LA marraskuussa 2015
Moikka!
Joko löytyy muita hiljattain plussanneita, joilla laskettu aika osuisi marraskuulle? :)
Kommentit (115)
Tervetuloa joukkoon Vulgasis! Ootko tehnyt ton testin jälkeen uutta plussaa? En halua millään tapaa lannistaa, mutta negatiivinen testi voi muuttua positiiviseksi testiajan ulkopuolella, itsellenikin käynyt niin.
Tietysti itse tunnet kroppasi ja tunnistat oireet, kun ei ole ensimmäinen raskaus :) Onnea!
Enpäs muuten ole tehnyt! Vaikka oireet on kyllä niin selvät ja johan tässä kohta kaksi viikko kuukautisetkin myöhässä ovat ;)
Täytyypä kuitenkin varalta käydä vielä testi tekemässä, enpäs ollut kuullutkaan että noinkin voi käydä...
Tuuhan Vulgasis sit uuden testailun jälkeen kertomaan miten kävi! :)
Testi kertoi ihan odotetun tuloksen ;) ♥
Täällä yksi plussannut lisää :) Laitoin sähköpostia untuvaiselle.
Täälläkin yksi plussanut. :) Laitoin spostia untuvaiselle myöskin.
Hei kaikki, täällä kanssa eilen plussattu haamuviivalla ja tänä aamuna Clear Bluen digitaalisella.
Tämä tuntuu niin epätodelliselta. 1½ yritystä takana ilman mitään merkkejä mistään. Lähete jopa jo lapsettomuusklinikalle saatu.
Laskelmieni mukaan tänään olisi 3+6 ja LA 26.11.
Voiko ihminen onnellisempi olla! <3
Moikka! Täällä tänään plussattiin kp 30/30-34 :) <3 yk4 ja toivottavasti pysyy mukana eikä menkat ensviikolla ala :( Laskettu aika taitaa olla ihan just vielä marraskuun puolella ellei mee joulukuulle :D
http://aijaa.com/B2ugvM (elämäni eka plussa!! <3), tuli ihan testiajan puitteissa , täytyy viellä ensviikolla testailla kun 3kpl löytyy kaapista :p
Hei!
Täällä toivottu mutta silti yllätysplussa tänä aamuna <3 Laitoin sähköpostia.
Hei.
Eilen illalla tein testin 28/28 ja vahva plussa tuli
Tervehdys kaikille ja onnea plussista! :)
Täällä saatiin juuri äsken clearblue-testiin positiivinen tulos: raskaana 2-3 viikkoa. Jee!!!
Esikoista siis aloimme odottaa, minä täytän pian 35v, mies 37.
Laskettua aikaa en ole kalenterista vielä ynnäillyt. Edelliset kuukautiset alkoivat helmikuun puolivälissä, joten marras-joulukuun taitteeseen johonkin osuu la.
Täälä kanssa yksi viikonloppuna plussannut..ovis oli 8.3, siitä meni n. viikko ja tuli pientä punertavaa tuhrua kun kävin vessassa..sillon ihmettelin että mitä se on, mutta tais olla kiinnittymisvuotoa ja sen jälkeen alkoikin ihmeellisiä oireita, kuten mahan turvotus, aivastelu, vilunväristykset, korkea pulssi, huonosti nukutut yöt, ajoittaiset mahanjomotukset jne. Mulla on kierto 27 päivää ja tein ekan testin viime viikolla kp25/27 ja luulin nähneeni siinä jotain, mutta päädyin että oli viivanpaikka...silti se sama haalea viiva ilmeistyi siihen tikkuun joka päivä ja vaikutti päivä päivältä tummemmalta. Lauantaina kp28/27 tein 3 r-testiä kun ei menkkoja näkyny ja kyllähän niihin tuli ihan selvät punaiset viivat..olo oli häkeltynyt ja onnellinen. Laskurin mukaan tänään rv 4+1 ja LA olis 29.11.2015. Toivottavasti kaikki menis hyvin :)
esikoinen 12/15
kuopus 2/19
juuri äsken sain 2 viivaa testiin. Yllättynyt olo. Jännitää kovasti nelikymppisenä toisen lapsen odotus, meneekö kaikki hyvin. Tovi jo yritetty ja olin luopunut toivosta, kunnes nyt.
Laitoin sähköpostia muuten siitä ryhmään pääsystäkin:)
Heips. Täällä plussattiin viime viikolla. Näillä näkymin laskettu aika olis 26.11. Toinen lapsi olis tulossa. Vielä ei oikein uskalla täysillä iloita, kun taustalla on lapsettomuutta ja keskenmenoja. Täytyy nyt vaan toivoa, että kaikki menis tällä kertaa hyvin. Minäkin laitan untuvaiselle s.postia face-ryhmään pääsystä.
