Kati Fors haluaa miehensä lapsen morsiustytökseen Ilta-Sanomat uutisoi tänään
Eikös sen miehen parisuhde kaatunut tähän uuteen suhteeseen. Miltäköhän lasten äidistä tuntuu. Itse en pitäisi tuollaisesta touhusta yhtään, tuskin laskisin lapsiani edes häihin vaikka isästään on kyse. Onhan tässä uudessa suhteessa edetty vauhdilla. Olen kokenut tuon että mies hyppää vieraaseen sänkyyn ja lapset olivat ihan pieniä. Tilanteen käsittely vei minulta kolme vuotta aikaa.
Ilta-Sanomat:
On totta, menemme lauantaina naimisiin. Olo on ihanan odottavainen, vuoden 2005 tangokuningatar Kati Fors, 26, hehkuttaa.
Fors ja hänen tuleva aviomiehensä, muusikko Jukka Spets, 34, vihitään lauantaina iltapäivällä Hämeessä.
Kati Fors ja Jukka Spets ovat päättäneet avioitua kartanossa, joten Kati ei kävele tulevan aviomiehensä luo perinteisesti kirkon käytävää pitkin.
Katin tuleva aviomies on ollut aiemmin naimisissa. Hänellä on liitostaan myös jälkikasvua.
- Olenkin ajatellut pyytää morsiusneidoiksi Jukan viisivuotiasta Annukka -tytärtä. Jukan sulhaspoikina ovat omat pojat Tuukka, 6, ja Akseli, 3, He ovat aivan ihania lapsia, Kati hehkutti IS:n haastattelussa elokuussa.
- Jukan lapset ovat olleet häistämme todella innoissaan. Viimeksi, kun he olivat meillä Vääksyssä yökylässä, he piirsivät kuvia minusta hääpuvussa, Kati kertoi.
Jukka Spets ja Kati Fors tapasivat viime vuoden heinäkuussa. Parin yhteinen koti on Vääksyssä.
- Teemme kaksi häämatkaa. Heti häiden jälkeen lähdemme Sisiliaan.
Kommentit (3)
Aika kuluu ja se ex on onnellisen koko porukasta.
Jos ex luet tätä palstaa niin toivon sinulle kaikkea hyvää ja uutta uskollista miestä.
ja parempi vaan tulla kaikkien aikuisesti toimeen. Turha itkeä kaatunutta maitoa ja pilata jatkossakin lasten elämä. Itse olen avioeroperheen lapsi ja tosi väsynyt vanhempieni kinoihin.
Pitääkö aina haukkua, ette te tiedä kaikkea kuitenkaan, kunhan räksytätte.