Tunnistaako kukaan, kuka pitää Strictly Style blogia?
www.muotiblogi.fi ja sieltä Stictly Style.Tunnistaako kukaan onko esim. jonkun jääkiekkoilijan vaimo?
Kommentit (9)
Kovin on ihmisellä aikaa pohtia ulkonäköään ja vaatetustaan. No, hyvä kuin edes joillain on hyvin.
merkkituotehaaveilua ja style-stealiahan tuokin harrastaa. Asosta ja henkkamaukkaa puhuu ostavansa. Mutta on kai se sittarista vaatteet hakevan mielesä ylitäydellistä...
Heippa.
En ole jääkiekkoilijan heila:D
Ikävä kyllä en uskalla netissä avoimesti kirjoittaa mistään muusta kuin pintapuolen asioista. Kirjoitan kyllä salasanan takana arjen oikeista askareista ja jopa kokkauksestakin - sitä kun rakastan tehdä:)
Oikein hyvää kesää teille kaikille:)
-Mrs.V-
Ettei vain käynyt mainostamassa omaa blogiaan ensimmäisessä viestissä. Vai kuinka sattuikaan että lukee myös mammapalstaa samalla kun shoppailee jotain kivaa kesämekkoa...
ei kyllä ollut ensimmäisen viestin kirjoittaja minä:)
Näen linkkauksien kautta koodaamieni ohjelmien kautta mistä on tultu sivuilleni ja käyn sitten tarkistamassa usein mistä on kyse:)
Ps. Eikä välttämättä mieleen tulisi ensimmäiseksi täällä "mainostaa":)
mun veikkaus on, että on jonkun jalkapalloilijan vaimo keski-euroopassa.
mun veikkaus on, että on jonkun jalkapalloilijan vaimo keski-euroopassa.
On kyllä jotenkin "ylitäydellistä" kaikki, jopa siinä määrin että nautin enemmän ns. arkisista blogeista, joissa kokataan epämääräistä ruokaa, pukeudutaan kirppisvaatteisiin ja vain HAAVEILLAAN kalliista merkkivaatteista...
No, upea mimmi toden totta. Enpä tullut ajatelleeksi, mutta saattaisi hyvin olla jonkun lätkäpelaajan heila.