Harrastavatko muut naiset kaupassa tätä;)
Eli pudotatte vaivihkaa vaikkapa käsineenne jonkun söpön miehen läheisyydessä ja nautitte sitten siitä, kun peräänne kiiruhdetaan ja aletaan juttusille:D Teen tätä aina toisinaan:)
Kommentit (106)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä tää topic oli hauska. Nauratti varsinkin miten kiukkuisesti ihmiset vastasivat. Pitäisiköhän koettaa hanskataktiikkaa seuraavan kerran kaupassa?
Koeta vain:) Ensimmäinen kerta oli multa kylläkin silkka vahinko. En olisi edes huomannut mun käsineiden pudonneen, ellei eräs tosi söpö mies olisi juoksuttanut niitä perääni. Kerran mun seurassa ollut tyttö tahtoi päästä puheisille näkemänsä pojan kanssa, joten käytin häneen samaa taktiikkaa. Ja taas juttu onnistui:)
Ap
Sit mä vedän ne koiranpāskassa olevat käsineet käteeni ja koskettelen hedelmiä ja vihanneksia ja kaikkea muutakin kivaa. Ja taas onnistui.
Ap
Näköjään jollakulla menee nyt aihe ihan tunteisiin, eli tuo en ollut minä. Enkä ole kukaan muukaan mauttomuuksia kirjoittava.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeastiko ap viskoo hanskojaan lattioille, jolla ihmiset kävelee koiranpāskaisin kengin? Ja vetää ne ritarin ojentamat hanskat sulokkaasti siroihin käsiinsä.
Ihquu 🤮Tuo vastaus kertoo enemmän sinusta sekä niiden paikkojen tasosta, joissa asioit:D Mahtaa siellä olla LIKAISTA:(
Ap
Ai, sä käyt vain jossain peräkylän K-marketissa (jahtaamassa peräkammarin poikia). KAUPUNGEISSA on LIKAISTA. Poikkeapa joskus Stokkalla.
Ehkäpä se caccavana ympäröikin vain sua, haha:D Ja sen alkulähde on lähempänä kuin aavistatkaan:D
Ap
Olipa harvinaisen vlttumalnen ja itserakas avaaja. Ei pään puoleen paljoa annettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmeet vedän, jos Ap:n lyttääjät olivat miehiä. Toi olisi unelmatilanne miehen kannalta, näppärästi pääsisi juttusille ja sitä rataa.
M27
Tämä! Enemmän tämmöistä toimintaa, naiset tipauttaa hanskan lattialle kiinnostavan miehen kohdalla. Uusi kauppatinder on keksitty!
Ei apua. Olen ihan järkyttävä sählä ja varsinkin kaupassa hanskat tippuu herkästi. En todellakaan ole miehiä metsästämässä. Toivottavasti kukaan ei ole käsittänyt väärin.
Ei ole tullut mieleenkään. Minusta tuollainen on vähän teennäistä, enkä usko että pystyisin näyttelemään niin hyvin, että mies uskoisi käsineen pudottamisen olleen vahinko.
Olen myös aika varma että jos kokeilisin, mies olisi kuin ei olisi huomannutkaan. Katsoisi että olen niin epämiellyttävän näköinen ettei kiinnosta auttaa.
Just eilen yhdeltä tukevalta keski-ikäiseltä mieheltä tipahti hanska mun nenän eteen ja nostin sen ja vein sen hänelle. Ilahtui kovasti.
Nyt selvis syykin siihen 😂 Näin ne roolit muuttuu!