Miksi Tauski ottaa pataan miehiltä?
Kommentit (29)
Uskon että voittaisi oikeasti tappelut, mutta ei usko väkivallalla voitettavan mitään.
Moni varmasti yllättää takaapäin tai muuten niin siksi saa pataansa. Paha varoa kun pitää töitäkin tehdä. Aika taituri saisi olla että kykenee väistelemään pulloja ja laulamaan samalla.
Koska joitakin ottaa päähän naistenhakkaajat
Sitä saa mitä tilaa eli ihan oikein sille.
Yksi mikä tässä kuviossa ketuttaa, on se, että se pääsee heti tutkimuksiin ja hoidattaan itseänsä.
Pääsikö ne naiset aina? Pääseekö yleensä pahoinpidellyt naiset tutkimuksiin vammojen laadusta....?
Olis kun mies ja kärsis tekojensa seuraukset, eikä itkis kun neiti.
Esittää uhria. Ja heti rääkymässä lehdistölle. Tyypillinen tapaus. Enhän minä, mutta ne muut.
Otsikko on liian pitkä. Sopivampi otsikko: Miksi Tauski?
Miksei sillä bändin jäsenet menneet väliin?
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 05:14"]
Miksei sillä bändin jäsenet menneet väliin?
[/quote]
Miksi olisivat menneet?
onko sillä ees muuta biisiä kuin se vtun minä vain
Minä vain,
ei muut mua huomiseen saa jaksamaan
Minä vain,
yksin pystyn mulle voimaa antamaan
Minä vain,
joka kerran rakkauden sait'syttymään
Minä vain,
olet aina ainoain.
Oli tauski mikä tahansa, mutta nyt ollaan menty liian pitkälle jos hänen poikaansakin ahistellaan. Nuo akatkaan eivät kyllä ole olleet täysyllä käyviä.
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 04:02"]
Sitä saa mitä tilaa eli ihan oikein sille.
Yksi mikä tässä kuviossa ketuttaa, on se, että se pääsee heti tutkimuksiin ja hoidattaan itseänsä.
Pääsikö ne naiset aina? Pääseekö yleensä pahoinpidellyt naiset tutkimuksiin vammojen laadusta....?
Olis kun mies ja kärsis tekojensa seuraukset, eikä itkis kun neiti.
[/quote]
Miksi neidit saa itkeä mutta miehet ei?
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 03:48"]
Koska joitakin ottaa päähän naistenhakkaajat
[/quote]
Ihan yhtä paljon ne miestenhakkaajat ottaa päähän. Ei se naistenhakkkaaminen sen alhaisempaa ole kuin miestenkäänhakkaaminen.
Mitkä bändin jäsenet? Oli pelkkä taustanauha eli laulujollotus kuului vaikka nyrkki oli puhunut.
Siksi, koska Tauski on miesten ja naisten mielestä "The Man", jota naiset ihailevat ja miehet kadehtivat ja yrittävät syrjäyttää.
Miksei Tauski lyö takaisin? Lyöhän se naisiakin.
Koska hän on raukka naistenhakkaaja. Ne usein ottavat turpaan miehiltä.
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 07:26"]
Tauski saa naiset ja miehet kuumiksi.
[/quote]
Tommosiako ne keikat on. WTF?