvotusta vaikka muille jakaa:/ piti itseasiassa eilen käydä ostamassa kokoa isommat housut kun muut puristaa ikävästi vatsaa ja tekee olon niin epämukavaksi. Ei oikein viitsinyt kaivaa äitiysvaatteitakaan näin alussa yläkaapista esille :D 

lisäksi uutena ihanuutena tullut närästys jota oli viimeksi vasta viimeisellä kolmanneksella:(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
83/115 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hep! Rv7, vielä ei uskalla liikaa riemuita, kaikki mahdollisuudet kun on vielä olemassa! Lisäksi pelko kaikkeen tulevaan kytee koko ajan mielen alla.. Ensimmäinen siis kyseessä, erittäin tervetullut ja toivottu yksilö tosin! Jos on Tampereen seudulta odottajia, jotka kaipaavat juttuseuraa/vertaistukea (MINÄ KAIPAAN :D) niin mulle voi kirjoittaa suoraan talvivavva@gmail.com

84/115 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja LEIJONA87 ja Maryy, niiiiiiin samat fiilikset täällä! Jotenkin aina ennen on ajatellut että tottakai lapsia tulee kun niitä vaan tekee, tai siis pitänyt sitä niin itseestäänselvyytenä. Pitkään oli vauvakuumetta, joka ajoittain laantui.. Noin kk takaperin alkoi älyttömän kova kuumeilu ja teinkin testin; PLUSSA! Olin hämilläni, mutta iloinen. Ei mitään hätää, kaikki järjestyy. Nyt on tullut pelkoja ja ahdistusta, miten lapsi muuttaa elämän, mitä minulle ja parisuhteelle tapahtuu, mitä jos tulee keskenmeno, entä jos se onkin tuulimuna? Ensimmäinen neuvola vasta parin viikon päästä, ultra n. kuukauden päästä. En osaa oikein puhua kenellekään, vaikka kaveripiirissä onkin muutamia odottajia ja jo synnyttäneitä äitejä.

85/115 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa saada täältä vertaistukea odotukseen, jakaa pelkonsa toisten odottavien kanssa. Oma olo helpottuu kun saa purkaa omaa mieltä askarruttavista asioista toisten kanssa, vaikkakaan ketään en täältä tunne. Itse en uskalla puhua kenellekään ääneen tästä raskaudesta en edes omalla äidille saatikaan kavereille, koska pelko siitä että jotain  tapahtuu niin joudun selittelemään asioita sitten. Helpompi kirjoitella vaan täällä. Mutta tsemppiä meille kaikille, eiköhän tämä tästä vielä jossain vaiheessa iloksikin muutu <3 Näin pelkojenkin keskellä

86/115 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heeei täälläki eilen plussannu :) laskeskelin että LA ois 27.11 :) oonki eilen jo laittanu Untuvaiselle spostia! :)

ja mieki olen aivan peloissani että mitä jos jotain sattuu, mutta eikai se oikein auta pelätä, vaan päivä kerrallaan mennään :) 

mutta aivan olen onnessani <3 Onnea muillekkin plussanneille!!

87/115 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heip! Eilen näytti plussaa 4+5rv! <3 :) oon niin onnellinen ja esikoista odotan, jännittää niin paljon<3 laskettu aika olis 27.11<3

88/115 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips. Onpa mukavaa, kun tänne on tullut lisää porukkaa. :) Minäkin laitoin untuvaiselle s.postia pari päivää sitten, mutta ilmeisesti ei ole vielä ehtinyt lisäämään tuonne face-ryhmään. Täällä malttamattomana odotellaan. :)

Jatkuvasti seurailen raskausoireita hermostuneena. Koko ajan pelottaa, että oireet hellittää tai verenvuoto alkaa. Nyt pitäs vaan ottaa iisisti. Turvotusta on kovasti täälläkin. Ekasta raskaudesta en tällaista turvotusta muista. Tisdit on kipeät. Oikeastaan muita oireita ei olekaan.

