Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löydätkö usein merkkivaatteita kirppikseltä?

Vierailija
22.02.2015 |

Kuinka usein sinua onnistaa ja löydät hyväkuntoisen ja muodikkaan merkkivaatteen kirppikseltä? Mies ihmettelee kun teen näitä löytöjä (esim. pojalle Adidaksen huppari 4 e, miehelle Tommy Hilfigerin neule 5 e, minulle Marimekon tunika 7 e). Olenko onnekas, vai myyvätkö ihmiset mielestäsi oikeasti hyvälaatuisiakin vaatteita kirppiksellä? Suuri osa myytävistä tuotteista on kauheita kuluneita, rikkinäisiä ja jopa likaisia rytkyjä, mutta kyllä silloin tällöin noita helmiäkin tulee vastaan, joten kirppistely tuntuu mieleiseltä. Parhaimpina löytöinä kuitenkin pidän joitain itsetehtyjä, todellakin uniikkeja vaatteita.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsille on järkyttävään hintaan kulahtaneita merkkivaatteita. Joku luulee että likasesta M&I mekosta voi pyytää 15 e.

Vierailija
2/4 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 22:35"]Lapsille on järkyttävään hintaan kulahtaneita merkkivaatteita. Joku luulee että likasesta M&I mekosta voi pyytää 15 e.
[/quote]

Tämä!! Näitä näkee aina ja joka kirpulla. Ja juuri meandi! Ja ne on todella usein nukkaisia ja haalistuneita. Ostaako niitä joku??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en maksa noin paljoa kirpparivaatteista. Minulle kaikki vaatteet ovat merkkivaatteita. Eikös niissä joku merkki kaikissa ole niskassa. Ihmisten typeryyttä on arvostaa jotain merkkiä enemmän kuin toista. Pääasia että vaate lämmittää.

Vierailija
4/4 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mutten erityisen usein ja osa on sellaisia etten tykkää. Mutta oon ostanut esim guessin jakun 3 eurolla, calvin kleinin farkkumekon lapselle 5 eurolla ja marimekon kauluspaidan ja longchampin kassin ilmaiseksi (kankainen, vetskari rikki mutta vaihdoin sen itse) tavaranvaihtopäiviltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi