Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset! Miksi miehen autoharrastus on teille ongelma?

Vierailija
27.11.2021 |

Täällä on jatkuvasti niitä, joiden mielestä se on ongelma ja jopa turn off että miehellä on autoharrastus. Miksi näin?

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina likaiset kädet.

Mjoo. Niillä moottoriöljykäsillä ei sitten minun paikkoihin kosketa. 

Entä jos voitelu ei muuten toimi?

Vierailija
22/43 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle se oli vähän turn off, mutta sitten tapasin kiinnostavan miehen, eikä harrastuksella olekaan niin paljon painoarvoa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autoharrastajat ovat yleensä tyhmiä juntteja.

Vierailija
24/43 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autoharrastus näkyy kommenttien perusteella olevan ongelma inseleille, ei niinkään naisille. Harrastakaa ihan rauhassa.

Vierailija
25/43 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olisi minulle ongelma. Miehellä saa olla omia juttuja. Hyvä, jos ne on muita asioita, kun pullon kanssa seurustelu. Minullakin on omia juttujani. Olen itsenäinen.

Vierailija
26/43 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrittele "autoharrastus". Jos se tarkoittaa kymppitonnien lisävarusteiden asentelua sadan euron Mazdaan, ongelma ei ole autoharrastus vaan jäpikän talousosaamisen ja matematiikan totaalinen puute.

Vierailija
27/43 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoittaa autoharrastus?

Esimerkiksi autofellaatio.

Siihen harva vatsapotsi kykenee!

Vierailija
28/43 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se joka härjillä ajaa, se aina härjistä puhuu. 

Vierailija
29/43 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki aika ja raha mrnee koneisiin ja sitten eletään naisen siivellä.

Vierailija
30/43 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi olla että siihen myös menee kaikki aika ja raha. Ystävänsä eivät osaa puhua muusta kun ko. aiheesta.

Ja sitä autosälää on kaikki paikat täynnä.

Tällainen on se pahin skenaario.

Parempi sekin, kuin että aika ja raha menee kaljoitteluun.

Tai vielä pahempaa, peinituloisen alisuorittajanaisen pönkittämiseen ja perässä vetämiseen. Hän kun ei vaan mitenkään voi ottaa vastuuta perheen asumisesta ja menoista oman 50% edestä.

Miksi joku valitsisi alisuorittajan puolisokseen?  

Vierailija
31/43 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se aika on pois hänen ylhäisyytensä pelvelemisesta.

Oikeassa elämässähän tuo menee niin, että nainen joutuu tekemään kaiken, eli  tekemään ruuat, hoitamaan lapset/huushollin, huolehtimaan vaatehuollon, lasten  läksyt/harrastukset ym ym. 

Mutta mies on silti sitä mieltä, että nainen vaatii miestä "palvelemaan" itseään. Missähän välissä se nainen ehtii palvelua vaatimaan?

Vierailija
32/43 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Autoharrastajat ovat yleensä tyhmiä juntteja.

Yleensä kyllä mutta poikkeuksiakin löytyy kyllä.

Vierailija
33/43 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän yhden miehen jolla menee kaikki rahat autonromuihin, onhan tuollainen jo ongelmallista. Muuten ei itsessään autot ole mikään ongelma harrastuksena.

Vierailija
34/43 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se autoharrastus tarkoittaa sitä että mies ajaa jollain tuunatulla rämisevällä amisautolla niin kyllä, se on totaalinen turn off. Mutta jos se tarkoittaa että on vaikka kiinnostunut vanhoista autoista ja on kesäautona joku museauto niin se on ihan ok.

Vierailija
35/43 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi olla että siihen myös menee kaikki aika ja raha. Ystävänsä eivät osaa puhua muusta kun ko. aiheesta.

Tai vielä pahempaa, peinituloisen alisuorittajanaisen pönkittämiseen ja perässä vetämiseen. Hän kun ei vaan mitenkään voi ottaa vastuuta perheen asumisesta ja menoista oman 50% edestä.

Liittyisikö se jotenkin autoharrastukseen?

Vierailija
36/43 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mähän olin kymmenisen vuotta moisen autorassaajan kanssa yhdessä. Tyyppi oli kaiket päivät ja illat tallilla, milloin missäkin sitä tärkeetä osaa hakemassa tai rassaamassa uutta projektia. Yhdestä ei oltu päästy, kun jo seuraavaa projektia koijaavat sisään.

Koko keleen elämä pyöri niiden auton romujen ja moottorien ympärillä. Hänellä ei juuri ollut mulle aikaa. Paitsi silloin kun piti hesoista hakee joku osa tullista, niin saatoin päästä päiväajelulle kaksin.

Pitkään mä sitä kattelin ja kuvittelin muuttuvan, mutta paskat. Lapsiakin siihen olisi sitten vielä pitänyt.. mun kasvatettavaksi tehdä. Ei kiitos, jo se piikominen riitti.

Nyt asun hesoissa (että ärsyttää tuon sana äärimmäisen paljon) kantakaupunkialueella, ja kuljetaan nykyisen kanssa yleisillä! Perkele, että olen saanut tarpeeksi moottoreista ja niiden katkusta ja niistä iäti rasvaisista sormista ja niiden jäljistä joka paikassa.

Vierailija
37/43 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se aika on pois hänen ylhäisyytensä pelvelemisesta.

Oikeassa elämässähän tuo menee niin, että nainen joutuu tekemään kaiken, eli  tekemään ruuat, hoitamaan lapset/huushollin, huolehtimaan vaatehuollon, lasten  läksyt/harrastukset ym ym. 

Mutta mies on silti sitä mieltä, että nainen vaatii miestä "palvelemaan" itseään. Missähän välissä se nainen ehtii palvelua vaatimaan?

Lapset on hankittu tyydyttämään naisen munasarjojen käskyjä. Tästä vinkkelistä kaikki lastenkasvatukseen ja kotileikkiin liittyvä on naisen projektin palvelemista.

Vierailija
38/43 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen introvertti nainen ja mies sellainen vähän liikaa yhdessä viihtyvä, jotenka musta on aina helpotus, kun mies menee sinne talliinsa. Kannustan häntä siihen lämpimästi. Mies on muita asioita varten hyvä olla olemassa, mutta ei niissä mene kovin paljon aikaa, joten miehen oma harrastus on hyvä juttu.

Vierailija
39/43 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autoharrastus vie paljon aikaa ja rahaa! Sitten niillä autoilla kaahataan ja pelleillään niin, että päätyy hautaan tai joku sivullinen kuolee/loukkaantuu. Viime aikoina on mediassa ollut paljon kuolonkolareita nuorille kuskeille.

Vierailija
40/43 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä aika paljon tuntuu löytyvän uunoja joiden nainen ei saa omaa puolikastaan kodin menoista maksettua tai tehtyä omaa puolikastaan oikein mistään kodin töistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan viisi