Minä luuseriperheen lapsi, ostin Black Fridaysta 2000 €:lla huonekaluja
T. kiusattu luuseri
Kommentit (26)
Robotti-imuri jäi tällä kertaa hankkimatta, kun en löytänyt Dysonia.
Ap
Jos tienasit rahasi itse, niin hienoa. Jos olet rikollinen, niin säälittävää.
Vierailija kirjoitti:
Olisit ostanut itsetunnon.
Niinhän minä teinkin.
Ap
On kyllä kiusaaminen onnistunut, jos identifioidut jopa anonyymilla palstalla kiusatuksi luuseriksi.
En nyt oikein ymmärrä aloitustasi: tarkoitatko, että rahalla olet korvannut itsetuntosi puutteita? Olet ihan yhtä arvokas, vaikket omistaisi mitään.
Vierailija kirjoitti:
Jos tienasit rahasi itse, niin hienoa. Jos olet rikollinen, niin säälittävää.
Olen varmasti maan pahin rikollinen ja mitä muuta silloin tekisinkään kuin palstailisin vauvapalstalla? :D Huomenna sitten taas ryöstämään uusi pankki niin voi olla palstalla vähän hiljaisempaa, sori.
Ap
Eli ostelet tavaroita tehdäksesi vaikutuksen ihmisiin, joita inhoat?
Vierailija kirjoitti:
On kyllä kiusaaminen onnistunut, jos identifioidut jopa anonyymilla palstalla kiusatuksi luuseriksi.
En nyt oikein ymmärrä aloitustasi: tarkoitatko, että rahalla olet korvannut itsetuntosi puutteita? Olet ihan yhtä arvokas, vaikket omistaisi mitään.
En ole. Hevosreppuineni olin luuseri. Louis Vuittoneillani kelpaan kelle vaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Hoito, esikoulu, peruskoulu, lukio... Siellä sitä minulle opetettiin vuosikausia. Vaikeaa olisi olla ollut oppimatta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Eli ostelet tavaroita tehdäksesi vaikutuksen ihmisiin, joita inhoat?
Näyttääkseni heille, että olen heitä parempi. Minä köyhä luuseri niin kuin sanoitte.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Hanki elämä äläkä turhaan avaudu tänne.
Tämä on minun elämääni.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kävitkö jossain rupukaupassa?
Ulkoiset ominaisuudet eivät määritä kenenkään arvoa, kaikki elämä on yhtä arvokasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kävitkö jossain rupukaupassa?
Netistä tilasin 5 tonnin koneellani. Kallis autoni sai tällä kertaa odottaa ajoansa.
Ap
Jahas, kiusaajani löysi heti alapeukun.
Ap