Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

LA marraskuussa 2015

23.02.2015 |

Moikka!

Joko löytyy muita hiljattain plussanneita, joilla laskettu aika osuisi marraskuulle? :)

Kommentit (115)

21/115 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka.

minä myös liityn plussanneiden joukkoon. LA lokakuun viime metreillä, mutta kaksi edellistä on nauttineet hyvistä oloista viimeiseen saakka, joten jos kaikki hyvin menee niin marraskuu on pitkällä ennen kun tämä syntyy :)

fb-ryhmä kiinnostaa, joko sellainen on perustettu? Siellä kuitenkin tulee enemmän pyörittyä kun näillä palstoilla.

Oma olo on ollut hyvä, normaalia enemmän palelee ja tissit on kipeät. 

Onnea kaikille plussanneille!

22/115 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

fb-ryhmä on luotu,laita sähköpostilla nimi ja paikkakunta osoitteeseen untuvainen@outlook.com:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/115 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin yksi juuri plussannut! :) laskurin mukaan tasan viisi viikkoa tulee tänään. 

Perjantaina tehtyäni testin soitin heti neuvolaan ja ajan sain loppu kuulle. Jännää :)

24/115 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi!

Ehkä uskallan varovaisesti tänne ilmoittautua. Kp28 Clearblue Plus testissa haalea plussa(ei aamupissistä), kp29 eli tänään aamupissistä RFSU:n liuskatestissa haalea plussa myös! Tänään olisi 4+0 ja LA 9.11. Toivon kovasti, jos siellä masussa joku on, että pysyisi lujasti kiinni!

Oireina on ollut rintojen arkuus, finnejä naamassa ja rinnuksilla ja eilen alkoi kouristavat alavatsakivut.

Pillerit lopetin siis alkuvuodesta, yhet luomumenkat välissä ja näillä näkymin tärppäs heti yk1:stä :)

Onnea kaikille plussanneille! :)

25/115 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lisäystä vielä edelliseen, minua kiinnostaa myös Fb ryhmä, mutta odottelen vielä ainakin pari päivää :D ilmoittelen sitten Untuvaiselle yhteystietojani! :)

26/115 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla pyörähdys jäi valitettavasti pikaiseksi. Näyttää siltä, että kesken meni viikonloppuna (viikkoja n. 5 kasassa). Verta hulahti kunnolla aivan varoittamatta, ja on vaikea uskoa, että mitään enää kyydissä olisi. Kipuja ei missään vaiheessa ole tullut. 

Huoh, eihän tämä tavatonta ole, mutta tietysti raskasta. Olo kuitenkin suht ok, parempi kun sattui heti eikä viikkojen päästä. 

Toivottavasti teillä muilla pienet pysyvät kyydissä loppuun saakka! Onnellista odotusta kaikille! 

27/115 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei Lialia! Olen tosi pahoillani. :( Toivottavasti tärppää pian uudelleen. Voimia siihen saakka!

28/115 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin liittyä seuraan, nyt 4+1, joten kovin alussa mennään. Kaks km takana (rv8 ja 9) mutta nyt olen kuitenkin tosi luottavaisin mielin koska mulla on sellaset oireet kun kuulukin. Noissa raskauksissa oli eka täysin oireeton ja toisessa alkoi vain kahvi etoa, siinä se. Nyt on kunnon jomotukset ollu alavatsalla jo kohta viikon niinku aikasemmissa onnistuneissa raskauksissa joten toivo on korkeella josko meille marrasvauva tulisi <3

29/115 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei Lialia! Tsemppiä uuteen yritykseen!

Onnittelut Jam3!

Tänne ei mitään ihmeellistä. Vointi on hyvä eikä vaivojakaan juuri. Joka toinen päivä olen sitä mieltä että kaikki menee hyvin ja joka toinen päivä pelottaa että menee kesken. Samaa mitä aikaisemmissa raskauksissa.

Untuvaiselle laitettu sähköpostia.

Sumpopo 5+4

30/115 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin myös Untuvaiselle sähköpostia! :) Vaikka keskenmeno ym mietityttääkin niin mitäpä siinä häviää, vaikka sinne Fb ryhmään liittyisi, kyllähän sieltä voi poistua, jos silta tuntuu :) Yritän nyt vaan nauttia tästä ilman suurempia pelkoja! 

Tämä kun on mulle eka raskaus, tuntuu aivan uskomattomalta enkä taida olla edes sisäistänyt koko asiaa vielä :D Ehkäpä se sitten konkretisoituu neuvolakäyntien, ultrien ja mahankasvun myötä niin itselle kuin miehellekin :)

31/115 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kanssa liittyisin mukaan. Eilen sain testiin selkeän, vaikkakin vielä hennon vaaleanpunaisen plussan ja, jos mun luulo pitää paikkansa niin tänään ois se 4+0 täynnä, mutta senkin näkee aikanaan sitten, missä mennään :) Oireita ei juuri oo muuten kuin närästys vaivaa :) 

32/115 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä ilmoittautuu kans marrasvauvan odottaja :) Lauantaina tein plussan ja tänään varmuuden vuoksi uuden. Viikkoja pitäisi olla 5+1 tai jotain sinne päin. Laskettu aika laskurin mukaan 3.11 :) Laitoin Untuvaiselle s.postia. Kyllähän sieltä fb-ryhmästä tosiaan voi sitten poistua jos kesken on mennäkseen. Peukut pystyyn meidän kaikkien puolesta, että pysyvät asukit kyydissä :)

Mesenius 5+1

33/115 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kirjottelee kohta 23 vuotias nuori nainen. Pillerit lopetettiin joulukuussa ja nyt kolmannesta kierrosta tärppäsi! Tänään plussasin! Laskettu aika näillänäkymin 9.11

34/115 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä onkin Muumimamma92 sit sama laskettu aika! :) ihana päästä juttelemaan muiden samassa tilanteessa olevien kanssa! :)

Maddde 4+1

35/115 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maddde, katoin just samaa! Joo tosi ihana jutella ko ei voi ko miehen kans vain jutella :D olin tänään ihan varma että tulee negatiivinen testi mutta tein silti ja heti pärähti selkeä plussa kp 30/29! Olen aivan uskomattoman onnellinen mutta silti pelottaa niin paljon meneekö kaikki hyvin!

36/115 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muumimamma92, meillä mies ei meinannut uskoa kun sunnuntaina ja maanantaina tein haaleet plussat, lupasin sit vielä huomenna aamulla tehdä niin että sekin saa omin silmin katsoo :D Kyllähän se itestäkin tuntu käsittämättömältä, et heti ekasta tärppäs. Samat fiilikset mulla, koko ajan on pieni pelko takaraivossa mut yritetään nauttia silti tästä ajasta! :) 

37/115 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmosia ne miehet saattaa olla :D ite meinasin vielä sunnuntaina testilla kaapissa oottavan digin ja jos näyttää hyvältä niin maanantaina soittelen neuvolaan!

38/115 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein tänään vielä varmuudeksi digitestin ja luki raskaana 2-3 :) Varasin sitten ensimmäiset kaksi neuvola-aikaakin. Ensimmäinen tämän kuun lopussa ja toinen ensi kuun lopussa. Vielä yritän kinuta lähetteen varhaisultraan.

Mesenius 5+3

39/115 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varovasti täällä ilmotan, et tällä viikolla plussasin ti, heikko viiva, tänään uudelleen ja selkeät 2 viivaa.. Laskettu aika olisi marraskuun 9 päivä.

40/115 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

untuvainen, laitoin sulle sähköpostia. En tod halua et ulkopuoliset näkee, ku tää on niin alussa. Tollanen suljettu ryhmä on hyvä.