Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Montako lääkäri-hoitaja-paria tiedät?

Vierailija
23.02.2015 |

Minkä alan lääkäreitä? Mitä hoitajia? Tiedätkö miten suhde alkoi?

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän kaksi paria.

Yleis(tk)lääkäri ja en tiedä mikä sairaanhoitaja. Vanhusten tai joku "yleis"sh tk:ssa. Eivät tietääkseni ole tavanneet työssä, varma en ole.

Näiden poika, joka oli jo lääkiksessä, kun vaimo haki opiskelemaan sh:ksi. Lääkäri-hoitaja-pari siis jo toisessa polvessa :D Tapasivat nuorina ennen kuin poika oli lääkiksessä, mutta se oli varmasti jo tuolloin tavoitteena. Tytöllä ei varmaankaan ollut tuolloin hoitajaopinnot vielä suunnitelmissa.

Vierailija
2/46 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen muutamia lääkäri-hoitaja pareja, joista muutamassa ikäero on aika iso siten, että lääkärit (miehiä)ovat toisella tai kolmannella kierroksella. Useita lääkäri-lääkäri pareja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman ikäisiä eli n. 35 v en tunne yhtään. Sen sijaan ainakin viisi lääkäri-lääkäripariskuntaa.

Vierailija
4/46 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hammaslääkäri (kirurgiaan erikoistunut) + hammashoitaja (lähäri)
Tk-lääkäri + lähäri
Tk-lääkäri + saikkari
Tunnen myös yhden lääkäri + lääkäri parin

Vierailija
5/46 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään tunne yhtään paria.

Vierailija
6/46 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne yhtään paria, muutaman hoitsun tiedän kuitenkin omaavan entisen panosuhteen naimisissa oleviin lääkäreihin. Hoitsut ovat menneet naimisiin poliisin tai insinöörin kanssa useimmiten. Ehkä suurin osa jotka mä tiedän niin poliisin kanssa. Tunnen aika paljon hoitsuja kun asuin yli kymmen vuotta niitä suoltavan koululaitoksen ja asuntolan vieressä ja moni vanha kaveri ja sukulainen on hoitsuja. Kaksikymppisenä kaikilla on ollut tähtäimessä lääkäri ja aina ne panosuhteet on tarkoitettu ponnahduuslaudaksi vaimon paikalle mutta itkuihin ne aina ovat päätyneet ja yleensä siksi kun on paljastunut että sama lääkäri on hoidellut useampaa hoitajaa samaan aikaan. Varsinkin yksi lääkäri on jäänyt mieleen varsinaisena häntäheikkinä:) 

Vierailija
7/46 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 23:20"]

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 00:41"][quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 00:33"] Vaikuttaa jollakin henkilöllä olevan paha pakkomielle aiheesta, kun joka päivä tänne ilmestyy samankaltaisia aloituksia?? [/quote]Olen eri henkilö, enkä ole ennen tehnyt tästä aiheesta aloitusta. Mutta myönnän kyllä, että luin tuota lääkäri-potilas-ketjua ja sain siitä ajatuksen tähän aloitukseen. No, aloitan itse. Tiedän itse kaksi paria. Miehet ovat radiologeja ja naiset röntgenhoitajia. Samoilla osastoilla tavanneet. ap [/quote] Oho, voisin allekirjoittaa tämän. Onkohan yhteisiä tuttuja?

[/quote]Missä sairaalassa olet töissä?

ap

Vierailija
8/46 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 22:21"]

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 01:09"]

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 01:04"]

Yhden. Lääkäri-lääkäripariskuntia useita kymmeniä. T. Lääkäri

[/quote]Lääkäreiltä haluaisin lisäksi kysyä, että haluatteko puolisoksenne mieluummin lääkärin / ihan eri alan ihmisen kuin hoitajan. Rehellisesti, monenko mielestä on epäammattimaista alkaa suhteeseen jonkun samalla osastolla työskentelevän hoitajan kanssa?

ap

[/quote]

Miten se sen epäammatillisempaa on kuin jollain muullakaan työpaikalla?

[/quote]Ei se minun mielestäni olekaan. Kyselen tässä vain lääkäreiden mielipiteitä. Ja hoitajat saavat tietysti vastata myös.

ap

Vierailija
9/46 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne yhtään paria, mutten myöskään tunne yhtään lääkäriä enkä hoitajaa erikseen.

Vierailija
10/46 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään. Lääkäri-DI, lääkäri-ekonomi ja lääkäri-lääkäri -parit lienevät yleisimpiä. Lääkäri-duunari -parejakin on ja mikä erikoista, nainen on useammin se lääkäri.

T: Lääkäri-DI -parin osapuoli.

