Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Inhoan pituuttani

Vierailija
22.02.2015 |

Olen saanut kuulla siitä jo yli 10 vuoden ajan, siitä asti kun olin 14-vuotiaana 175cm pitkä. Lopulliseksi pituudeksi tuli 188cm. Ja olen NAINEN. Muka.

Pituus on aiheuttanut itsetunto-ongelmia ja syömishäiriön. Aina korostetaan, miten "jokainen on hyvä omana itsenään" ja plaaplaaplaa, mutta eipä tunnu siltä. "Kato miten pitkä toi tyttö on, hyi vittu, hirvee jätti!1".

Teennäisissä naistenlehdissä tällaisia puoli korostetaan positiivisina. Ja vitut. Todellisuus on ihan toinen.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin onnellinen jos kasvaisin vielä pituutta.
n24 180cm kääpiö

Vierailija
2/30 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet nätti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka voi inhota pitkää pituuttaan vielä yli parikymppisenä? Teininä oli kömpelö ja ylipitkä olo, mutta sen jälkeen olen nauttinut pituudesta.

Vierailija
4/30 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella on varmaan ulkonäössä piirteitä joista ei niin pidä ja joiden puolesta ei sulaudu massaan. Kun asia on sellainen, johon ei voi mitenkään vaikuttaa, sitä on turha surra. On varmasti raskasta saada paljon palautetta sellaisesta piirteestä, josta ei itse pidä. Ne kommentoijat pitävät pituuttasi neutraalina tai hyvänä asiana. Samalla tavalla hoikkutta uskalletaan kommentoida, lihavuutta ei.

Ihmisillä on erilaisia mieltymyksiä, minä ihailen itseäni pidempiä naisia. Käytän korkkareita, vaikka olen 179 cm.

Vierailija
5/30 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 19:02"]

Kuka voi inhota pitkää pituuttaan vielä yli parikymppisenä? Teininä oli kömpelö ja ylipitkä olo, mutta sen jälkeen olen nauttinut pituudesta.

[/quote]

Vaikka sellainen, joka on saanut kuulla siitä vaikka mitä negatiivista ja näin alkanut inhota sitä?

Sama kuin kysyisi, kuka muka inhoaa painoaan vielä teini-iän jälkeen.

Vierailija
6/30 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 19:04"]

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 19:02"]

[/quote]

Vaikka sellainen, joka on saanut kuulla siitä vaikka mitä negatiivista ja näin alkanut inhota sitä?

Sama kuin kysyisi, kuka muka inhoaa painoaan vielä teini-iän jälkeen.

[/quote]

Osa kommentoijista on kateellisia. Pitkälle ja hoikalle ihmiselle sopii esim. kaikki vaatteet.

Vierailija
7/30 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituutesi ei ole ongelma kenellekään muulle kuin sinulle itsellesi. Sinä en mitenkään hyödy siitä, että surkuttelet pituuttasi, sillä angstisi ei sinua lyhennä tippaakaan. Päin vastoin, asenteesi tekee sinusta epähaluttavan, ei pituutesi. Muunlaista kroppaa et tule tämän elemän aikana saamaan, joten eikö kannattaisi ottaa siitä kaikki irti? Surkuttelusi on vain sinulta itseltäsi pois.

N182cm

Vierailija
8/30 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 167cm mutta mulla on hervottoman isot jalat ja esim. kenkiä on vaikea löytää. Joskus asia vituttaa mutta oon silti todennut että sille nyt vaan ei mitään voi, joten parempi hyväksyä.

Vierailija
9/30 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko löytänyt yhtä pitkiä kanssasisaria mistään? Olet niin pitkä, että se taitaa olla jo aika harvinaista, mutta kyllähän tuon pituisia naisia silti maailmalta löytyy vaikka kuinka paljon. Ehkä vertaistuki tekisi sinulle hyvää. Vaikka ihminen olisi miten pitkä tai lyhyt, oman kehonsa voi kokea positiivisesti ja kulkea pää pystyssä. Taannoin jossain suomalaisessa deittiohjelmassa oli erittäin pitkä nainen, jolle pituus näytti olevan täysi non-issue. Pystyisitköhän jotenkin työstämään aihetta ja kasvamaan henkisestikin ulkoisiin mittoihisi?

