Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muistakaa, kun tilaatte Postin Pikkupaketin. Sitä ei enää tiputeta postiluukusta, vaan jätetään oven ulkopuolelle.

Vierailija
07.11.2024 |

Mitat saa olla nykyään semmoset ettei mahdu luukusta. Ja saapumisaika voi olla mitä vaan. Saat jälkikäteen ilmoituksen, että pakettisi on ovesi takaba, riippumatta missä itse olet

Meni hyvä tuote pilalle tässäkin uudistuksessa

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on hyvä mä käyn niitä päivittäin keräilemässä,et usko mitä ihmiset tilaavat,yleensä isoja dildoja

Vierailija
2/19 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö automaattien määrää lisätä. Ei silti talon seinään. Ja lämmintä tilaa. Pitäisikö kuntien tulla vastaan tässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö, taitaa olla asiakaskohtaista. Minulle tulee postit ihan käteen kun olen aina kohtelias ja ystävällinen.

Postilaisetkin on ihmisiä ja palveluhalukkuus karisee kummasti jos asiakas on joku ärsyttävä marisija.

Vierailija
4/19 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää muistaa?

Vierailija
5/19 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne oo tähänkään mennessä viitsineet ottaa niitä pikkupaketteja mukaan, vaan ovat väittäneet, että ei mahtunut luukusta sisään vaikka olisikin. Eli ainakaan täällä ei ole pelkoa, että viitsisivät tuoda oven taakse.

Vierailija
6/19 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä isommat paketit on usein jätetty ulos oven viereen. Rauhallinen alue Itä-Vantaalla, mitään ei ole kadonnut. 

Vierailija
7/19 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sopii postiluukusta, niin kyllä tiputetaan!

Vierailija
8/19 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö, taitaa olla asiakaskohtaista. Minulle tulee postit ihan käteen kun olen aina kohtelias ja ystävällinen.

Postilaisetkin on ihmisiä ja palveluhalukkuus karisee kummasti jos asiakas on joku ärsyttävä marisija.

Ei oo mikään höpöhöpö. Nykyään saa Pikkupaketti olla lähtökohtaisesti luukkuun sopimaton. Saat tietää sen sitten, kun sägköpostiisi kilahtaa ilmoitus "Pakettisi on jätetty oven taakse". Toki, jos satut olemaan kotona, saat sen käteesi, kun avaat oven. 

Toimitusajat tällä tuotteella vaan ovat niin ennakoimattomia, ettei kotonaoloa voi taata

Ap

Vierailija
9/19 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvoin yhtä miestä eräällä automaatilla (postilla ja matkahuollolla on ne). Olen keski-ikäinen ja yhtäkkiä huomasin ääneni kuulostavan toimittaja Katri Utulalta. Yritin selittää mukavasti ja pehmeästi sitä asiaa. Kivasti jutellen. Mies tosin oli äreän oloinen koska ei saanut pakettia, oli tekninen vika jossain, ehkä hänen laite tai sovellus.

Vierailija
10/19 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on kuule oikeus motata jos naama alkaa ärsyttää...

11/19 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle toimitettiin muutama viikko sitten ihan postiluukusta. Paketti juuri ja juuri mahtui. Siinä oli kaksi kirjaa jotka oli pakattu tukevaa pahvia olevaan tiiviiseen "kirjekuoreen". En muista oliko toimitustyypin nimi "pikkupaketti", mutta Postin palvelu se oli. Ja heti sen saapumisen jälkeen tuli sähköpostiin ilmoitus, että paketti toimitettu.

Olin ihan yllättynyt positiivisesti, että toimitus meni noin sujuvasti eikä vain tullut sitä lappua että "hae siitä ja siitä toimipisteestä".

Vierailija
12/19 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän postipaketin jättäminen oven taakse ole sen vaarallisempaa, kun sen jättäminen lukitsemattomaan postilaatikkoon. Osa näyttää vetävän turhaa paniikkia tästäkin.

Vierailija
13/19 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on hyvä mä käyn niitä päivittäin keräilemässä,et usko mitä ihmiset tilaavat,yleensä isoja dildoja

Sulla on varmaan niille paljon käyttöä. 

Vierailija
14/19 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisikö automaattien määrää lisätä. Ei silti talon seinään. Ja lämmintä tilaa. Pitäisikö kuntien tulla vastaan tässä.

Haha, kunnat ei pysty järkkäämään enää peruspalvelujakaan ja sinä vingut niiltä tulonsiirtoja yksityisille kuriirifirmoille ja Posti Oyj:lle.

Miksi kukaan tilaa paketteja kotiin lukematta kuljetusehtoja? Haette postista/automaatista ja sillä siisti. 

Vierailija
15/19 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei oo mikään höpöhöpö. Nykyään saa Pikkupaketti olla lähtökohtaisesti luukkuun sopimaton. Saat tietää sen sitten, kun sägköpostiisi kilahtaa ilmoitus "Pakettisi on jätetty oven taakse". Toki, jos satut olemaan kotona, saat sen käteesi, kun avaat oven. 

Toimitusajat tällä tuotteella vaan ovat niin ennakoimattomia, ettei kotonaoloa voi taata

Ap

Huumeitako sä tilailet vai mitä lie kiinanpaskaa

Vierailija
16/19 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Neuvoin yhtä miestä eräällä automaatilla (postilla ja matkahuollolla on ne). Olen keski-ikäinen ja yhtäkkiä huomasin ääneni kuulostavan toimittaja Katri Utulalta. Yritin selittää mukavasti ja pehmeästi sitä asiaa. Kivasti jutellen. Mies tosin oli äreän oloinen koska ei saanut pakettia, oli tekninen vika jossain, ehkä hänen laite tai sovellus.

Oli todennäköisesti väärässä noutopisteessä. Mies kun oli, ei vaivautunut lukemaan saamaansa viestiä.

Vierailija
17/19 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän postipaketin jättäminen oven taakse ole sen vaarallisempaa, kun sen jättäminen lukitsemattomaan postilaatikkoon. Osa näyttää vetävän turhaa paniikkia tästäkin.

Hhhoh. Kyseessä kerrostalon rappukäytävä vs sisään ovessa olevasta postiluukusta. Aika selvää, että rappukäytävästä varastetaan himpun todennäköisemmin

Vierailija
18/19 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Huumeitako sä tilailet vai mitä lie kiinanpaskaa

Ihan kotimainen retkeilytarvikkeita myyvä yritys. Kiitos kysymästä

Ap

Vierailija
19/19 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hhhoh. Kyseessä kerrostalon rappukäytävä vs sisään ovessa olevasta postiluukusta. Aika selvää, että rappukäytävästä varastetaan himpun todennäköisemmin

Omakotitaloissa ja rivitaloissa asuvilla ihmisillä ei yleensä ole postiluukkuja laisinkaan, vaan heillä on ulkona olevat, lähes kaikissa tapauksissa lukitsemattomat postilaatikot. Sieltä pystyy varastamaan käytännössä ihan yhtä helposti kuin kerrostalon rappukäytävästä. Iän kaiken on ollut joitakin niitä harvoja sekopäitä, jotka ovat varastaneet posteja toisten postilaatikoista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi