Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hiuksiin jätettävä hoitoaine..

Vierailija
05.07.2025 |

Joka ei tee hiuksia koviksi tai tahmeahkoiksi. Mikä sellainen on?

Kokeillut olen Four Reasons Curl Mist, Authentic beauty concept Hydrate Curl Enhancer ja Elvital Hyaluron Moisture Plump.

Kaikki nämä hyviä, hiukset pysyy kuosissaan ja voi hyvin, mutta annas olla jos yrität kammata tai tuulee tms.   Haluaisin kosteuttavan tuotteen joka tuntuu kuin sitä ei olisikaan ja hiuksia voi rauhassa vaikkapa kammata tai ne kesäsateessa kastua. En halua houtotuotteelta muotoilutuotteen tuntua. 

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla nyt permanentatut hiukset, mutta ei tartte olla juuri sellaisille tarkoitettu hoitoaine, kunhan ei ole mikään öljytyyppinen. Ap

Vierailija
2/26 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihke

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olaplex nr 5 toimii hiuksissani hyvin 

Vierailija
4/26 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Goldwell Dualsenses Bond Pro toimii ainakin minulla. Aika ohuet ja helposti huonoon kuntoon menevär hiukset, niin tämä on kyllä toiminut. 

Vierailija
5/26 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

DESIGNME  FAB.ME leave-in treatment

Paksuhko hoitosuihke joka sopii myös käsitellyille hiuksille.

Vierailija
6/26 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, tutustun tuotteisiin. 

Minua kiinnostaa lähinnä markettituotteet kuin myös Sokokselta saatavat. Kotikunnassani on vain yksi kampaamo jonka valikoima suppea ja hintalappu kova. Arvalla voisi toki kaupungin kampaamoja kiertää, mutta se olisi sika säkissä ja kalliiksi tulisi. Joskys vuosia sitten Tigillä oli täydellinen hoitoaine violetissa pullossa, sekä ny-en-muista-nimeä jollain hoitosuihke viininpunaisessa pullossa. Kummankin valmistus on jo kauan sitten lopetettu. Ap

Vierailija
7/26 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
8/26 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

XZ hoitosuihkeet 👍

Vierailija
9/26 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cutrin:in Ainoa "moisturizing mist softness&hydration for dry hair" on ok, tosin itekki etin just sellasta hoitoainetta joka ei hiuksis tuntuis. Toi on tähän asti kokeilemistain paras. 

Vierailija
10/26 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla toimii parhaiten Kerastase hiusöljy, vähän vain latvoihin ja tuoksukin on ihana.

Vierailija
11/26 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaa nettikaupoista. On yleensä edullisempaa. Hintavertailua on myös helppo tehdä netissä. Tuotteiden arvosteluja sekä kuvauksia löytyy googlella paljon.

Vierailija
12/26 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakennepaikkaavista K18 mask, tekee ihmeitä hiuksille.

Vierailija
13/26 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitat hyvin pienen tipan tavallista hoitoainetta kämmenellesi sekä vettä ja sekoitat. Laita pöyhien latvoihin. 

Vierailija
14/26 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

DESIGNME  FAB.ME leave-in treatment

Paksuhko hoitosuihke joka sopii myös käsitellyille hiuksille.

Erittäin hyvä, mutta tätä ei löydy enää ainakaan mun kotikaupungin kampaamoista 🙁

Vierailija
15/26 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gliss suihke.

Vierailija
16/26 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

L'Orealin tuotteet on ollu ihan hyviä, mutta Elvital 2% hydra hyaluronic moisture plump serum ei todellakaa jätä hiuksii luonnollisen ja kosteutetun oloisiksi. Kokemuksii muilla? 

Vierailija
17/26 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tigi Catwalk Fast Fixx Tyle Prep. Punamusta suihkepullo. Kosteuttaa, antaa rakennetta, eikä tunnu hiuksissa. 

Vierailija
18/26 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bonacuren Repair Rescue Sealed Ends ! Todella hyvä, olen vuosia käyttänyt. Mulla kanssa pitää ohuessa tukassani aina permanentti, niin tämä toimii. Vuosia sitten kampaajani suositteli. Tätä saa Cittarista, Prismastakin olen ostanut ja Kyläkauppa Keskiseltä. Ja netistäkin.

Vierailija
19/26 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Garnierin maskit, joita voi käyttää hoitona, naamiona ja jätettävänä

Vierailija
20/26 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille. Kiva että teiltä saa vinkkejä, sillä jos "pilkkimällä" pullo pullolta ostaa ja kokeilee onko ok, niin rahanmeno on taattu. Jo nyt olen useammankin putelin pois antanut kun en todiaankaan halua korpputukkaa tai hiuksiin tahmeutta. Valitettavasti netistä tilaaminen ei minulla onnistu. Ap