Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harrastavatko muut naiset kaupassa tätä;)

Vierailija
27.11.2021 |

Eli pudotatte vaivihkaa vaikkapa käsineenne jonkun söpön miehen läheisyydessä ja nautitte sitten siitä, kun peräänne kiiruhdetaan ja aletaan juttusille:D Teen tätä aina toisinaan:)

Kommentit (106)

Vierailija
1/106 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan kuuullut, että joku tekisi noin, eikä itselleni ole tullut mieleenkään.

Vierailija
2/106 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ne perään kiiruhda tai huutele, hanska saa olla lattialla tallottavana iän kaiken. Tai sitte oon vaan niin kaunis ettei miehet uskalla ottaa kontaktia. Tai sitte niillä ei ole hajuakaan kenen hanska se on :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/106 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on mies.

Vierailija
4/106 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan kuuullut, että joku tekisi noin, eikä itselleni ole tullut mieleenkään.

Sun kannattaa kokeilla:D

Ap

Vierailija
5/106 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on mies.

What?!! No enhän ole, vaan 24-vuotias nainen:)

Ap

Vierailija
6/106 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiselle elämä on leikkiä, kun samalla miehet yrittävät ymmärtää todellisuutta ja selviytyä kehittymällä. Siinä ohessa pitää sitten vielä leikkiä naisten kanssa, jotta nainen älyäisi lisääntyä.

Vierailija
7/106 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä koskisi toisen tavaroihin. Muutenkin ajattelen, että kaikki naiset ovat jo varattuja enkä katso heihin päin.

M

Vierailija
8/106 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Heh, olen jo aika vanha. Hanskani huomannut mies teitittelisi kohteliaasti kuten iäkkäämpiä kuuluu, että anteeksi, putosiko teiltä hanska.

Vierailija
9/106 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ikinä koskisi toisen tavaroihin. Muutenkin ajattelen, että kaikki naiset ovat jo varattuja enkä katso heihin päin.

M

No tunnistat minut siitä, kun pudotan mun käsineen sun eteen ja jään kysyvästi odottamaan sun reaktiota:D

Ap

Vierailija
10/106 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Heh, olen jo aika vanha. Hanskani huomannut mies teitittelisi kohteliaasti kuten iäkkäämpiä kuuluu, että anteeksi, putosiko teiltä hanska.

Heeeeiii, nainen ei ole koskaan vanha:)

Ap

Vierailija
11/106 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on provo, eikä edes nainen.

Itseään kunnioittavat naiset eivät koe tarvetta minkäänlaiselle tavaroiden tiputtamisille jne jotta saavat huomiota ja apua miehiltä. Huonosti on asiat jos tällaista tarvitsee harrastaa.. 🤔

Vierailija
12/106 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on provo, eikä edes nainen.

Itseään kunnioittavat naiset eivät koe tarvetta minkäänlaiselle tavaroiden tiputtamisille jne jotta saavat huomiota ja apua miehiltä. Huonosti on asiat jos tällaista tarvitsee harrastaa.. 🤔

Jos sulla on huumoritajuton ja läpeensä tylsä luonne, se ei tee minusta miestä tai provoa. En ymmärrä ollenkaan, miksi kaiken pitää olla niin äärettömän kunniallista ja haudanvakavaa?:)

Ap

Vierailija
13/106 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus mietin, onko täällä palstalla mun lisäksi ensimmäistäkään onnellista ja elämäänsä tyytyväistä naista. Vai onko kaikkien arki yhtä samaa vastenmielistä caccaa?:(

Ap

Vierailija
14/106 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on mies. Kukaan nainen ei ole niin naiivi, että 2020-luvulla uskoisi etenkään nuorten miesten olevan mitään herrasmiehiä :D  Kunhan yrittää pro vota

Vierailija
15/106 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketään ei kiinnosta teidän kiviaikavarpaiden hanskat

Vierailija
16/106 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

2/5

Vierailija
17/106 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanskoista tunnistaa köyhän kun joutuu kylmän kanssa tekemisiin. Ei minulla menestyvällä ultimate alfa uroksella ole aikaa keskinkertaisennäköiselle köyhälistölle, tiedä vaikka olisi tubulaaritissit. Hyissaatan. Kuljen vain lämpimässä ja muutoinkin virheetön.

18/106 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo näkyny söpöä miestä kaupassa.

Vierailija
19/106 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on mies. Kukaan nainen ei ole niin naiivi, että 2020-luvulla uskoisi etenkään nuorten miesten olevan mitään herrasmiehiä :D  Kunhan yrittää pro vota

Siis mikä ihme jankkaaja oikein olet? Olen NAINEN ja mua kiinnosti kysyä, onko kukaan harrastanut samaa kuin minä. Kuitenkin täällä palstalla valitetaan päivästä toiseen, miten kumppania ei löydy, niin kuvittelin heidän ilahtuvan mun antamasta vinkistä. Moni mun käsineiden nostaja on nimittäin myös tarjoutunut kantamaan mun ostokset autoon ja tarjonnut jopa kahvit:)

Ap

Vierailija
20/106 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M

No tunnistat minut siitä, kun pudotan mun käsineen sun eteen ja jään kysyvästi odottamaan sun reaktiota:D

Ap

Kaivan taskusta oman hansikkaani ja pudotan sen viereen. Your move.

M45

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän