Millaisia tunteita exäsi uusi suhde sinussa aiheutti?
Itse sain juuri kuulla että exälläni on uusi suhde ja tuntemukset oli kyllä mielenkiintoisia. Outo sekoitus surua haikeutta ja iloa. Ihan sovussa erottiin ja itsekin olen jo uudessa suhteessa, erosta n. 2 vuotta.
Kommentit (31)
Ensimmäisen eksän kohdalla n oikein tiennyt mitä ajatella. Toisaalta olin onnellinen että joku oli saanut hänet ruotuun, mutta toisaalta taas hyvin hämmentynyt, koska hän oli sanonut minulle paria pv ennen kun alkoi seurustella uuden naisen kanssa että hän haluaa olla villi ja vapaa ja meilläkin oli seksisuhde jota molemmat halusivat. Eli hän kävi minun kanssani sekstailemassa ja tpaili tätä uutta samaan aikaan. No ei se minua haitannut yhtään, koska ehkäisystä huolehdittiin enkä itsekään halunnut muuta kuin seksiä. Mutta sitten parin kk päästä kun meidän suhde oli tietty loppu niin hän laittoi aina viestiä miten hän kaipaa sinkkuaikoja? Oli vähän outoa. Päätin etten sekaannu häneen enään. Toisen eksän kohdalla olisin vain yli-iloinen jos hän jonkun löytäisi. Me erosimme, koska lähdin toisen miehen matkaan, sillä eksäni ei ollut valmis viiden vuoden jälkeen mihinkään. Ei kihloihin, ei naimisiin, ei edes yhteen muuttamiseen eikä lapseen. En nähnyt tulevaisuutta hänen kanssaan kun ei mitään samaa halunnut kun minä. Nykyisen kanssa ollaan sitten samalla aallolla. :)
Ei sitten yhtään mitään, olen vaan onnellinen että joku hänet huoli. Erosivatkin kyllä nopeasti.
Hyä vaan, että siirtyi eteenpäin.
Olin iloinen ja toiveikas mutta nopeasti tunsin pettymystä. Ei ollut nainen sellainen joka olisi isukin pistänyt järjestykseen. Ja kun isukki ei ole järjestyksessä niin lapsemme siitä kärsii.
ajattelin, että mitenköhän se uusi jaksaa katsella sitä juomista
Samanlaisia tuntemuksia tuli aikoinaan minullekkin. Ex miehen nykyisen suhteen alussa kävi ex kuitenkin luonani iltoja viettämässä ja aina ei vain puhuttu... Olin kuitenkin iloinen että joku hänet huoli ja laittoi säännöt..
Ex kihlattuni kanssa käytiin lapsettomuus tutkimuksissa ja sieltä saatiin aika kovaa palautetta,mies ei voi saada lapsia. Viimeksi kun näimme mies sanoi että ei halua enää vakavaa suhdetta kun ei voi saada lapsiakaan. Muutaman kerran jonkun nähnyt kuitenkin tuol baarissa hänen kainalossa ja tuntuu oudolta (kateellinen ja iloinen saman aikaa). Itse olen kuitenkin ollut vakavassa suhteessä jo 3,5 v ja meillä yhteinen lapsi.
Ajattelin, että ompa tyttö ihan saman näköinen kuin minä! Myöhemmin kuulin, että hyvin paljon samankaltainen myös luonteeltaan kuin minä. Eli olin todella yllättynyt.
Onneksi muija oli fiksu ja ymmärsi jättää eksäni parin kuukauden seurustelun jälkeen, olisinpa minäkin ollut aikoinaan yhtä järkevä - itse yritin pinnistellä surkeassa suhteessa muutaman vuoden. Toivottavasti muutkin naiset osaavat kiertää tuon luuserin kaukaa.
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 01:13"]
Itse sain juuri kuulla että exälläni on uusi suhde ja tuntemukset oli kyllä mielenkiintoisia. Outo sekoitus surua haikeutta ja iloa. Ihan sovussa erottiin ja itsekin olen jo uudessa suhteessa, erosta n. 2 vuotta.
[/quote]
Helpotuksen, jota en voi kuvailla sanoin. Niin kauheaa kuin se onkin, niin olin onnellinen eniten siitä tosiasiasta, että minun mustamaalaamiseni ja haukkumiseni tulee päättymään, kun joku toinen on tullut tilalleni. Toisaalta oli myös surullinen olo naisen vuoksi, joka tietämättään oli ajautumassa kohti helvettiä ja valitettavasti sellaiseksi sekin suhde on muuttunut, tietty miestyyppi ei koskaan muutu.
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 08:26"]
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 08:16"]Oltiin avoliitossa ja ero tapahtui mun aloitteesta. Exä tapasi kuitenkin uuden viikon sisällä ja oli puolen vuoden sisällä jo kihloissa ja kohta naimisissakin. Hassu fiilis, toisaalta kirpaisi itsetuntoa, toisaalta vähensi erosta johtuvaa syyllisyyttä, toisaalta huolestutti, että kyse olisi jostain laastarisuhteesta. Mulla ei ole tapana roikkua eksissä, joten en tiedä ovatko vielä yhdessä, ja aina joskus se käy mielessä. Erosta on jo vuosia. [/quote] Noin mun miehelle kävi! Ollaan edelleen naimisissa onnellisesti :)
[/quote]
Hienoa! Toivottavasti olet mun eksän nyksä. :) Se on hyvä mies, vaikkei yhteen sovittukaan. Nykyään se pieni itsetunnón kirpaisukin on niin historiaa, että voin 100% sanoa toivovani hänelle pelkkää hyvää.