Pööpönen 5+0

89/115 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tititti meillä näköjään sana LA näillä näkymin :) on tämä kyllä hurjaa tässä alussa, koko ajan tunnustelee että miltä mahassa tuntuu ja onko muita oireita yms

90/115 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho jotenki jäi kesken tuo edellinen viesti :)

Vierailija
91/115 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottelen täällä myöskin malttamattomana koska pääsee fb ryhmään! :) luulin jo tänään aamulla että kaikki oireet on hävinnyt mutta sieltä se ensimmäinen oksennus lensi.. :D onko teillä ollut pahoinvointia? Tänään kai rv5+0! <3

92/115 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun plussasin, mulla oli ihan älytön turvotus koko ajan päällä..ja se olikin yks syy mikä sai mut testailemaan :D Sitä jatku viä noin viikon, minkä jälkeen tilanne vähän rauhottu. Vatsaa, tai tarkemmin sanottuna kohtua nipisteli kyllä päivittäin ja tunsin oikein kun kohtu kasvaa :D Mutta nyt sit oon vähän huolissani kun mitään merkkejä ei hirveesti oo :( Tai toki tissit mulla turpos ja kasvo heti, ja ne on kyllä edelleen pinkeet ja ISOT ja mikään vaate ei mun mielestä näytä enää hyvältä ja näytän kaikissa tosi isolta. Mutta kun en tunne masussa mitään elämää niin pelottaa että entä jos........ :(

93/115 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä pahoinvointi on K A M A L A A! Oksentaminen alkaa aamulla ja kestää iltaan saakka. Ruoka ei maistu ja olo vain pahenee jos ei syö... Innolla odotan sitä paljon puhuttua 12 viikkoa millon tämän pitäisi helpottaa. :) Miten muilla tässä vaiheessa odottavilla? 8+4 mennään siis täällä. :)

94/115 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja siis pahoinvointia on myös!! Aamuisin etenkin ja sit iltapäivästä jonkin verran, välillä vähän iltaisinkin.. Äsken katsoin eksän kuvaa ja meinas lentää oksennus :'D Hormonit.. Oksentanut en vielä oo, onneks. Onko kellään ollut koskaan tiettyjä merkkejä/oireita poika/tyttövauvan kohdalla? :)

95/115 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälä tänään rv4+5, mitään tuntemuksia ei juurikaan ole muutakun mahan turvotusta...välillä en edes muista että oon raskaana kun ei tunnu miltään...kaippa se pahoinvointi mutki pian tavoittaa. Kauhulla odotan. Itse olen asiakaspalvelutyössä, pitää puhua puhelimessa ja keittää asiakkaille kahvia...kuinkahan pärjään kun tulee huono olo :S

Tossu83

esikoinen 12/15
kuopus 2/19

96/115 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se pahoinvointi vain löysi jälleen tännekin:/ eilen ja tänään vessanpönttö ollut oikein tuttu ja alkuviikosta taas ollut muuten vaan etova olo. Ei sitä sitten muistanut miten hirveää tämä ympärivuorokautinen etova olo ja välillä oksentelu onkaan! Esikoinen (1v 4kk) sen sijaan saanut nauraa maha kippurassa kun äiti säntää vessaan yllättäen kesken leikkien:( nyt pitäisi mennä iltavuoroon ja toivoa, ettei tarvitsisi töissä yökkäillä! Ja viikkoja tänään 6+4

97/115 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä uusi ilmoittautuja ryhmään. Tiistaina aamulla plussattu ja torstai-iltana vielä varmistettu toisella testillä. Yritystä takana 1,5 vuotta. Ja ensimmäistä kertaa plussattu. Laskettua aikaa en lähde arvailemaan epäsäännöllisen ja pitkän kierron takia, mutta luultavastikin se sattuu marraskuulle. Selvinnee sitten ekassa ultrassa. Ensi viikolla eka neuvola.

Tällä viikolla olen kärsinyt pahoinvoinnista vuorokaudenajasta riippumatta. Öisin herään kovaan nälkään ja pahaan oloon. Turvottaa ja töissäkin joutuu avaamaan housujen napit kun housut inhottavasti painavat.

98/115 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa, plussat tuli torstaina ja perjantaina tein vielä uuden testin varmuuden vuoksi. Onnellinen mutta jännittää, tää olis meidän esikoinen. :,) LA laskurin mukaan olis tänään 6+1.

99/115 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea kaikille marrasvauvaa odottaville. Minulla kolmas raskaus, edelliset syntyneet 2000 ja 2014, nyt la 25.11. Laiton myös meiliä fb ryhmään liittymisestä. 

100/115 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut kaikille plussanneille! :) Täälläkin plussattiin reilu kuukaus sitten ja LA osuis marraskuulle. 2 viikkoa on saanut nyt pelko takapuolessa elää sillä vuotoa on tullu jos jonkinlaista :/ Reilu viikko sitten ultrassa kaikki ok eikä vuoto kohdusta tullu, mutta nyt pelottaa kun edelleenki jatkuu :( Huomenna saa asialle onneksi varmistuksen, ehkä jos kaikki on ok edelleen, uskallan liittyä myös FB ryhmään....