Vierailija
11/46 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hm. Ikää vasta niin vähän, että itse asiassa vain yksi lääkiksessä opiskelevista tutuistani on vakavassa parisuhteessa. Hänen avovaimonsa on oikkari. Kavereiden vanhemmista muistelisin että tiedän yhden lääkärin, hänen vaimonsa on opettaja. Omista sukulaisista kukaan ei ole lääkäri, yksi täti on hoitaja ja naimisissa taksikuskin kanssa.

Vierailija
12/46 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen kymmenisen sairaanhoitaja - lääkäripariskuntaa. Näistä useimmat tutustuneet opiskeluaikana, jolloin yhden sh-opiskelijan veli opiskeli lääkiksessä ja sitä kautta saatiin monta paria. 

Vierailija
13/46 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

^

Vierailija
14/46 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi. Yksi uusperhepari, jossa pariskunta meni yhteen lasten ollessa molemmilla jo aikuisia (sairaanhoitaja-lääkäri).

Toinen on lähihoitaja-lääkäri -pari. He tapasivat ennenkuin tämä lähihoitaja aloitti hoitoalan opiskelun. Tapasivat netissä ihan treffipalstalla. Lähihoitaja oli tapaamishetkellä ylipainoinen yh-äiti ja siivooja eli varmaan kaikkien pinnallisten ihmisten mielestä täys luuseri. Hän kuitenkin on yksi uhrautuvimmista, ahkerimmista ja lämminsydämisistä ihmisistä, jonka tiedän. Sieväkin hän on. Lääkärimiehensä taas on ujo, hiljainen ja hyvin vaatimaton ihminen. Hänkin on lämminsydäminen ja soittelee vielä iltaisinkin terveyskeskuspotilailleen, että toimiko se päivällä pistetty kortisolipiikki, vai vieläkö polvi vaivaa. Mies ei myöskään ole yhtään arkikäytännöllinen, vaikka hyvin älykäs muutoin ja nainen taas pitää kotona huolta lapsista, kodista ja käytännön asioista. He tuntuvat näin sivusta katsoen jakavan samanlaisen arvomaailman, kumpikaan ei snobistele ja molemmat täydentävät hyvällä tavalla toisiaan. Vaimo hoitaa kotia ja perhettä, kun mies tekee pitkää työpäivää.

Vierailija
15/46 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) Mies on ortopedi, vaimo sairaanhoitaja. Eri työpaikat. Molemmat keski-ikäisiä. Mies täys mul*ku ja pieksee vaimoaan.

2) Vaimo lääkäri, tekee töitä virusopilla tutkijana. Mies sairaanhoitaja. En sen tarkemmin tunne.

3) Vanhempi pariskunta, mies anestesialääkäri ja nainen anestesiahoitaja. Molemmat jo pian eläkeikäisiä.

Vierailija
16/46 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa jollakin henkilöllä olevan paha pakkomielle aiheesta, kun joka päivä tänne ilmestyy samankaltaisia aloituksia??

Vierailija
17/46 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 00:33"]

Vaikuttaa jollakin henkilöllä olevan paha pakkomielle aiheesta, kun joka päivä tänne ilmestyy samankaltaisia aloituksia??

[/quote]Olen eri henkilö, enkä ole ennen tehnyt tästä aiheesta aloitusta. Mutta myönnän kyllä, että luin tuota lääkäri-potilas-ketjua ja sain siitä ajatuksen tähän aloitukseen.

No, aloitan itse. Tiedän itse kaksi paria. Miehet ovat radiologeja ja naiset röntgenhoitajia. Samoilla osastoilla tavanneet.

ap

Vierailija
18/46 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 01:09"]

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 01:04"]

Yhden. Lääkäri-lääkäripariskuntia useita kymmeniä. T. Lääkäri

[/quote]Lääkäreiltä haluaisin lisäksi kysyä, että haluatteko puolisoksenne mieluummin lääkärin / ihan eri alan ihmisen kuin hoitajan. Rehellisesti, monenko mielestä on epäammattimaista alkaa suhteeseen jonkun samalla osastolla työskentelevän hoitajan kanssa?

ap

[/quote]

Miten se sen epäammatillisempaa on kuin jollain muullakaan työpaikalla?

Vierailija
19/46 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En montaakaan. Lääkäri - lääkäri pareja ja hoitaja - hoitaja pareja sitäkin enemmän.

Vierailija
20/46 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 00:41"][quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 00:33"]

[/quote]Olen eri henkilö, enkä ole ennen tehnyt tästä aiheesta aloitusta. Mutta myönnän kyllä, että luin tuota lääkäri-potilas-ketjua ja sain siitä ajatuksen tähän aloitukseen.

No, aloitan itse. Tiedän itse kaksi paria. Miehet ovat radiologeja ja naiset röntgenhoitajia. Samoilla osastoilla tavanneet.

ap
[/quote]

No tottaha toki ensimmäisen aloituksen teit. Juujuu, "uskotaan".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä