Yliopistossa opiskeleva mies linjoilla, haluatko kysyä jotakin?
Elikkäs kysymyksiä tulemaan, jos yhtään kiinnostaa!
Kommentit (73)
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 00:48"]Kiitos asiallisesta vastauksesta. Tätä olenkin jo pitkään miettinyt. Ehkä nyt vois olla korkea aika lopettaa meikkaaminen, mekkoihin survoutuminen, baareissa juokseminen ym kunnes alkaa olla normaalipaino käsillä. Aika turhaa ajanhukkaa kun ihmiset näkee kuitenkin vaan vyötärön ympäryksen ensisijaisesti. Terv. Bmi 32
[/quote]
Tarkoittaako tämä että olet ostanut tv-shopista hoikentavat legginsifarkut?
Miksi aloitit tällaisen ketjun? Mitä koet saavuttavasi tällä?
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 00:49"]Ovatko kaikille matikan lukijan silmälasipäisiä kynäniskoja?
[/quote]
Minä olen poikkeus, muita matemaatikkoja naiset välttävät, mutta minun luotani he lähtevät vasta kun kuulevat mitä opiskelen.
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 00:50"]Miksi aloitit tällaisen ketjun? Mitä koet saavuttavasi tällä?
[/quote]
noh, tyttöystäväni itseasiassa teki tämän minulle ja käski vastata kysymyksiin..
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 00:49"][quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 00:48"]Kiitos asiallisesta vastauksesta. Tätä olenkin jo pitkään miettinyt. Ehkä nyt vois olla korkea aika lopettaa meikkaaminen, mekkoihin survoutuminen, baareissa juokseminen ym kunnes alkaa olla normaalipaino käsillä. Aika turhaa ajanhukkaa kun ihmiset näkee kuitenkin vaan vyötärön ympäryksen ensisijaisesti. Terv. Bmi 32
[/quote]
[/quote]
Suurinpiirtein.
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 00:52"][quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 00:49"][quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 00:48"]Kiitos asiallisesta vastauksesta. Tätä olenkin jo pitkään miettinyt. Ehkä nyt vois olla korkea aika lopettaa meikkaaminen, mekkoihin survoutuminen, baareissa juokseminen ym kunnes alkaa olla normaalipaino käsillä. Aika turhaa ajanhukkaa kun ihmiset näkee kuitenkin vaan vyötärön ympäryksen ensisijaisesti. Terv. Bmi 32
[/quote]
[/quote]
Suurinpiirtein.
[/quote]
Hikoiletko paljon ne päällä?
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 00:51"][quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 00:49"]Ovatko kaikille matikan lukijan silmälasipäisiä kynäniskoja?
[/quote]
Minä olen poikkeus, muita matemaatikkoja naiset välttävät, mutta minun luotani he lähtevät vasta kun kuulevat mitä opiskelen.
[/quote]
No ainakin luulot on suuret. Varmaanpa harva todella mieltynyt kaikkoaa kuullessaan miehen opiskelevan matematiikka.
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 00:51"]Haetko jatko-opintoihin?
[/quote]
Todennäköisesti alkoholisoidun ennen sitä
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 00:52"][quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 00:52"][quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 00:49"][quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 00:48"]Kiitos asiallisesta vastauksesta. Tätä olenkin jo pitkään miettinyt. Ehkä nyt vois olla korkea aika lopettaa meikkaaminen, mekkoihin survoutuminen, baareissa juokseminen ym kunnes alkaa olla normaalipaino käsillä. Aika turhaa ajanhukkaa kun ihmiset näkee kuitenkin vaan vyötärön ympäryksen ensisijaisesti. Terv. Bmi 32
[/quote]
[/quote]
Suurinpiirtein.
[/quote]
Hikoiletko paljon ne päällä?
[/quote]
Erittäin epämukavat vetää päälle, mutteivat ole kuumat onneksi!
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 00:53"][quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 00:51"][quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 00:49"]Ovatko kaikille matikan lukijan silmälasipäisiä kynäniskoja?
[/quote]
[/quote]
No ainakin luulot on suuret. Varmaanpa harva todella mieltynyt kaikkoaa kuullessaan miehen opiskelevan matematiikka.
[/quote]
No ei ihan kaikki
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 00:53"]Osaatko koodata?
[/quote]
Kerro ip - osoitteesi niin näytän
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 00:36"]
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 00:35"][quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 00:22"] 5. Vuotta ja matematiikka [/quote] Mitä mieltä olet Mochizukin ratkaisemasta matematiikan pulmasta? [/quote] Tilanne vaatii alkoholia
[/quote]
Se matematiikan proleema on ollut pari päivää Hesarin ykkösuutisia. Tasan taatusti Helsingin yliopiston matematiikan laitoksella asiasta on kohistu. Sinä höpötät alkoholista. Olet trolli etkä matematiikan opiskelija, ehkä et edes mies.
Olisit voinut vastata, ette ole ehtinyt vielä perehtyä Mochizukin 500- sivuiseen ratkaisuun. Mutta ei. Et opiskele matematiikkaa. Olisit voinut vastata myös itse ratkaisseesi sen probleeman, a+b=c. Mutta ei, et tuntenut koko asiaa. Trolli.
Tunnetko kuuluvasi muiden nörttien joukkoon?
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 00:55"][quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 00:36"]
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 00:35"][quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 00:22"] 5. Vuotta ja matematiikka [/quote] Mitä mieltä olet Mochizukin ratkaisemasta matematiikan pulmasta? [/quote] Tilanne vaatii alkoholia
[/quote]
Se matematiikan proleema on ollut pari päivää Hesarin ykkösuutisia. Tasan taatusti Helsingin yliopiston matematiikan laitoksella asiasta on kohistu. Sinä höpötät alkoholista. Olet trolli etkä matematiikan opiskelija, ehkä et edes mies.
Olisit voinut vastata, ette ole ehtinyt vielä perehtyä Mochizukin 500- sivuiseen ratkaisuun. Mutta ei. Et opiskele matematiikkaa. Olisit voinut vastata myös itse ratkaisseesi sen probleeman, a+b=c. Mutta ei, et tuntenut koko asiaa. Trolli.
[/quote]
No lähinnä tarkoitin että asian lähempi tarkastelu kannattanee tehdä alkoholin vaikutuksen alaisena. Ajattelin nyt sen olevan hauskempi vastaus kuin mikään matematiikan liittyvä termistö vastaus jossa hölötän tyyliin jotain useiden muuttujien funktioiden derivointisääntöjä tai että kun integroidaan 1/x niin saadaan log x. Tai sitä että vaikka se kirjoitetaan log niin sillä tarkoitetaan luonnollista logaritmiä, jota merkitään ln, eikä kymmenkantaista logaritmiä kuten normaalisti.
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 00:57"]Taidat olla vähän palikka.
[/quote]
Tämän tiesinkin jo
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 00:55"]Tunnetko kuuluvasi muiden nörttien joukkoon?
[/quote]
En, en ole järin kiinnostunut alasta vaikka sitä opiskelenkin
Ovatko kaikille matikan lukijan silmälasipäisiä kynäniskoja?