Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Inhoan pituuttani

Vierailija
22.02.2015 |

Olen saanut kuulla siitä jo yli 10 vuoden ajan, siitä asti kun olin 14-vuotiaana 175cm pitkä. Lopulliseksi pituudeksi tuli 188cm. Ja olen NAINEN. Muka.

Pituus on aiheuttanut itsetunto-ongelmia ja syömishäiriön. Aina korostetaan, miten "jokainen on hyvä omana itsenään" ja plaaplaaplaa, mutta eipä tunnu siltä. "Kato miten pitkä toi tyttö on, hyi vittu, hirvee jätti!1".

Teennäisissä naistenlehdissä tällaisia puoli korostetaan positiivisina. Ja vitut. Todellisuus on ihan toinen.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 19:46"]

Pituus on se mikä on, ei se siitä itseinholla muutu. Kätevämpi olla 188 cm kuin 128 cm! Käypä Hollannissa, siellä näet pitkiä naisia jotka ei inhoile varttaan.

[/quote]

Mutta eipä hollantilaisia naisia maailmalla pidetä mitenkään haluttavina noin yleisesti.  

Kovimmassa huudossa ovat latinalaisen amerikan naiset ja aasialaiset. Melko lyhyitä. 

Vierailija
22/30 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on täsmälleen sinun pituinen tuttava. Olen tuntenut hänet teini-iästä asti, eli kymmenisen vuotta. Koko tämän ajan hän on ollut hyvällä tavalla ylpeä ja rohkea. Hän näyttää hemmetin hyvältä niin urheilu- kuin yökerhovaatteissa. Ja pitkiä poikaystäviä on löytynyt. Kukaan ei voisi pitää häntä rumana tai epänaisellisena. Joten asenne kohdilleen ja pää pystyyn!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vau. Mä rakastan sitä huomiota, mitä pitkänä naisena saan. Baari-iltoina pituutta löytyy vähintään 190 cm.
Koskaan, en ikinä, ole saanut mitään negatiivista kommenttia pituudestani. Tai no, lukuunottamatta yhtä räksyttävää pikkumiestä, mutta hänen ongelmana oli oma lyhyytensä, ei minun pituuteni.

t. 185 cm

Vierailija
24/30 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 18:58"]

Olen saanut kuulla siitä jo yli 10 vuoden ajan, siitä asti kun olin 14-vuotiaana 175cm pitkä. Lopulliseksi pituudeksi tuli 188cm. Ja olen NAINEN. Muka.

Pituus on aiheuttanut itsetunto-ongelmia ja syömishäiriön. Aina korostetaan, miten "jokainen on hyvä omana itsenään" ja plaaplaaplaa, mutta eipä tunnu siltä. "Kato miten pitkä toi tyttö on, hyi vittu, hirvee jätti!1".

Teennäisissä naistenlehdissä tällaisia puoli korostetaan positiivisina. Ja vitut. Todellisuus on ihan toinen.

[/quote]

Pituus ei ole sun syömishäiriötäsi aiheuttanut, vaan kyvyttömyytesi hyväksyä itsesi sellaisena kuin olet. Et voi pituuteesi vaikuttaa, joten sun on aika oppia ottamaan pituudestasi ilo irti. Ja aina niitä haukkujia ja ihmettelijöitä riittää, mutta mitä sitten? 

Vierailija
25/30 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen myös 180 cm ja harrastanut koko ikäni lentopalloa. Olen yksi joukkueemme lyhimmistä pelaajista ja tahtoisin olla pidempi. Ottaisin pituutesi milloin vain. Käytän myös paljon korkokenkiä, että huitelen vieläkin korkeammalla kuin normaalisti eikä ole mikään ongelma. Mieheni on kanssani saman pituinen eli korkkarit jalassa olen häntä pidempi mutta ylpeänä tuo vieressäni kulkee. Aina olen kuullut pituudestani pelkkää positiivista, ja mitäs sitten jos joku seläntakana jotain supattaa? Jokaisessa on jotain mistä itse ei pidä, se on ehkä vain normaalia. Et ole kuitenkaan mikään kaksimetrinen, mieti miten silloin stressaisit asiasta. Ole ylpeä itsestäsi, meille amatsoneillekin on oma vankkumaton ihailijakuntamme. Ollaan ylpeitä itsistämme ja kehoistamme!

Vierailija
26/30 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tosi pitkä kyllä. Ymmärrän, jos tunnet itsesi isoksi ja kömpelöksi koska naisen oletetaan olevan pieni ja siro ja lyhyempi kuin mies. Miksi? Aika muuttaa tuotakin käsitystä. Ole ylpeä siitä mitä olet, et ole ainakaan mikään persjalkainen tanttara:)

Vierailija
27/30 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä pariskunta yhdessä näyttää arvovaltaiselta koska ovat niin isoja ja näyttöviä. Ihan eri rotua kuin muut lyhyenlännät käppänät.

Vierailija
28/30 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituudelleen ei kukaan hirveästi mitään voi, eli ei auta kuin hyväksyä asia. Mieti pituutesi positiivisia puolia ja muita hyviä puoliasi, olet paljon muutakin kuin vain pituutesi! Olet myös varmasti upea ja näyttävä :)
T. Pikkukäppänä

Vierailija
29/30 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 20:09"]

Olet tosi pitkä kyllä. Ymmärrän, jos tunnet itsesi isoksi ja kömpelöksi koska naisen oletetaan olevan pieni ja siro ja lyhyempi kuin mies. Miksi? Aika muuttaa tuotakin käsitystä. Ole ylpeä siitä mitä olet, et ole ainakaan mikään persjalkainen tanttara:)

[/quote]

Mihin aika sen muuttaa?

Naiset tulevat aina olemaan miehiä pienempiä. Ei ole olemassa mitään järkiperäistä syytä sille miksi kehitys lähtisi menemään toiseen suuntaan ja naisista tulisikin isompia. 

Vierailija
30/30 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kaunis ihan omana itsenäsi. Itse en naisista oikeastaan huomaa pituuttaa lainkaan, mutta kieltämättä jälkeenpäin kun ajattelee niin n. 180-190 välillä ovat ne kauneimmat naiset. Ne pitkät sääret, ja nimenomaan tuon verran pituutta tarvii että naiselliset muodot tulevat parhaimmalla tavalla esiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kaksi