Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä olen niin kiitollinen etten ole joutunut mihinkään uusperhekuvioihin

Vierailija
23.02.2015 |

vaan meillä on vain nämä yhteiset lapset. Koska tiedän ettei musta olisi sun-mun ja meidän lapset systeemiin. 

Tuli voimakkaana mieleen kun täältä luin näitä "vihaan miehen lasta" juttuja

Kommentit (92)

Vierailija
1/92 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin. En ole ruusunpunaiset lasit päässä syöksynyt uuteen suhteeseen, pykäissyt uutta rakkauden hedelmää ja tajunnut vuoden päästä ettei tää toimi, mies inhoaa vanhempaa lastani.

Vierailija
2/92 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ennenkin vastannut sulle, että oon onnellinen saatuani miehen kuoltua vielä lapselle miehen mallin.

On jo 14 vuotta osallistunut suurella sydämellä elämäämme

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/92 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 09:32"]Samoin. En ole ruusunpunaiset lasit päässä syöksynyt uuteen suhteeseen, pykäissyt uutta rakkauden hedelmää ja tajunnut vuoden päästä ettei tää toimi, mies inhoaa vanhempaa lastani.
[/quote]
Tämähän tarkoittaa että kaikki miehet vihaa kaikkia muiden lapsia ja naiset myös. Kannattaako alkaa suhteeseen vain suhteen vuoksi?

Vierailija
4/92 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 09:34"]

Mä oon ennenkin vastannut sulle, että oon onnellinen saatuani miehen kuoltua vielä lapselle miehen mallin. On jo 14 vuotta osallistunut suurella sydämellä elämäämme

[/quote]

Minä en ole aiheesta kirjoittanut aiemmin mutta hienoa että sinua on onnistanut. Enemmän vaan näkee, kuulee ja saa lukea päinvastaisista kuvioista.

Vierailija
5/92 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu. Ja todella, TODELLA toivon etten joudukaan uusioperhekuvioihin eilä etenkään lapseni. Oikein ahdistaa lukea noita kuinka toisen lapsi koetaan vain riesana. Sitten syntyy yhteisiä lapsia, jotka ovat silmäteriä, miltähän niistä uusiolapsistakin mahtaa tuntua kun molemmissa perheissä on uudet silmäterät ja uusille puolisoille ei olekaan niin rakas.

Vierailija
6/92 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusperhekin voi olla onnistunut ja onnellinen, meitä on moneen lähtöön

Vierailija
7/92 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just eilen kylästeltiin mun lapsipuolen ekassa omassa kodissa minä, mun äiti ja lapsen toinen mummo. Mummo vei kuiva-aineita, mun äiti leipoi pullaa ja mä vein sähkövatkaimen. Ihan kuin oma lapsi se on ja samalla tavalla on aina kohdeltu.

Vierailija
8/92 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 09:43"]

Uusperhekin voi olla onnistunut ja onnellinen, meitä on moneen lähtöön

[/quote]

Herranen aika, niin todellakin voi. AP puhui nyt ihan vaan itsestään.

Vierailija
9/92 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotaan ettei ap.n mies esim.kupsahda

Vierailija
10/92 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 09:14"]vaan meillä on vain nämä yhteiset lapset. Koska tiedän ettei musta olisi sun-mun ja meidän lapset systeemiin. 

Tuli voimakkaana mieleen kun täältä luin näitä "vihaan miehen lasta" juttuja
[/quote]
No meillä oli uusperheilyä aikansa, mutta nykyään eletään kuin ydinperhe. Miehen lapset käy meillä omaan tahtiinsa kun huvittaa, eivät paljon häiritse. Toki pitää aina katsoa, että heille on ruokaa ja huone siistinä. Yleensä poikkeavat vain päiväseltään ja haluavat mennä äidin luo "omaan kotiin" nukkumaan.

Oli meillä ihan törkeen vaikeeta aikoinaan, mutta vuosien varrella monet asiat tasottuu ja turha mennyttä on muistella. Se oli silloin.

Vierailija
11/92 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 09:47"]

[/quote]

Toivotaan. Ja vaikka kupsahtaiskin, en saisi enää uusperhettä aikaan. Omat lapset  osa jo teini-iässä ja osa aikuisia. Itsellä hedelmällinen ikä ohi =)

ap

Vierailija
12/92 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perunkirjoitukset ne vasta kivoja ovat sitten aikansa näissä uusperhekuvioissa

Vierailija
13/92 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä ap:n kanssa. Jos ero tulisi, osaisin kyllä viettää muutaman vuoden yksiksenikin tai pelkän tapailun merkeissä eri osoitteissa. Lapset olen tehnyt vain yhdelle miehelle ja avioliitossa olen vain kerran.

Vierailija
14/92 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 09:50"][quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 09:47"]

[/quote]

Toivotaan. Ja vaikka kupsahtaiskin, en saisi enää uusperhettä aikaan. Omat lapset  osa jo teini-iässä ja osa aikuisia. Itsellä hedelmällinen ikä ohi =)

ap
[/quote] ;F

Vierailija
15/92 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 09:51"]Samaa mieltä ap:n kanssa. Jos ero tulisi, osaisin kyllä viettää muutaman vuoden yksiksenikin tai pelkän tapailun merkeissä eri osoitteissa. Lapset olen tehnyt vain yhdelle miehelle ja avioliitossa olen vain kerran.
[/quote]

Niin minäkin ja silti elän uusperheesä :)

Vierailija
16/92 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 09:50"][quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 09:47"]

[/quote]

ap
[/quote] no ne sun lapset saa hyvinkin. Muista sit olla kiltti mummuke lapdipuolille

Vierailija
17/92 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mä olen tosi onnellinen ettei mulla ollut mitään ennakkoluuloja yksinhuoltajia kohtaan. Näin onnistuin löytämään upean vaimon ja sain samalla kaksi ihanaa lasta. Nyt yhteisiä vuosia takana jo 17 ja lapsiakin jo neljä; kaikki yhtä rakkaita.

Vierailija
18/92 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 09:52"]

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 09:50"][quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 09:47"] Toivotaan ettei ap.n mies esim.kupsahda [/quote] Toivotaan. Ja vaikka kupsahtaiskin, en saisi enää uusperhettä aikaan. Omat lapset  osa jo teini-iässä ja osa aikuisia. Itsellä hedelmällinen ikä ohi =) ap [/quote] no ne sun lapset saa hyvinkin. Muista sit olla kiltti mummuke lapdipuolille

[/quote]

Se on sitten taas asia erikseen. Se ei ole mun elämämääni 24/7

Vierailija
19/92 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä. Ajattelin juuri jonain päivänä jopa, että ihan tuonkaan takia ei kannata erota jos on vaikkapa vain tylsä avioliitto, koska sitten kun sä "parempaa elämää" hakeaksesi eroat ja ukko löytääkin toisen, jonka kanssa perustaa vielä perheen niin onpa kiva. Että onko se yksin asuminen sitten niin kivaa tai entä jos ei löydykään sitä ihanampaa, jalat alta vievää miestä, mutta erona entiseen elämään saat jakaa lapsiesi arkikuviot jonkun miehen uuden naisen kanssa, niin ei kiitos. 

Mä ainakin pidän miehestäni kiinni, eikä meillä nyt mitään ongelmia olekaan, mm. tuon takia. 

Vierailija
20/92 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

ap
[/quote]
No saisit, jos alkaisit suhteeseen. Erityisesti jos miehellä olisi lapsia.