Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Montako lääkäri-hoitaja-paria tiedät?

Vierailija
23.02.2015 |

Minkä alan lääkäreitä? Mitä hoitajia? Tiedätkö miten suhde alkoi?

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen yhden pariskunnan, kälyni. Hän on yleislääkäri, haaveena lastenlääkäriksi erikoistuminen, miehensä taas on ensihoitaja. Tapasivat lukiossa.

Vierailija
22/46 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on ollut kyllä paljon näitä ketjuja ja samoin kyselyjä potilas-lääkäri suhteesta. Mene lääkikseen, siellä niitä lääkäreitä parhaiten tapaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyiset tuntemani ovat lähes kaikki kahden lääkärin pareja, joillakin mieslääkäreillä on opettajavaimot. Mutta lapsuudessani 60-luvulla tiesin paljonkin näitä hoitaja-lääkäripareja, ehkä kaksi kolmesta ja siten loput näitä opettajia naineita.

Vierailija
24/46 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen monta hoitaja-lääkäriparia. Mikä siinä nyt sitten kummastuttaa?

Vierailija
25/46 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 00:54"]Nykyiset tuntemani ovat lähes kaikki kahden lääkärin pareja, joillakin mieslääkäreillä on opettajavaimot. Mutta lapsuudessani 60-luvulla tiesin paljonkin näitä hoitaja-lääkäripareja, ehkä kaksi kolmesta ja siten loput näitä opettajia naineita.
[/quote]
Sama, lääkäri-lääkärei, opettaja-lääkäri ja DI-lääkäri pariskuntia lähinnä.

Vierailija
26/46 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 00:54"]

Täällä on ollut kyllä paljon näitä ketjuja ja samoin kyselyjä potilas-lääkäri suhteesta. Mene lääkikseen, siellä niitä lääkäreitä parhaiten tapaa.

[/quote]Minulla on jo omakin mies :D Että en tarvitse enempää, kiitos!

Ja ihan sama uskotteko teinko ensimmäisen tämäntyyppisen aloitukseni vai en. Joku anonyymi keskustelupalsta, who cares. Mutta niitä teidän kokemuksia olisi kiva kuulla. Kiitos jo vastanneille :)

ap

Vierailija
27/46 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään. Pari lääkäripariskuntaa tiedän, tavanneet opiskellessa.

Vierailija
28/46 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden. Lääkäri-lääkäripariskuntia useita kymmeniä. T. Lääkäri

Vierailija
29/46 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 01:04"]

[/quote]Lääkäreiltä haluaisin lisäksi kysyä, että haluatteko puolisoksenne mieluummin lääkärin / ihan eri alan ihmisen kuin hoitajan. Rehellisesti, monenko mielestä on epäammattimaista alkaa suhteeseen jonkun samalla osastolla työskentelevän hoitajan kanssa?

ap

Vierailija
30/46 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen hoitaja ja mieheni on lääkäri. Tavatessa oltiin ihan eri ammateissa. Tunnen pari hoitaja-lääkäriparia ja useita lääkäri-lääkäripareja. Jälkimmäiset ovat kaikki tavanneet toisensa opiskellessa, hoitaja-lääkäriparit olleet paljon pidempään yhdessä.

Vierailija
31/46 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja seiskalle tuli vielä mieleen kaksi tuomari-lääkäriparia.

Vierailija
32/46 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 01:09"][quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 01:04"]

[/quote]Lääkäreiltä haluaisin lisäksi kysyä, että haluatteko puolisoksenne mieluummin lääkärin / ihan eri alan ihmisen kuin hoitajan. Rehellisesti, monenko mielestä on epäammattimaista alkaa suhteeseen jonkun samalla osastolla työskentelevän hoitajan kanssa?

ap
[/quote]

Öh, kai sitä mennään sellaisen kanssa yhteen, johon rakastutaan? Yleensä lääkärit kylläkyllästetty yhteen jonkun toisen yliopiston käyneen kanssa, mutta ei kai tässä mitään isompaa ideologiaa ole? T. Lääkäri

Vierailija
33/46 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä alapeukuttaja täällä pörrää alapeukuttamassa kaikki vastaukset?

Vierailija
34/46 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen useita lääkäreitä musiikkiharrastukseni kautta, eikä heistä kenelläkään ole puolisoa hoitoalalta. Puolisoiden yhteinen tekijä on sen sijaan kiinnostus kulttuuriin/monilla musiikkiin.

Vierailija
35/46 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tunnen heti 6 ja kaikki alkoi naimalla ja niin ne loppuivatkin kun löyty parempi.

Vierailija
36/46 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 22:52"]

Minä tunnen heti 6 ja kaikki alkoi naimalla ja niin ne loppuivatkin kun löyty parempi.

[/quote]

Hetikö suoraan alkoivat naimaan? Kuule rohkenen epäillä?

Vierailija
37/46 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen kaksi, hieman epätavallisesti nainen on lääkäri ja mies hoitaja, ja sitten yhden lesbopariskunnan. 

Vierailija
38/46 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla tuntemillani lääkäreillä on akateeminen puoliso. DI, teologi jne

Vierailija
39/46 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 19:17"]

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 02:20"]

En tunne yhtään paria, muutaman hoitsun tiedän kuitenkin omaavan entisen panosuhteen naimisissa oleviin lääkäreihin. Hoitsut ovat menneet naimisiin poliisin tai insinöörin kanssa useimmiten. Ehkä suurin osa jotka mä tiedän niin poliisin kanssa. Tunnen aika paljon hoitsuja kun asuin yli kymmen vuotta niitä suoltavan koululaitoksen ja asuntolan vieressä ja moni vanha kaveri ja sukulainen on hoitsuja. Kaksikymppisenä kaikilla on ollut tähtäimessä lääkäri ja aina ne panosuhteet on tarkoitettu ponnahduuslaudaksi vaimon paikalle mutta itkuihin ne aina ovat päätyneet ja yleensä siksi kun on paljastunut että sama lääkäri on hoidellut useampaa hoitajaa samaan aikaan. Varsinkin yksi lääkäri on jäänyt mieleen varsinaisena häntäheikkinä:) 

[/quote]:D t. insinöörin kanssa naimisissa oleva hoitsu

[/quote] siis Insinööri vai DI

Vierailija
40/46 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 00:41"][quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 00:33"]

Vaikuttaa jollakin henkilöllä olevan paha pakkomielle aiheesta, kun joka päivä tänne ilmestyy samankaltaisia aloituksia??

[/quote]Olen eri henkilö, enkä ole ennen tehnyt tästä aiheesta aloitusta. Mutta myönnän kyllä, että luin tuota lääkäri-potilas-ketjua ja sain siitä ajatuksen tähän aloitukseen.

No, aloitan itse. Tiedän itse kaksi paria. Miehet ovat radiologeja ja naiset röntgenhoitajia. Samoilla osastoilla tavanneet.

ap
[/quote]

Oho, voisin allekirjoittaa tämän. Onkohan yhteisiä tuttuja?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan