Harrastavatko muut naiset kaupassa tätä;)
Eli pudotatte vaivihkaa vaikkapa käsineenne jonkun söpön miehen läheisyydessä ja nautitte sitten siitä, kun peräänne kiiruhdetaan ja aletaan juttusille:D Teen tätä aina toisinaan:)
Kommentit (106)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ikinä koskisi toisen tavaroihin. Muutenkin ajattelen, että kaikki naiset ovat jo varattuja enkä katso heihin päin.
M
No tunnistat minut siitä, kun pudotan mun käsineen sun eteen ja jään kysyvästi odottamaan sun reaktiota:D
Ap
Kaivan taskusta oman hansikkaani ja pudotan sen viereen. Your move.
M45
Ihan hauska, terveisin nainen, joka juuri sai luettua tämän mielestään pitkästyttävän ketjun
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketään ei kiinnosta teidän kiviaikavarpaiden hanskat
Mikä viddu on kiviaikavarvas?? :D
Älä ruoki trollia. Piipaa.
Epic winning lol kirjoitti:
Hanskoista tunnistaa köyhän kun joutuu kylmän kanssa tekemisiin. Ei minulla menestyvällä ultimate alfa uroksella ole aikaa keskinkertaisennäköiselle köyhälistölle, tiedä vaikka olisi tubulaaritissit. Hyissaatan. Kuljen vain lämpimässä ja muutoinkin virheetön.
Jep, sama. Autolla tallista kaupan autohalliin tai toimistolle. Hanskoja tarvitaan vain Alpeilla tai tuntureilla, sielläkin hanskoissa on rannelenkit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ikinä koskisi toisen tavaroihin. Muutenkin ajattelen, että kaikki naiset ovat jo varattuja enkä katso heihin päin.
M
No tunnistat minut siitä, kun pudotan mun käsineen sun eteen ja jään kysyvästi odottamaan sun reaktiota:D
Ap
M45
Haha, olet hauska:D Luultavasti meiltä molemmilta pääsisi siinä kohtaa nauru:D
Ap
Ennen vanhaan neito pudotti nenäliinansa...
Mä pudotan kaliisit, aina toimii!
Jään odottamaan että nostat sen itse ja tsekkaan pyrstön.
Vierailija kirjoitti:
Naiselle elämä on leikkiä, kun samalla miehet yrittävät ymmärtää todellisuutta ja selviytyä kehittymällä. Siinä ohessa pitää sitten vielä leikkiä naisten kanssa, jotta nainen älyäisi lisääntyä.
Tässä erittäin hyvä selitys monen palstamiehen yksinäisyyteen. Hieman toisesta syystä kuin kirjoittaja luulee :)
Toki nostan aina, jos mummelilta tippuu joku pakkaus kaupassa.
T. Esko 36v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M
Ap
M45
Haha, olet hauska:D Luultavasti meiltä molemmilta pääsisi siinä kohtaa nauru:D
Ap
ap vaikuttaa vähän oudolta
Hei, sun hanskas putos, toteaisin vaan ja jatkaisin ostelua.
Voi luoja miten tylsä elämä joillakin voi olla. Supermarketissa nään tasan tarkkaan vaan tuotteet ja tarjoukset. Mikään muu ei kiinnosta kuin kaupasta poispääsy, oikeiden ostosten kanssa, mahdollisimman nopeasti.
Toki nostaisin hansikkaasi ihana neito, älä välitä katkerista ja elämäänsä kyllästyneistä palstanaisista.
M42
Vierailija kirjoitti:
Voi luoja miten tylsä elämä joillakin voi olla. Supermarketissa nään tasan tarkkaan vaan tuotteet ja tarjoukset. Mikään muu ei kiinnosta kuin kaupasta poispääsy, oikeiden ostosten kanssa, mahdollisimman nopeasti.
Ehkä todennäköisempi vaihtoehto on kuitenkin se, että sun käsineet saisivat lojua lattialla vaikka maailman tappiin saakka, eikä kukaan vaivautuisi koukistamaan selkäänsä sun takia. Saatan olla tyhmä, mutta niin hölmö en kuitenkaan ole, ettenkö näkisi rivien välistä paistavan katkeruuden.
Ap
Mä tiputan joskus tekarini.
T.N67
Siis tuo hanskan tiputtaminenhan on kutsu kaksintaisteluun eli duelliin. Yleensä ensin verta vuotanut on häviäjä.
Vierailija kirjoitti:
Siis tuo hanskan tiputtaminenhan on kutsu kaksintaisteluun eli duelliin. Yleensä ensin verta vuotanut on häviäjä.
Sulla on väärää tietoa. Jos haastat jonkun kaksintaisteluun, sun pitää läimäistä käsineellä sun vihamiehen poskea. Se ei riitä et se tippuu esimerkiksi sun taskusta. Tiedän tämän varmuudella, sillä historialliset draamat ovat mun suosikkeja:)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä todennäköisempi vaihtoehto on kuitenkin se, että sun käsineet saisivat lojua lattialla vaikka maailman tappiin saakka, eikä kukaan vaivautuisi koukistamaan selkäänsä sun takia. Saatan olla tyhmä, mutta niin hölmö en kuitenkaan ole, ettenkö näkisi rivien välistä paistavan katkeruuden.
Ap
Normaalit aikuiset kyllä osaavat pitää huolta vaatteistaan ja asusteistaan niin ettei tuntemattomien niitä lattialta tarvitse rääpiä. Eivätkä jää hengaamaan minnekään supermarkettiin. En tiedä sinusta, mutta itse vietän mieluummin aikaa kotona rakkaideni kanssa kuin heitellen asusteitani likaiselle supermarketin lattialle odottaen tuntemattomien reaktioita. Huvinsa tietty kullakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M
Ap
M45
Kiitos päivän parhaista nauruista! :D Ihana kommentti <3
Mikä viddu on kiviaikavarvas?? :D