Harrastavatko muut naiset kaupassa tätä;)
Eli pudotatte vaivihkaa vaikkapa käsineenne jonkun söpön miehen läheisyydessä ja nautitte sitten siitä, kun peräänne kiiruhdetaan ja aletaan juttusille:D Teen tätä aina toisinaan:)
Kommentit (106)
On mulla hanskoja tippunut ilman suunnitelmallisuutta. Joskus huomaan itse, joskus joku toinen, joskus hanska jää kadoksiin.
Kerran yksi mies huudahti mun takaa "hei!! sulta tippu jotain!" ja siellä se seisoi käsi tanassa ja osoitti mun käsinettä. Ei tehnyt elettäkään, että olisi nostanut sen mulle. Joten se siitä.
Vierailija kirjoitti:
Ennen vanhaan neito pudotti nenäliinansa...
Nykyään kukaan ei ainakaan koskisi jonkun tiputtamaan räkärättiin :D
Miksei naiset harrasta tuota enempää, olisi oivallinen 'jäänmurtaja'? Vaikea olla itse aloitteellinen kun uskallus puuttuu.
M25
Joko eläkeikäinen mummeli tai papparainen voi nostaa, jos eivät vaan huuda, että hei sulta tippui hanska!
Ei ne nuoret miehet tuollaista noteeraa.
Vierailija kirjoitti:
Joko eläkeikäinen mummeli tai papparainen voi nostaa, jos eivät vaan huuda, että hei sulta tippui hanska!
Paha on tietty näin sanoa, mutta kyllä naisen ulkonäkö merkkaa miten käyttäytyy kyseisessä tilanteessa. Kävelen tyynesti ohi jos kehopositiivinen muija äheltää tumppuaan lattialta.
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa, olisin kärppänä nostamassa jos pudottaja olisi suurinpiirtein ikäiseni kaunis nainen, joka osoittaisi mielenkiintoa.
Ihmeet vedän, jos Ap:n lyttääjät olivat miehiä. Toi olisi unelmatilanne miehen kannalta, näppärästi pääsisi juttusille ja sitä rataa.
M27
Minulla on taas tapana pudottaa panohanska kaupassa kun huomaan lähistöllä käyskentelevän uhkean isoryntäisen, kapeauumaisen ja leveälantioisen tsirbulan. Sievästi sipsutellen ne aina tulevat palauttamaan panohanskani ja silmiään räpytellen flirttailevat hihitellen.
Oikeastiko ap viskoo hanskojaan lattioille, jolla ihmiset kävelee koiranpāskaisin kengin? Ja vetää ne ritarin ojentamat hanskat sulokkaasti siroihin käsiinsä.
Ihquu 🤮
Vierailija kirjoitti:
Ihmeet vedän, jos Ap:n lyttääjät olivat miehiä. Toi olisi unelmatilanne miehen kannalta, näppärästi pääsisi juttusille ja sitä rataa.
M27
Tämä! Enemmän tämmöistä toimintaa, naiset tipauttaa hanskan lattialle kiinnostavan miehen kohdalla. Uusi kauppatinder on keksitty!
Tiputa pikkuhoususi niin voisin vilkaista
Vain jos se on se Farmariasuinen Hopeakettu jota salillakin aina kaikki vilkuilee.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä tää topic oli hauska. Nauratti varsinkin miten kiukkuisesti ihmiset vastasivat. Pitäisiköhän koettaa hanskataktiikkaa seuraavan kerran kaupassa?
Koeta vain:) Ensimmäinen kerta oli multa kylläkin silkka vahinko. En olisi edes huomannut mun käsineiden pudonneen, ellei eräs tosi söpö mies olisi juoksuttanut niitä perääni. Kerran mun seurassa ollut tyttö tahtoi päästä puheisille näkemänsä pojan kanssa, joten käytin häneen samaa taktiikkaa. Ja taas juttu onnistui:)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Oikeastiko ap viskoo hanskojaan lattioille, jolla ihmiset kävelee koiranpāskaisin kengin? Ja vetää ne ritarin ojentamat hanskat sulokkaasti siroihin käsiinsä.
Ihquu 🤮
Tuo vastaus kertoo enemmän sinusta sekä niiden paikkojen tasosta, joissa asioit:D Mahtaa siellä olla LIKAISTA:(
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä tää topic oli hauska. Nauratti varsinkin miten kiukkuisesti ihmiset vastasivat. Pitäisiköhän koettaa hanskataktiikkaa seuraavan kerran kaupassa?
Koeta vain:) Ensimmäinen kerta oli multa kylläkin silkka vahinko. En olisi edes huomannut mun käsineiden pudonneen, ellei eräs tosi söpö mies olisi juoksuttanut niitä perääni. Kerran mun seurassa ollut tyttö tahtoi päästä puheisille näkemänsä pojan kanssa, joten käytin häneen samaa taktiikkaa. Ja taas juttu onnistui:)
Ap
Sit mä vedän ne koiranpāskassa olevat käsineet käteeni ja koskettelen hedelmiä ja vihanneksia ja kaikkea muutakin kivaa. Ja taas onnistui.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihquu 🤮Tuo vastaus kertoo enemmän sinusta sekä niiden paikkojen tasosta, joissa asioit:D Mahtaa siellä olla LIKAISTA:(
Ap
Ai, sä käyt vain jossain peräkylän K-marketissa (jahtaamassa peräkammarin poikia). KAUPUNGEISSA on LIKAISTA. Poikkeapa joskus Stokkalla.
Vierailija kirjoitti:
M27
No muakin ihmetytti tämä suunnattoman ärtymyksen määrä. Lähinnä mua itseäni naurattaisi, jos kuulisin jonkun tekevän jotain vastaavaa:D
Ap
Pyllistelevät miehet kaupassa eivät kiinnosta. Harvoin näkee mitään söpöä enää kaupassa nykyään
No tule sitten näyttämään äläkä lätise siinä ;)