Gynelle huomenna...
Rauhotelkaa mua!
Mulla on huomenna elämäni toinen gyne käynti, ja mua nii ressaa. Sain tosi huonoa palvelua ekalla kerralla että jäi oikei traumat!
Miten voisin rauhotella itteeni ja mennä sinne ilman tätä jännitystä?
Kommentit (30)
Miksi olet menossa gynelle? Toivottavasti et turhaan eli johonkin hölynpölytarkastukseen, naiset ramppaa ihan turhan päiten värkkejään levittelemässä.
Tunnetko lääkärin tai et onko sulla "omaalääkäriä"? :)
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 19:01"]Miksi olet menossa gynelle? Toivottavasti et turhaan eli johonkin hölynpölytarkastukseen, naiset ramppaa ihan turhan päiten värkkejään levittelemässä.
[/quote]
Ei se kuule ole. Varsinkin jos tarkastuksessa ois pitänyt käydä aikoja sitten
Minkä jälkitarkastus olisi ollut syksyllä?
Itse kävin juuri hetki sitten ekaa kertaa gynellä ja ei se ollut yhtään paha. Siis se alastomuus. Se pimpsaan työnnettävä jutska tuntui inhottavalta koska se osui emättimen seinämiin @_@
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 19:01"]
Miksi olet menossa gynelle? Toivottavasti et turhaan eli johonkin hölynpölytarkastukseen, naiset ramppaa ihan turhan päiten värkkejään levittelemässä.
[/quote]
Miksi olet noin aggressiivinen?
Itse kävin myös muutama päivä sitten ekaa kertaa, eikä ollut niin paha. Ajattelin vain, että tämä on ihan normaalia, muutkin on ollu tässä samassa tilanteessa pillu levällään :D
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 19:17"]
[/quote]
[/quote]
Miksi käyt turhaan levittelemässä värkkiäsi gynellä?
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 19:23"][quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 19:17"]
[/quote]
[/quote]
Miksi käyt turhaan levittelemässä värkkiäsi gynellä?
[/quote]
Voi itku, miten surkea provo :D
Jaaha. Ketjuun on- ylläripylläri - eksynyt miesasiamies jonka mielestä naiset ei saa käydä gynellä koska instrumentit löystyttävät saman tien pilden pysyvästi. Voittaja-ainesta.
En halua välttämättä kertoa, mut en synnyttänyt tai mitään. Varmaan sen takia vähän jännittää lisää.
Yritän kans ajatella et käy ne muutkin leidit täällä! :D
Ap
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 19:30"]En halua välttämättä kertoa, mut en synnyttänyt tai mitään. Varmaan sen takia vähän jännittää lisää.
Yritän kans ajatella et käy ne muutkin leidit täällä! :D
Ap
[/quote]
Ja haen myös samalla mun huonoon ihoon e-pillerit. :)
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 19:17"]
[/quote]
[/quote]
Viesti on vähän turhan aggressiivinen, mutta on totta, että monet naiset käy ihan suotta gynekologilla esim. joka vuosi. Mulle on moni gyne sanonut, että viiden vuoden välein seulontoihin tulo on ihan riittävä käyntitiheys, jos on sama kumppani eikä mitään oireita.
Oletteko kuulleet miehestä, joka kävisi vuosittain urologilla "ihan vain oman mielenterveytensä vuoksi" kuten monet naiset tuntuu gynellä käyntinsä perustelevan. Siis että ei ole mitään oireita, ei satunnaissuhteita, ei syöpää tai syöpäepäilyä, suvussa alapään sairauksia jne.
Gynelle mennään, kun kutsutaan tai on tarvetta.
T. Nainen, joka kokee, että jotkut yksityiset gynekologit haluaa vain mun rahat
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 19:25"]
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 19:23"][quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 19:17"] [quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 19:01"] Miksi olet menossa gynelle? Toivottavasti et turhaan eli johonkin hölynpölytarkastukseen, naiset ramppaa ihan turhan päiten värkkejään levittelemässä. [/quote] Miksi olet noin aggressiivinen? [/quote] Miksi käyt turhaan levittelemässä värkkiäsi gynellä? [/quote] Voi itku, miten surkea provo :D
[/quote]
Miten niin provo? Tajuatko miten naurettavaa on ravata joka ikinen vuosi tarkastuttamassa röörisi, vaikka mitään oireilua tai tarvetta ei olisi? Tällaisilla naisilla on jokin pakkomielle siihen omaan pilluunsa.
Mulla ainakin on syytä mennä ja tiedän valmiiks et joudun pian uudelleen ehkä parikin kertaa. Jos ei tarvis käydä ku kerran vuodessa niin jes! Liika on liikaa :)
Ap
Tajuatko miten naurettavaa on riehua täällä? Toiset hoitavat terveyttään pilkuntarkasti, toiset huolettomammalla asenteella. So fucking what.
Mikä jengiä vaivaa tälläi sunnuntaina? Vituttaaks mennä töihin :D
Ja vielä senkin takia jännittää kun mun olis pitäny mennä jälkitarkastukseen jo syksyllä enkä mennyt...
ap