LA marraskuussa 2015
Moikka!
Joko löytyy muita hiljattain plussanneita, joilla laskettu aika osuisi marraskuulle? :)
Kommentit (115)
Lisäys vielä:
Facebookista löyty "Marraskuun vauvat 2015" -ryhmä. Onko tämä se missä te olette? Toivottavasti ei, kun tuossa kyllä näky jäsenet kaikille :(
Jen93, näillä sivuilla ryhmät-osiossa on myös olemassa suljettu ryhmä "marraskuun vauvat 2015" johon kaikki halukkaat ovat tervetulleita!
[quote author="JEN93" time="30.03.2015 klo 23:21"]
Lisäys vielä:
Facebookista löyty "Marraskuun vauvat 2015" -ryhmä. Onko tämä se missä te olette? Toivottavasti ei, kun tuossa kyllä näky jäsenet kaikille :(
[/quote]
Nou hätä, minulle kutsupyynnön laittaneet kutsutaan salaiseen ryhmään joka on facebookissa täysin eri nimelläkin. Ryhmä ei näy muille kuin ryhmään kutsutuille. :)
Minäkin voisin jo uskaltautua liittyä joukkoon..
Raskausviikkoja nyt 6+1.. Ja laskettuaika jossakin marraskuun loppupuolella..
Eka neuvola 15.4.. :)
Laitan untuvaiselle spostia. :)
Minäkin laittelin untuvaiselle s-postia. Laskettu aika on marraskuun alkupäivinä.
Hellurei! Miäki uskallan nyt tulla huutelemaan tänne :D
16.3. tein kaks positiivista testiä ja menkkalaskureiden mukaan olis laskettu aika ollu 9.11., tiistaina kävin neuvolassa ja tänään ekassa ultrassa ni selventy että vähä liian pitkällä luultiin mun olevan ja laskettu aika siirtyi 16.11. eli nyt ollaan 8+3 <3 mulla tosiaan oli menkkakierto jotain 39-43 et mikään ihme et ei menny ihan niinku strömsössä toi laskutoimitus :D
Se oli ihan hirveen siistiä nähä se pieni pallero siellä ultrassa! <3 ____ <3 ei näkyny mahan päältä vielä kun oli niin pieni ni mentiin alakautta katteleen ja siellä näky, sydän hakkasi lujaa ja vahvasti. Ite oon ihan hirvee stressaaja ja tietysti koko aika pelkään että syystä tai toisesta menee kesken :( eka lapsi tulossa ja oon ihan untuvikko näiden asioiden kanssa vaikka toivottu ollaan jo hetki omaa pikku kääröä. :)
Mulla on kans ollu ihan jäätävää pahoinvointia muutama viikko, onneks vaan kahtena aamuna oksentanu mut muina päivinäkää ei oo kaukana ollu, yöh... Ehkä se kohta rupee helpottaan. Tänään varailin tulevia aikoja seuraavaan neuvolalääkäritapaamiseen, ultraan ja verikokeisiin jotta tehdään varmuuden vuoksi yhdistelmäseulonta niiden down-juttujen varalle, en usko että kuulutaan riskiryhmään mutta haluttiin ottaa selvää kuitenkin.
Onko täällä joku muuten joka ei aio mennä näihin ultriin tai seulontoihin ainakaan? Olisi ihan mielenkiintosta kuulla mielipiteitä :) kiva päästä juttelemaan samassa tilanteessa olevien kanssa ja kysyyn neuvoja ja tukea! Tsemppiä kaikille!
Ja myös miä lähetin untuvaiselle sähkäriä :)
Täälläkin plussailtiin! Nyt ollaan rv 8+4, LA 15.11, mutta epäsäännöllisen kierron takia saattaa muuttua. Malttamattomana odottelen ensimmäistä ultraa joka on noin neljän viikon päästä. Ensimmäinen neuvola on jo takana päin ja siellä kehusin, kuinka pahoinvoinneista ei ole tietoakaan. Noh..
Tänään kolmas päivä, kun mikään ei pysy sisällä.. Työterveydestä oli haettava pitkin hampain sairaslomaa, koska ei jalat enää kantaneet ja 5min välein sai jutella pöntön kanssa. Nyt on pahoinvointirannekkeet käsissä ja äsken jopa söin kunnolla, eikä vielä ainakaan tunnu pahalta! Loistavia nämä :) Akupunktioon mahdollisesti sitten seuraavaksi, jos tästä vielä jatkuu.
Mutta onnellisena odotuksesta niin äiti kuin isukkikin! Vähän olen kyllä jännittynyt, koska riski viikoilla ollaan vielä..
Täällä mennään nyt 10+5 ja pahoinvointi vähentyntt päivittäisestä enään jokatoiseen päivään :'D
Tuntuu ihan juhlalta kun ei trvi päivittäin olla niin huonossa hapessa(toivotaan ettei se nyt palaa kun niin hehkutan)
Meillä ensimmäinen ultra 21 päivä. Suostuin sikiöseulontoihin, koska ei siitä mielestäni haittaa ole :)
Tsemppiä kaikille pahoinvointiin, kyllä se vielä helpottaa! :)
Laitoin untuvainen säpöä! :)
Moikka kaikille!
Valitettavasti tämä nykyinen ryhmä on paisunut jo kovin suureksi ja jotta jutustelu pysyisi tuttavallisella tasolla, olemme päättäneet jättää ryhmän jäsenmäärän tähän.
Facebookissa on kuitenkin yksi suljettu ryhmä marrasvauvaa odottaville ja voisi se olla yksi vaihtoehto höpinäryhmäksi. Ei ole myöskään hassumpi ajatus, että joku perustaisi vielä toisen salaisen ryhmän; onhan odottajia varmasti vielä muitakin. :)
Terveisin,
untuvainen
Täällä myös yksi uusi odottelija. La 9.11 :)
Oon jo tuolta helmikuulta asti kans odotellut LA 3.11.2015 :) ja jos jossain on sellai salainen fb-ryhmä niin ois kiva päästä mukaan :)
Täällä myös LA 7.11 :)
Saa ilmoitella, jos jossain ryhmä johon pääsisi mukaan.
täällä LA 13.11 :)
FB-ryhmä kiinnostais kovasti!
Minäkin liityn tänne joukkoon. Plussatestin tein reilu 2 vk sitten, mutta tänään vasta uskalsin soittaa neuvolaan ja varata ensimmäisen ajan. Meinas laittaa ajan rv10, mutta antoikin ens viikolle jo kun stressaan täällä (ei oo oireita ku järkky turvotus vaan, vaikka aiemmissa raskauksissa oli kaikenlaisia oireita). Neuvolassa ultralla aikoo kattoa ja kokeilla josko sydänäänet kuuluis jo; toivottavasti kyydissä on pikkuinen! :)
2013 olin juuri samaan aikaan raskaana, mutta se meni kesken 9. viikolla. Siks nyt pelkään, että tässäkin käy samalla tavalla :/ Neuvolan mukaan la ois 17.11 mutta laskureilla saan ajaksi 18.11. Tiiä sitten mikä on oikea LA.. :D
Laitan untuvaiselle spostia, oisin kans kiinnostunu fb-ryhmästä :)