Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen huomannut, että miehet ovat sitä katkerampia naisia kohtaan,

Vierailija
23.03.2015 |

mitä vähemmän naissuhteita heillä on ollut elämänsä aikana. Ja naiset sitä katkerampia miehiä kohtaan, mitä enemmän heillä on ollut miessuhteita elämänsä aikana. Tällainen karkea yleistys palstaa lukeneelta, allekirjoitatteko? :)

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan sama kunhan joku tyhjentää kassit kerran viikossa

Vierailija
2/29 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En allekirjoita. Miehelläni on ollut teininä alkanut kymmenen vuoden suhde ja sen päätyttyä minä, joka taas olin irtosuhteissa saman ajan. Kumpikaan ei ole katkera toiselle sukupuolelle. Molemmat inhoavat ihmisiä yksilöinä, jos ovat jotakuta inhotakseen. Sanoisin että luonnekysymys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 18:49"]

En allekirjoita. Miehelläni on ollut teininä alkanut kymmenen vuoden suhde ja sen päätyttyä minä, joka taas olin irtosuhteissa saman ajan. Kumpikaan ei ole katkera toiselle sukupuolelle. Molemmat inhoavat ihmisiä yksilöinä, jos ovat jotakuta inhotakseen. Sanoisin että luonnekysymys.

[/quote]

Taisit ymmärtää avaukseni vähän väärin ;) Puhuin henkilöistä, joilla ei ole löytynyt pysyvää parisuhdetta ja ovat sen takia katkeroituneet. Naiset sen takia, että löytävät vain vääränlaisia miehiä. Miehet sen takia, etteivät saa naista ollenkaan. ap

Vierailija
4/29 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän se on.

Johtuu miesten ja naisten erilaisista tarpeista.

Kärjistettynä, mies haluaa oikeasti vain nussia kaikkia naisia eikä sitoutua oikeasti yhteen.

Nainen haluaisi uskollisen miehen.

Nainen katkeroituu kun kerta kerran jälkeen antaa jo ennestään rikotun sydämensä kusimulkulle hajoitettavaksi.

Mies katkeroituu kun joku/jotkut toiset kusimulkut ovat katkeroittaneet kaikki naiset, eikä hänelle itselleen jää enää mahdollisuutta katkeroittaa yhtäkään naista.

Eli haistakaa kaikki miehet vaan pitkän pitkän pitkä p***a

Vierailija
5/29 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo

Vierailija
6/29 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En allekirjoita, tai ainakin paljon poikkeuksiakin on.

Vierailija
7/29 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se menee. Terv katkeroitunut nainen juuri noista syistä

Vierailija
8/29 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 19:01"]

[/quote]

Tottakai on poikkeuksia ja siksi kirjoitinkin karkea yleistys. Tällaisen havainnon olen vain tehnyt perustuen tämän palstan lukemiseen.. Nainen katkeroituu, vaikka löytää helposti miehiä, mutta ei sellaista joka kohtelisi häntä kauniisti. Mies katkeroituu, kun ei saa ketään naista kiinnostumaan itsestään ja syyttää tästä koko naissukupuolta, ettei tarvitsisi katsoa peiliin. ap

Vierailija
9/29 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä minä olen ollut katkera miehiä kohtaan jo teini-iästä, jolloin olin vielä neitsyt. Että ei kyllä kato kumppaneiden määrää

Vierailija
10/29 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote] Sama täällä tai sitten liikun erilaisissa piireissä. Olen 40 vuotias ja en ole juurikaan havainnut mitään katkeruutta niin miesten kuin naistenkaan taholta, oli heillä sitten ollut 0-50 suhdetta takanaan. Minkä ikäisistä ap olet otantasi ottanut?

Vierailija
11/29 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 18:58"]Niinhän se on.

Kärjistettynä, mies haluaa oikeasti vain nussia kaikkia naisia eikä sitoutua oikeasti yhteen.

Nainen katkeroituu kun kerta kerran jälkeen antaa jo ennestään rikotun sydämensä kusimulkulle hajoitettavaksi.

Mies katkeroituu kun joku/jotkut toiset kusimulkut ovat katkeroittaneet kaikki naiset, eikä hänelle itselleen jää enää mahdollisuutta katkeroittaa yhtäkään naista.

[/quote]

Mitä. Vittua : D Vai oliko tää trolli?

Vierailija
12/29 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 19:11"]

[/quote] Sama täällä tai sitten liikun erilaisissa piireissä. Olen 40 vuotias ja en ole juurikaan havainnut mitään katkeruutta niin miesten kuin naistenkaan taholta, oli heillä sitten ollut 0-50 suhdetta takanaan. Minkä ikäisistä ap olet otantasi ottanut?

[/quote]

Ihan kuule tältä palstalta. Reaalimaailmassa tuttavapiiriini ei kuulu katkeria miehiä, mutta pari (ihanaa) katkeraa naista kyllä, jotka ovat erehtyneet väärien miesten matkaan. Heidän katkeruutensa on mielestäni ymmärrettävää ja toivon, että löytävät vielä jotain kestävää. ap

Vierailija
13/29 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 18:58"]

Niinhän se on.

[/quote]

Ei naiset uskollista miestä halua, ainakaan suomalaiset naiset ku erotilastoja lukee. 80% eroista naisten aloitteelle panemia, ja naiset pettää jo yhtä paljon kuin miehetkin.

Vierailija
14/29 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mäkin aika katkera olin naisena kun mulla oli ollut vain 4 kumppania. Neitsyt olin 25:ksi asti. En saanut ketään, siis yksikään heistä ei ollut mieluinen. Kunhan vain joitakin. Että kuinka monta mulla sitten ois pitänyt olla, että en ois ollut katkera? 

Itseasiassa olen edelleen katkera, ettei mulla ole sitä elämäni rakkautta. Mutta toisin kuin ehkä otoksesi naiset, en valita siitä av:llä, koska tiedän olevani itse syypää tilanteeseeni. 

N40

Vierailija
15/29 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 19:21"]

Niinhän se on.

[/quote]

Ei naiset uskollista miestä halua, ainakaan suomalaiset naiset ku erotilastoja lukee. 80% eroista naisten aloitteelle panemia, ja naiset pettää jo yhtä paljon kuin miehetkin.

[/quote]

Juuri näin. Naisten on ihan turha valittaa, tai katkeroitua, jos kumppaneita on ollut yli 10. Jos ei siitä joukosta löydy hyvää, olet paska nainen. Muutu tai syytä sitten itseäsi. 

Ymmärrän toki, että kaikki eivät näin tee ja sitten tällainen tilastoaineisto, jonka ap on bongannut, syntyy...

N40

Vierailija
16/29 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis sama toki miehille.

N40

Vierailija
17/29 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän se on.

[/quote]

[/quote]

Aha! Selvä. Niin siis että kaikki ne erot jotka nainen on alulle pannut, kohdistuvat nimen omaan uskolliseen mieheen??? Todella hankala löytää minkään näköistä logiikkaa tuosta sekoilustasi.

Siis ihanko oikeasti eivät naiset halua uskollista miestä? Selvä, kerran kun niin sanot. Olen varmaan valehdellut itselleni sitten.

Mukavahan se on kun mies pettää, nautin siitä tosi paljon, varsinkin kun itse ole uskollinen. Jess!

Vierailija
18/29 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 19:24"]

Niinhän se on.

[/quote]

[/quote]

Juuri näin. Naisten on ihan turha valittaa, tai katkeroitua, jos kumppaneita on ollut yli 10. Jos ei siitä joukosta löydy hyvää, olet paska nainen. Muutu tai syytä sitten itseäsi. 

Ymmärrän toki, että kaikki eivät näin tee ja sitten tällainen tilastoaineisto, jonka ap on bongannut, syntyy...

N40

[/quote]

Tuon ikäinen ihminen ja noin yksinkertainen. Mustavalkoinen.

Onneksi olet sinä kultakimpale ja herkkupala.

Vierailija
19/29 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin pohjautuu tuo 10 kpl:n raja kumppaneiden määrässä?

Ei mihinkään. Tiedän sen.

Onko sillä merkitystä minkä ikäisenä ja minkä kestoisia ne 10 suhdetta ovat olleet. Tai minkä tyylisiä?

Oikeasti jos olet 40-v nainen tosissasi, niin imaisepas vaikka paskapökälettä.

Vierailija
20/29 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 19:15"]

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 19:11"]

[/quote]

Ihan kuule tältä palstalta. Reaalimaailmassa tuttavapiiriini ei kuulu katkeria miehiä, mutta pari (ihanaa) katkeraa naista kyllä, jotka ovat erehtyneet väärien miesten matkaan. Heidän katkeruutensa on mielestäni ymmärrettävää ja toivon, että löytävät vielä jotain kestävää. ap

[/quote]

Eipä kannattaisi kaikkea uskoa, mitä palstalta luet. Ja voihia se olla niinkin, että kiinnität vain sellaisiin kommentteihin huomiosi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän