Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harrastavatko muut naiset kaupassa tätä;)

Vierailija
27.11.2021 |

Eli pudotatte vaivihkaa vaikkapa käsineenne jonkun söpön miehen läheisyydessä ja nautitte sitten siitä, kun peräänne kiiruhdetaan ja aletaan juttusille:D Teen tätä aina toisinaan:)

Kommentit (106)

Vierailija
41/106 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva tapa, sait hymyn huulilleni!

M48

Vierailija
42/106 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elätkö menneellä vuosituhannella?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/106 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

1800-luvun meininki.

Vierailija
44/106 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

V*ttu te naiset ootte tyhmiä. AP sit varmaan hymyilet hampaat irvessä ja tuijotat sitä ihastusta silmiin kuin mikäkin hullu :--D ja vaikka se mies töksäyttäisi jotain että "kylläpä pillua tekisi mieli" niin sinä silmät kiiluen vastaat siihen vaan "VOIH KYLLÄ!" 

Vierailija
45/106 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap on provo, eikä edes nainen.

Itseään kunnioittavat naiset eivät koe tarvetta minkäänlaiselle tavaroiden tiputtamisille jne jotta saavat huomiota ja apua miehiltä. Huonosti on asiat jos tällaista tarvitsee harrastaa.. 🤔

Jos sulla on huumoritajuton ja läpeensä tylsä luonne, se ei tee minusta miestä tai provoa. En ymmärrä ollenkaan, miksi kaiken pitää olla niin äärettömän kunniallista ja haudanvakavaa?:)

Ap

"Kunniallista" ja "haudanvakavaa"? Et siis tiedä mitä nämä termit tarkoittavat? Tai kuinka kanssaihmisiä kohdellaan? 🤔

Noin yksinkertaisena ihmisenä, kuin minkälaisen kuvan olet jo itsestäsi antanut, et voi olla pätevä analyyseja muista tekemään. Laitapa älylaitteet pois käsistä ja lähde kehittämään itseäsi!

Aliarvioit muita, me kyllä huomaamme mikä sinä olet miehiäsi 👍🏻

Vierailija
46/106 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran eräs herkkupylly pudotti kinttaan viereeni ja läksi samointein lipettiin. Nappasin tumpun lattialta, hölkkäsin muutamman askelen ja heitin tumpun pakenian yli niin että se varmasti huomasi pysähtyä nostamaan omansa talteen

Vierailija
47/106 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ikinä koskisi toisen tavaroihin. Muutenkin ajattelen, että kaikki naiset ovat jo varattuja enkä katso heihin päin.

M

No tunnistat minut siitä, kun pudotan mun käsineen sun eteen ja jään kysyvästi odottamaan sun reaktiota:D

Ap

Kaivan taskusta oman hansikkaani ja pudotan sen viereen. Your move.

M45

Haha, olet hauska:D Luultavasti meiltä molemmilta pääsisi siinä kohtaa nauru:D

Ap

ap vaikuttaa vähän oudolta

...eikä ihan niin vähääkään

Vierailija
48/106 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

V*ttu te naiset ootte tyhmiä. AP sit varmaan hymyilet hampaat irvessä ja tuijotat sitä ihastusta silmiin kuin mikäkin hullu :--D ja vaikka se mies töksäyttäisi jotain että "kylläpä pillua tekisi mieli" niin sinä silmät kiiluen vastaat siihen vaan "VOIH KYLLÄ!" 

En ole ollenkaan tyhmä, enkä myöskään hullu. Kukaan ei ole töksäyttänyt mulle mitään rumaa, vaan mun ostoskoria on tarjouduttu jopa kantamaan. Kaikki ovat olleet tosi ilahtuneita saadessaan auttaa mua. Tosin olen toiminut näin vain tosi söpöjen ja komeiden miesten kohdalla, enkä tosiaankaan aio luopua harrastuksestani:D

Ap

Vierailija
49/106 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP vaikuttaa cheekinahdistaja-Tanjalta

Vierailija
50/106 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ap on sekä provo, että mies!

