Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskaltaako lihava lähteä laivalle?

Vierailija
23.02.2015 |

Tuijotetaanko sielä? Ja vittuillaan?

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kytätään ! Mutta on laivalla hyvä seisovapöytä ! Siis laivalle mars ! 

Vierailija
2/60 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse laivalla ihmettelen enemmän todella mm. Todella kännistä porukkaa ja naisia jotka pukeutuvat laivalla kun huorat ja sitten kiljuvat ja huutavat kun joku känninen tulee puristelemaan. Hieman isompia ihmisiä en ole edes huomannut vaikka saattanut heitäkin olla mutta nuo pari esimerkkiä säälittää mua enemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/60 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 00:44"]Mutta en ole käynyt missään. En kaupassakaan kovin usein. Mies hoitaa kaiken. En tiedä kuinka paljon kiusataan. Oon todella lihava (125kg)
[/quote]

Sä painat 125, so what? Niin painan mäkin, ja käyn kuntosalilla, pyöräilen, nyrkkeilen ja menen rohkeesti paikkoihin, esim. laivalle, baariin tai vaikka uimahalliin. Mulla meni vuosia siihen kun kuljin seiniä pitkin enkä uskaltanut tehdä mitään edellä mainituista asioista vaikka halusin, mut niin kliseistä kun se onkin, meillä on vaan tää yks elämä ja se on liian lyhyt kotona murjottamiseen. V*tut muista ja niiden mielipiteistä, teet mitä haluat!

Vierailija
4/60 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuijottamisesta en tiedä, mutta laiva voi upota jos olet liian lihava

Vierailija
5/60 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 02:04"]

Tuijottamisesta en tiedä, mutta laiva voi upota jos olet liian lihava

[/quote]Voi luoja kun oot hauska. HAHHAHAH!

Eniten mua ärsyttää ne känniääliöt ketkä luulee omistavansa laivan ja öykkäröi huomioimatta muita. Mutta tuskin lasten kanssa yömyöhään valvotte, joten noiltakin vältytte varmasti. Ja en tiedä onko niitä matkoja erillaisia, lapsille tarkoitettuja tai päiväreissuja niin siellä niitä kännääjiä tuskin niin paljoa. Tuskin ketään kiinnostaa toisen kilot, sinne vaan. Muistan lapsena laivareissut oli ihan huikeita, toivottavasti lapsesi saa saman kokemuksen!

Vierailija
6/60 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa lähteä, jos laiva uppoaa niin normaalipainoiset voi pitää lihavia kelluntalauttoina

Vierailija
7/60 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa opetella hyväksymään itsensä ja muut, niin pääsee taas vähän helpommalla. Kaikki me ollaan erilaisia onneksi! Jos joku käyttää aikansa muiden ulkonäön, painon ym. toisarvoisen tuomitsemiseen, niin saattapi olla omassa elämässä semmoisia ongelmia, että hajoaa piä, jos joutuu yöllä niitä funtsimaan.

Vierailija
8/60 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei uskalla. Jos läski astuu laivaan niin se uppoaa kuin Estonia aikoinaan.

Vierailija
9/60 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin kerran Raxun laivalla. Vanhoina hyvinä aikoina. Kyllähän sitä piti vähän tuijottaa.

Vierailija
10/60 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksut eivät arvostele kenenkään ulkomuotoa, vaan ainoastaan sivistymättömät ja heikkolahjaiset, sekä tietenkin ne, joilla menee elämässä tosi huonosti. Tämän kun muistat, niin hyvä on! Ei sua kiinnosta edellä mainitut ryhmät! Elä ja nauti!!!

Vierailija
11/60 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 02:46"]

Ei uskalla. Jos läski astuu laivaan niin se uppoaa kuin Estonia aikoinaan.

[/quote]

Voisko nämä Estoniavitsit jättää jo pois? Mies oli silloin työvuorossa yhdellä paikalle saapuvista laivoista, ja kertoi, että oli aika järkyttyneen näköisiä kasvoja nähnyt. Tuli mietittyä kaikenlaista silloin, mitä jos...  Letkauttele näitä latteuksia vaikka omissa kotibileissäsi.

Vierailija
12/60 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä aloittaja olet saanut ajatuksen, että laivalla huudeltaisiin tms.? Kuulostaa vähän oudolta. En tosin ole tässä asiantuntija, kun niin vähän risteilen. Mutta ketä ne idiootit oikein ovat, jotka huutelevat? Jos lähdette keskellä viikkoa risteilemään, niin eikö silloin olisi aika rauhallista. Olen viimeksi käynyt Tukholman risteilyllä neljä vuotta sitten. Oli muistaakseni tiistaista torstaihin. Oli tosi rauhallista. Paljon vanhempaa väkeä ja perheitä. Siljalla.

Vierailija
13/60 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Estonia upposi myrskyn vuoksi, ei kenenkään läskiyden takia.

Vierailija
14/60 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli miehesi tehnyt mahdollisesti urotekoja! Olisinpa itsekin, ei tarttis aina hävetä, kun pihalle menee.

Vierailija
15/60 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta laivalla juuri on paljon enemmän lihavia kuin "maissa". Se johtuu kai siitä, etten muuten liiku paikoissa, joissa on paljon lapsiperheitä. Asiaan olen kiinnittänyt huomiota vain heikon itsetuntoni vuoksi, silmäilen automaattisesti olenko paikan isoin. :( Buffetissa tms. ei ole vielä koskaan käynyt niin. Painoa 110 kg.

Vierailija
16/60 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sitä voi laihduttaa ettei tarvii hävetä itteensä?

Vierailija
17/60 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole ennen ymmärtänyt että lihaville NAURAVIA aikuisia ihmisiä on oikeasti olemassa :O.

Mutta kai niitä on. Eli ei, en katso ylipainoisia NAURAEN. Ei hyvää päivää! Saatan vilkaista kuin ketä tahansa muutakin ihmistä mutta minua ylipainoinen ihminen ei saa mitenkään huvittumaan.

Ihan yhtälailla mahdut sinne laivalle ap kuin ne normaalipainoisetkin. Paa mennen! Hauskaa risteilyä :)!

Vierailija
18/60 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisko tehdä omalle painolle jotain, jos se ilmeisesti noin paljon RAJOITTAA omaa elämää?

Vierailija
19/60 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 04:55"]Mä en ole ennen ymmärtänyt että lihaville NAURAVIA aikuisia ihmisiä on oikeasti olemassa :O.

Mutta kai niitä on. Eli ei, en katso ylipainoisia NAURAEN. Ei hyvää päivää! Saatan vilkaista kuin ketä tahansa muutakin ihmistä mutta minua ylipainoinen ihminen ei saa mitenkään huvittumaan.

Ihan yhtälailla mahdut sinne laivalle ap kuin ne normaalipainoisetkin. Paa mennen! Hauskaa risteilyä :)!
[/quote]

Voi kuule. Meillä opettajakin nauroi ja pilkkasi ylipainoisia. Pari oppilasta tekivät kyllä valituksen opettajasta. Oli sen verran asiatonta toimintaa.

Mutta siis painan itse melkein 100 kiloa, eikä se kauhean hyvin edes näy :) tsemppiä kaikille asian kanssa painiskeleville, suurin osa ihmisistä on kuitenkin ihan asiallisia.

Vierailija
20/60 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä katsele muita niin ei hekään sinua. Mene ihmeessä lasten takia ja herkuttelemaan buffettin!