Laitoin s-postia fb -ryhmään pääsystä!
Moi! Laitoin myös sähköpostia tuohon ryhmään pääsystä :)
Tossu83 4+2
esikoinen 12/15
kuopus 2/19
Täällä olisi kans jolla olisi testien mukaan laskettu aika 20.11 :) Mutta en osaa nauttia tästä olosta ollenkaan, lapsi on todellakin toivottu ja kruunaisi elämän, mutta pelko hiipii koko ajan takaraivoon että jos jotain tapahtuu :/ mitä jos menee kesken? voinko tulla uudelleen raskaaksi? ja jos tulen niin koska ja meneekö sekin kesken? mitä jos se on tuulimuna? nämä kysymyksen kiertävät päässä koko ajan, olen yrittänyt itselleni selittää et voi asialle mitään ja seuravaalla parempi onni jos näin pääsee käymään, mutta ei. Ensimmäinen neuvola käynti olisi 10 päivä ensi kuuta ja sekin tuntuu niin kaukaiselta ajalta. Tiedän että moni ensimmäistä lastaan odottava äiti pelkää, mutta jotenkin tuntuu että itse olen liian hysteerinen tämän asian kanssa. Miehelle pystyn jonkin verran tunteitani purkamaan, mutta en halua häntä ´huolestuttaa peloillani. Kukaan muu ei tästä raskaudesta edes tiedä, enkä halua kertoakkaan ennenkuin ensimmäinen ultra on takana ja saan varmuuden että siellä mahassa jokin todellakin kasvaa :) Anteeksi pyytelen että näin vuodatin tänne pelkojani, mutta en keksinyt muuta paikkaa purkaa tunteitani, jos vaikka tämä helpottais asiaa. Ja mitä enemmän luen näitä keskutelu palstoja sitä enemmän ahdistun ja pelottaa, mutta en pysty olemaan lukemattakaan...
Leijona87: ymmärrän täysin tunteesi ja tilanne ei ole helpompi vaikka toista odotankin. Esikoisen kohdalla pelot olivat jotenkin lievemmät ja nyt tämän toisen kohdalla tuulimunan pelko kalvaa alitajuntaa koko ajan kun raskausoireet ovat niin erilaiset. Tuntuu, että esikoisen kohdalla phoinvointi alkoi paljon aiemmin ja paljon rankempana. Nyt tässä raskaudessa taas vasta ollut huonoa ja etovaa oloa, muttei vielä kauheaa pöntön halailua. Rinnat kipeytyneet vasta nyt viime päivinä mutta väsymys taas jotain ihan hirveää! Käyn unille jo klo 20-21 aikoihin:/
Yritän rauhoitella itseäni, että aika ne vaan kultaa muistot ja ei kaikki raskaudet ole samanlaisia mutta silti ahdistaa. Ensimmäinen neuvola on 8.4 ja meinasin kyllä hiukan huolistani mainita. Jospa terkkari osaidi hiukan rauhoittaa mieltäni:)
Maryy (24v) 6+2
Heippa hei! Täällä olisi myös yksi viikko sitten plussannut :)
Oma aikansa meni yrittäessä, mutta nyt näyttäisi siltä että netin laskureista riippuen LA sattuisi 7-10.11 aikavälille ♥
Kolmas raskaus luvassa, mutta yhtä innoissani ja jännissäni olen kuin edellistenkin kohdalla :) On aristellut rintoja, väsyttänyt, tehnyt mieli salmiakkia (en yleensä edes syö karkkia!) aurinkokuivattuja tomaatteja ja välillä taas on etonut - ihan niinkuin kakkosen kohdalla! Appelsiinimehu onneksi menee edes noina hetkinä alas :)
Oksentelua ei ole ollut aiemmissakaan raskauksissa, eikä tässäkään - ainakaan vielä - siltä vaikuta ;)
Mun plussaaminen sattui hiukan hassusti: tein testin vähän "turhan aikaisin" ilmeisesti, sillä aiemmissa tapauksissa viiva on välittömästi kostuessaan pamahtanut punaiseksi ;) Nyt kuitenkaan näin ei käynyt, ja nakkasin testin roskikseen edes odottamatta tuota kolmea minuuttia ;) Keskiviikkona aloin sitten laskea, että hetkinen, kyllähän niiden kuukautisten olisi jo pitänyt tulla... Kävin vielä roskiksesta kaivamassa tikun, ja kappas, siinähän olikin kuin olikin kaksi viivaa! :D Miehen ilme oli näkemisen väärti kun tyhjäksi luultu testitulos ei pitänytkään paikkaansa ;)
Onnesta soikeana ♥