Ainut kysymys kuuluu, ap, että kuinka monta kommenttia on tällä kertaa tavoite? 200? Aiemmin olit tyytyväinen 100 paukahtaessa rikki, eikö nyt ole aika pistää kovemmat paukut? ☺👍🏻

Vierailija
51/106 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ollenkaan tyhmä, enkä myöskään hullu. Kukaan ei ole töksäyttänyt mulle mitään rumaa, vaan mun ostoskoria on tarjouduttu jopa kantamaan. Kaikki ovat olleet tosi ilahtuneita saadessaan auttaa mua. Tosin olen toiminut näin vain tosi söpöjen ja komeiden miesten kohdalla, enkä tosiaankaan aio luopua harrastuksestani:D

Ap

Hullulla halvat huvit.

Vierailija
52/106 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen vanhaan neito pudotti nenäliinansa...

Näinä tautisina aikoina tuokin on jo historiaa.

Itse en koskisi edes kenenkään tuntemattoman hanskaan.

Vierailija
53/106 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuvasti pudottelen hanskoja mutta tiedostan olevani niiin ylimaallisen kaunis ja ihana ettei miehet uskalla hanskaani tuoda. Niinpä haen sen hanskani kaupan löytötavaroista. Kyllä äärettömän kauniin naisen elämä on sitten yksinäistä ja raskasta!

Vierailija
54/106 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Hullulla halvat huvit.

Tyhmällä ilmaiset

Vierailija
55/106 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseään kunnioittavat naiset eivät koe tarvetta minkäänlaiselle tavaroiden tiputtamisille jne jotta saavat huomiota ja apua miehiltä. Huonosti on asiat jos tällaista tarvitsee harrastaa.. 🤔

Jos sulla on huumoritajuton ja läpeensä tylsä luonne, se ei tee minusta miestä tai provoa. En ymmärrä ollenkaan, miksi kaiken pitää olla niin äärettömän kunniallista ja haudanvakavaa?:)

Ap

"Kunniallista" ja "haudanvakavaa"? Et siis tiedä mitä nämä termit tarkoittavat? Tai kuinka kanssaihmisiä kohdellaan? 🤔

Noin yksinkertaisena ihmisenä, kuin minkälaisen kuvan olet jo itsestäsi antanut, et voi olla pätevä analyyseja muista tekemään. Laitapa älylaitteet pois käsistä ja lähde kehittämään itseäsi!

Osaan sentään lukea, mitä ei voi sanoa sinusta:D Siis ovatko sulle kaikki sellaiset henkilöt miehiä, joiden käytöstä et ymmärrä?:D Onko se ehkä jonkinlainen defenssi?

Ap

56/106 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä joskus meinasin söpön miehen laitteella pudottaa itteni portaista, mutta en sitte uskaltanu, ku siinä olis voinu oikeasti tulla kipiää 😄

Vierailija
57/106 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupassa voi ottaa siitä hanskojen myyntilaarista vaikkapa 10 paria hanskoja, pudotella niitä siihen käytävälle ja antaa ihmisten tuoda niitä, ja sitten vie siihen koriin takaisin. On aika hauskaa ajanvietettä.

Vierailija
58/106 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Osaan sentään lukea, mitä ei voi sanoa sinusta:D Siis ovatko sulle kaikki sellaiset henkilöt miehiä, joiden käytöstä et ymmärrä?:D Onko se ehkä jonkinlainen defenssi?

Ap

Hei, älä riisu rooliasi! Pysyttäydy siinä "hihi, oon niin kuuma, hih hih sii heiiiiii, ihkuuuu, jeee, oon paras ja herkuin terkuin serkuin"- roolissa. Sivistyssanat eivät kuulu valikoimiisi! Paljastut vielä, kun et ole varomaton. Vinkki vitosena.

Vierailija
59/106 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Savuavan kyynelkaasukranaatin voisin heittää perään mutta jos joku villahansikkaan puottais niin monottaisin sen lähimmän hyllyn alle ettei jää siihen lattialle liukastuttamaan ihmisiä nurin

Vierailija
60/106 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä miehenä harrastan vähän vastaavanlaista, eli pudotan hanskan tai jotain muuta naisen lähettyvillä, ja jos hän kumartuu nostamaan sitä niin samalla näyttää paremmin sen pyllyn.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kahdeksan