Itse olen sinua kymmenisen senttiä lyhyempi, ja rehellisesti sanoen koen, että näytän tässä korkeudessa hyvältä. Mallia minusta ei saisi, mutta varsinkin joskus joissakin vaatteissa saatan näyttää aika upealta siihen tapaan kuin pitkäsääriset mallitytöt :D. Varmasti sinäkin.

Vierailija
10/30 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 19:06"]Osa kommentoijista on kateellisia. Pitkälle ja hoikalle ihmiselle sopii esim. kaikki vaatteet.

[/quote]

Tuskin ne hyivittumikäjättiläinen kommentoijat kuitenkaan.

Pitkälle ja hoikalle vaatteiden ostaminen voi olla tuskaa. Missään housuissa tai puseroissa/takeissa ei riitä lahkeiden tai hihojen pituus. Kengännumeroni on 42, yritä siinä sitten etsiä nättejä ja naisellisia kenkiä.

Vierailija
11/30 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen sinua 6cm lyhyempi, mutta rakastan käyttää korkokenkiä. 12-vuotiaana olin saman verran kuin ap 14-vuotiaana. Kyllä itseäkin on ärsyttänyt tämä pituus, mutta nykyään olen sinut itseni kanssa.

Vierailija
12/30 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 19:15"]

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 19:06"]Osa kommentoijista on kateellisia. Pitkälle ja hoikalle ihmiselle sopii esim. kaikki vaatteet.

[/quote]

Tuskin ne hyivittumikäjättiläinen kommentoijat kuitenkaan.

Pitkälle ja hoikalle vaatteiden ostaminen voi olla tuskaa. Missään housuissa tai puseroissa/takeissa ei riitä lahkeiden tai hihojen pituus. Kengännumeroni on 42, yritä siinä sitten etsiä nättejä ja naisellisia kenkiä.

[/quote]Älä sitten tuhlaa aikaasi tavallisissa vaate- ja kenkäkaupoissa, vaan kohdista etsintäsi pitkien naisten vaateliikkeisiin (esim. netissä ja matkoilla). Koon 42 kengätkään eivät mielestäni ole kaupoissa mitään harvinaisuuksia. Kävin maailmalla joskus pitkien naisten vaateliikkeessä, mutta olin 178-senttisenä liian lyhyt heidän vaatteisiinsa; ap olisi varmaan juuri näiden liikkeiden kohderyhmää.

Vierailija
13/30 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 165cm mies ja yli 180cm naiset ovat lähes poikkeuksetta upeita :) Tottakai lyhyemmissäkin on söpöjä, mutta pitkät naiset on kauniita.

Vierailija
14/30 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko "hyödyntänyt" pituuttasi mitenkään? Olen itse 180cm ja harmittaa kun en lapsena valinnut mitään urheiluharrastusta

Vierailija
15/30 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes 190 senttinen nainen on kyllä pitkä. Erittäin pitkä.

Ymmärrän että pituus voi varmasti vaivata paljonkin. Tuon pituinen huomataan varmasti.

Hankalaa... pituudelle kun ei mitään voi.

Ei auta kuin hyväksyä.

Vierailija
16/30 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi mallit ovat pitkiä. Ole ylpeä itsestäsi.

Vierailija
17/30 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä pitkä. Olisi liian pitkä minulle. 

Naisen muodot eivät oikein tule esiin pitkässä rungossa. 

Vierailija
18/30 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et varmaan usko, mutta 165 senttiä pitkänä (pätkänä) harrastelijalentopalloilijana olen kateellinen sinulle. Toisaalta en ehkä olisi sitten naimisissa 175 cm pitkän miehen kanssa, kuten nyt. 

Vierailija
19/30 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituus on se mikä on, ei se siitä itseinholla muutu. Kätevämpi olla 188 cm kuin 128 cm! Käypä Hollannissa, siellä näet pitkiä naisia jotka ei inhoile varttaan.

Vierailija
20/30 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät naiset ovat sexikkäitä, kunhan pitävät itsestään huolen. On upeaa seurustella samantasoisen (=yhtä pitkän) naisen kanssa.

t. pitkä mies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi neljä