Perseen nuoleminen
se on asia mitä en voisi koskaan ikinä tehdä. Olisin valmis eroamaan jos se olis miehen ehdoton vaatimus. Mites te muut?
Kommentit (116)
Satisfyer klitalle ja kieli peppuun. Ei ole ihanampaa <3<3<3!!!
Vierailija kirjoitti:
Sä olet mies, joka kuvittelee naisten tykkäävän tuollaisesta!
Vierailija kirjoitti:
Eikö pehmeät huulet (ilman viiksiä ja partaa) ja leveä lempeästi hierova klittaa hyväilevä kieli ja toinen voimakas kieli peppuun olisi parempi. Näin minulle yksi nainen hekumoi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö pehmeät huulet (ilman viiksiä ja partaa) ja leveä lempeästi hierova klittaa hyväilevä kieli ja toinen voimakas kieli peppuun olisi parempi. Näin minulle yksi nainen hekumoi.
Hedonistinaisen unelma kolmen kimpasta kahden miehen kanssa :P
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hekumoi yksinomasn sinulle?? Minä luin tuon Karita Mattilan irtopisteiden keruun Iltalehdestä,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä olet mies, joka kuvittelee naisten tykkäävän tuollaisesta!
En ole tuo kenelle vastasit. Yksi nainen pyysi lisäksi suihkuun ja pesi mun pepun ihan huolella. Ihmettelin jo siinä että mitä pervoa? Me harrastettiin kaikenlaista. Hän työnsi kielensä sinne. Ei paha lähinnä kutitti. Mä olen tavallisen karu jätkä. Kysyin luuletko että saatan pussata sua enää ikinä? Tiedän missä sun kieli on ollut.
Meni oikeasti ainakin pari viikkoa. Se harva kerta kun kyselin oletko harjannut hampaita ja pessyt suusi? Kyllä naisetkin voi olla ihme pervoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hekumoi yksinomasn sinulle?? Minä luin tuon Karita Mattilan irtopisteiden keruun Iltalehdestä,
Minäkin luin tuon Karita Mattilan jutun. Minusta se oli hienoa kuinka hän uskaltaa häpeilemättä kertoa haluistaan. Mikä siitä tekee irtopisteiden keräämistä? Siksikö kun hän on nainen, ja kaiken lisäksi aikuinen nainen? Toivoisin, että hänenlaisiaan vahvoja ja uskaliaita naisia olisi enemmänkin. Ehkä heitä onkin.
Ainakin minulla peräaukko on erittäin erogeeninen alue, ja pelkästään sen nuoleminen saa aikaan melkoisia kiihotuksen väristyksiä. Puhumattakaan, kun tuntee kuinka kieli työntyy sisään sulkijalihaksen ohi, meinaa orgasmi tulla melkein siitä pelkästään. Eli rakastan saada kieltä pyllyyn, todella rakastan sitä.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin minulla peräaukko on erittäin erogeeninen alue, ja pelkästään sen nuoleminen saa aikaan melkoisia kiihotuksen väristyksiä. Puhumattakaan, kun tuntee kuinka kieli työntyy sisään sulkijalihaksen ohi, meinaa orgasmi tulla melkein siitä pelkästään. Eli rakastan saada kieltä pyllyyn, todella rakastan sitä.
Todella kiihottavaa, että tykkää noin paljon :)
Muistan kyllä ekan kerran kun vaimo tuon teki. Vielä laukeamisen jälkeenkin se tuntui ihanalta. Ihan eri tunne kuin esim sormi.
Kauniin naisen peräaukko maistuu jumalaiselta.
Vierailija kirjoitti:
Jos vielä pieraisee nuoltaessa, niin on täydellistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pierujen haisteluun oli totuttava intissä. Totesinkin aina tullessani pierunsavuiseen tupaan, että taas täällä on harrastettu anaaliseksiä, kun on näin vahvat aromit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pierujen haisteluun oli totuttava intissä. Totesinkin aina tullessani pierunsavuiseen tupaan, että taas täällä on harrastettu anaaliseksiä, kun on näin vahvat aromit.
Sotilasarvosi ja tehtäväsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sotamies esikuntakomppaniassa. Ei mitään erityistehtävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sotamies esikuntakomppaniassa. Ei mitään erityistehtävää.
EK:ssa. Niin arvelinkin
Vierailija kirjoitti:
Pikemminkin vibra peppuun ja kieli pimpalle. Ihanaa valmistelua pidempääkin laittoa varten.
Vain jos anus pesty ja desinfioitu 😬 ja saan vastapalveluksia...
sheivatun naisen perse on kaunis. mielelläni nuolen ja monet siitä pitävätkin. näkymät ovat täydelliset.