Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset! Miksi miehen autoharrastus on teille ongelma?

Vierailija
27.11.2021 |

Täällä on jatkuvasti niitä, joiden mielestä se on ongelma ja jopa turn off että miehellä on autoharrastus. Miksi näin?

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina likaiset kädet.

Vierailija
2/43 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulle ei ole, mutta en edustakaan kyllä koko naiskuntaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoittaa autoharrastus?

Vierailija
4/43 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ongelma, ei myöskään moottoripyöräharrastus ole ongelma. Ongelmallisemmat vain huutavat kovempaa.

Vierailija
5/43 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen miehiä joiden harrastus on joko moottoripyörä tai auto.

Enpä tylsempiä miehiä ole mielestäni tavannut. Jutut pyörii vaan koneissa, moottoreissa ja niiden laitteiden ulkonäössä, miten niitä korjataan tms. 

Vierailija
6/43 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen miehiä joiden harrastus on joko moottoripyörä tai auto.

Enpä tylsempiä miehiä ole mielestäni tavannut. Jutut pyörii vaan koneissa, moottoreissa ja niiden laitteiden ulkonäössä, miten niitä korjataan tms. 

Voi olla että siihen myös menee kaikki aika ja raha. Ystävänsä eivät osaa puhua muusta kun ko. aiheesta.

Ja sitä autosälää on kaikki paikat täynnä.

Tällainen on se pahin skenaario.

Vierailija
7/43 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että autoharrastus sinällään on turn off, mutta jos sinulla on tulo- ja varallisuustasoosi nähden liian kallis harrastus, se on turn off useimmille naisille.

Vierailija
8/43 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole miestä, mutta jos olisi tuollainen niin en näkisi tuota ongelmana. Hyvä vaan jos miehellä olisi jotain mieleistä tekemistä.

Vierailija
9/43 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se aika on pois siitä, että hän auttaisi naista hänen harrastuksessaan.

Ei nimittäin sellaista harrastusta naisella juuri olekaan, että miestä ei siinä tarvittaisi.

Vierailija
10/43 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nimittäin sellaista harrastusta naisella juuri olekaan, että miestä ei siinä tarvittaisi.

Paitsi kaikki.

Vierailija
11/43 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikait siinä sinänsä ongelmaa ole.

Pari miestä on harrastanut. En mä osaa osallistua keskusteluun kun en asioista mitään tiedä. Sit mies kuitenkin odottaa jotain vastakaikua kun yrittää saada mua harrastukseen mukaan. Osaan vain esittää kiinnostunutta, sori.

Kaverin mies "harrastaa" myös. Eli talon piha on täynnä autonrämiä ja ne projektit kantautuu myös sisälle, tavaraa on tontti täynnä. Mulla menis hermo. Eikä se niitä ikinä loppuun saa.

Vierailija
12/43 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikähän Jeesus luulet olevasi 😁

Osaan käydä lenkillä, ommella, rempata, tehdä puutöitä ja kaiken muunkin ihan yksin, mies on yleensä vaan tiellä.

Vierailija
13/43 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies ei osaa auttaa mua ompelemisessa, eikä neulomisessa,, ei viherkasvien eikä akvaarion hoidossa. Sen sijaan olen ommellut hänelle kahdet penkinpäälliset autoon, vähän paikkoja remppahousuihin, ja verhoillut myös muuta autoon liittyvää härpäkettä. Toki hän huoltaa vastapalvelukseksi sitten mun moottoripyörää ja välillä autoakin. Ihan win-win-tilanne kummallekin. Meillä ei tällaisista tarvitse tapella.

Vierailija
14/43 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina likaiset kädet.

Mjoo. Niillä moottoriöljykäsillä ei sitten minun paikkoihin kosketa. 

Vierailija
15/43 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla että siihen myös menee kaikki aika ja raha. Ystävänsä eivät osaa puhua muusta kun ko. aiheesta.

Ja sitä autosälää on kaikki paikat täynnä.

Tällainen on se pahin skenaario.[/quote] Parempi sekin, kuin että aika ja raha menee kaljoitteluun.

Vierailija
16/43 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks noi miehet ole yleensä amiksia, eli ehkä se on muu syy kuin se autonrassailu.

Vierailija
17/43 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saanut vastausta siihen, mitä autoharrastus tarkoittaa, joten vastaan sitten oman mielikuvani perusteella:

Auto on kulkuväline, jota tarvitaan paikasta toiseen liikkumiseen. Minun on vaikea mieltää sitä harrastukseksi. Jos autoon tulee vika, se viedään korjaamolle. Joku tuulilasinpyyhkimien vaihtaminen tai vastaava tuskin on autoharrastusta?

Jos miehellä on joku vanha auto ja hän on kiinnostunut sen entisöinnistä, tai millä nimellä sitä kutsutaankin, niin sehän on ihan fine ja voi olla jopa kiinnostavaa. Ei se olisi minulle millään tavalla ongelma.

Vierailija
18/43 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se aika on pois hänen ylhäisyytensä pelvelemisesta.

Vierailija
19/43 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä olisi riittävästi yhteistä.

Minä en omista edes autoa ja toiselle se olisi tuntien harrastus joka päivä.

Vierailija
20/43 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoittaa autoharrastus?

Esimerkiksi autofellaatio.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan