Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meikkipuuterin käyttäjät huomio!

Vierailija
23.02.2015 |

Ajattelin ostaa meikkipuuterin ja haluaisin kuulla mitkä meikkipuuterit ovat toimineet teillä ja mitä kannattaa välttää... Hakusessa olisi halpa ja hyvä (jos moinen mahdollista) ;) Pitääkö meikkipuutetin kanssa käyttää meikkivoidetta? (itselläni siis puhdas iho, mutta hyvin punertava joistain kohdin) Kiitos kaikille, ketkä vaivautuvat vastaamaan!!

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumene on ihan ok, ennen oli parempi mutta muuttivat koostumusta... Ainakin mulle vähän liian jauhomaisen pinnan jättää muttei kuitenkaan peitä kovin hyvin. Riippuu ihotyypistä ja alla käytettävästä rasvasta sopiiko.

MaxFactorin meikkipuuterista olen itse tykännyt, siinä vikana taas se että sävyt on aika tummia jos on tosi vaalea iho.

Lumenen taitaa maksaa jotain 15-20 e jos oikein muistan ja MaxFactorin 13-16e.

Meikkivoidetta ei alla käytetä koska meikkipuuterissa yhdistyy meikkivoide ja puuteri. Mä oon käyttänyt joskus BB-voidetta alla mutta toimii se meikkipuuteri yksinäänkin ja niin se on tarkoitettu käytettäväksi :)

Peitevoidetta voi laittaa niihin kohtiin joissa punoitusta.

Ja toi Stay matte minkä joku mainitsi taitaa olla kyllä tosiaan peruspuuteri, ei meikkipuuteri.

Vierailija
22/29 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille vastanneille! Täällä puhutaan paljon jostain lumenen muuttuneesta meikkipuuterista. Onko kyseessä sama tuote jonka numero 7 linkkasi??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumenen puuteria käytin minäkin ENNEN, mutta tosiaan menivät sitä muuttamaan ja epätoivoisesti etsin nyt uutta. Lumenen uusia puutereita kokeillut jo useita sävyjä, eikä mikään ole hyvä. :(

Vierailija
24/29 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 17:34"]

Kiitos kaikille vastanneille! Täällä puhutaan paljon jostain lumenen muuttuneesta meikkipuuterista. Onko kyseessä sama tuote jonka numero 7 linkkasi??

[/quote]

Ei ole tuo. Tai ainakin minä olin aiemmin ostanut sitä "sinistä" puuteria, tai siis sinisessä pakkauksessa olevaa. En tiedä millainen tuo linkattu tuote sitten on..

Vierailija
25/29 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Max factor, creme puff oli paras, sekin muuttivat. Mutta ostin sen uuden version kuitenkin, aika tummia sävyjä, muuten ok. Ei vaan taida olla enää meikkipuuteri vaan ihan tavallien puuteri, mutta kohtalaisen peittävä.

Vierailija
26/29 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumenen vanha meikkipuuteri ennen mineraalimeikkipuuteria ja näitä uusia beigessä purkissa olevia oli loistava. Sen jälkeläiset ovat olleet pettymyksiä jokainen. Nyt uusimmassa on mielestäni vielä muutettu sävyjäkin ja vaaleinkin väri on minulle liian tumma. Floppia flopin perään!

Vierailija
27/29 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 07:33"]

tätä käytän itse: http://www.netanttila.com/images/catalog/large/natural_code-skin_perfector_meikkipuuteri_2_in_1_by_lumene-5315130_malli.jpg mutta tuo on jo toinen joka hajoaa eli tota ei kannata ottaa mukaan laukkuun, myöskin kannattaa säilyttää sitä vippaa rasian ulkopuolella (alkoi melkein heti haisemaan tiskirätille) ja muutenkin pestä se välillä.

[/quote]

Natural coden meikkipuuteri tosiaankin hajoaa helposti, kuten jostain syystä natural coden tavalliset puuteritkin.

Vierailija
28/29 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin käytin lumenen meikkipuuteria muistaakseni vuonna 2005-2007. Silloin sitä myytiin hopeanharmaassa pakkauksessa ja puuterilla oli sininen ulkoasu. Se oli tosi hyvä ja kesti kyllä hyvin naamassa, eikä tosiaan tarvinnu paljoo korjailla. Sillo ku lumene vaihtoi siihen oliko se nyt hieman kellertävä asu, niin mielestäni koostumus oli tosi huonoa ja iho näytti tahmaiselta. Siitä se onkin mennyt vaan huonompaan enkä oo lumenea enää tohtinu käyttää.. Lorealilla oli myös hyvä pitkäkestoinen meikkipuuteri joka tuntui samalta kun käyttämäni lumenen meikkipuuteri, mutta sitä ei enään näkynyt missään kaupassa, kun olin saanut sen käytettyy loppuun.... Sitä siis käytin 2013 ja vuoden kerkesin käyttää ja tuote oli hävinnyt kaupan hyllyiltä. Just kun olin löytäny vastaavanlaisen tuotteen ku lumenen. Tällä hetkellä käytän macin studio fix powder plus foundation.. se on ihan ok mutta ei vedä vertoja aikaisemmille edullisille tuotteille :)

Vierailija
29/29 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän Lumenen meikkipuuteria edelleen, mutta kyllähän se on huonommaksi mennyt. Varsinkin jos iho on rasvainen ei meinaa pysyä kökkööntymättä kauaa nätisti. Eniten harmittaa kuitenkin värisävyjen sorkkiminen, sillä nyt kaikki ovat tosi tummia, ja vaaleinkin sävy liian tumma. Tyhmänä menin alennusmyynneistä ostamaan monta pakettia, mutta kunhan loppuvat, pitää varmaan yrittää löytää parempi. Riittävän vaalean puuterin etsiminen on vaan yleensä tosi hankalaa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kolme